|
Právě je pon 06. kvě 2024 10:36:09
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Timi2
|
Napsal: úte 18. srp 2009 0:43:57 |
|
|
nováček |
Registrován: úte 18. srp 2009 0:38:51 Příspěvky: 2
|
zdravim, v tomhle sem uplnej novacek a proto bych potreboval poradit... zajima me, co vsechno me ceka pri sundani kapotaze u SVcka S... jestli musim kupovat novy budiky, jak je to s prichycenim novyho svetla, atd., popr. na kolik me to vyjde.. pokud je tu nekde tohle tema, hodne mi sem prosim odkaz, predem diky.
|
|
Nahoru |
|
|
Timi2
|
Napsal: úte 18. srp 2009 22:40:15 |
|
|
nováček |
Registrován: úte 18. srp 2009 0:38:51 Příspěvky: 2
|
Majk píše: Predpokladam, ze mas zborene S a proto ji prekopavas. Jestli ne tak to nechapu. Jak vidis tak je to trosku jinak poskladane, ale N jde udelat celkem v poho. Budes potrebovat zrejme riditka dlouha tak, aby Ti k nim stacily draty, nove horni bryle nebo stavajici upravit kostkama (uchyty riditek), novy drzak na budiky nebo druhe N budiky a drzaky svetla na vidle + svetlo. Blinkry, zrcatka a podobne blbosti jsou samozrejmosti. Dily z S muzes v sekci bazar nabidnout tak Te to nemusi vyjit trebas zadnou investici. Jestli Ti ale vadi treba komfort nebo posez tak nejednodussi je zkusit dat pouze jina riditka a uvidis ten rozdil. Nemusis hned predelavat cely predek Na fotce je S 99 nemam SV, premejslim o koupi jednoho Ska a co se mi na nem nelibi, tak to je kapotaz, chtel sem Nko a to mi nekdo vyfouk, takze sem chtel vedet jaka je s timhle prace, jinak diky
|
|
Nahoru |
|
|
venda_rce
|
Napsal: úte 24. lis 2015 21:53:47 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 11. bře 2014 18:18:44 Příspěvky: 14
|
Pro Timi2: nedělej to, je to víc práce než se zdá, krom toho co se tu píše Sko má ouzká řidítka oproti Nku takže spojkový lanko , kabeláž od bliken, brzdový lanko vše musiš dát delší... a k tomu nedostaneš ofiko technickou protože je to velká přestavba pro stk a pokud stk dostaneš přez známého a nabouráš tak vše půjde za tebou a pojišťovná od toho dá ruce pryč... sám jsem to překopával ale koupil jsem si Nkový rám s papírama a z Ska jsem vše co maj společný (motor, podsedlák, kyfku, vydle, kola...) sundal a nandal na Nkovej a co je rozdílný tak dokupoval. Z Ska co zbylo jsem prodal takže náklady se rovnaly příjmům ale tý práce pro nitram: dej se brzo do kupy ... nejdřív bych pořešil jestli s tou kapotáží jestli nebudou mít problém na stk, šíře řídítek zůstane stejná tak to je ok. A to svštlo koupíš i s držákama a v poho tam půjde. Budík si ted neumím představit jakej je rozdíl u novýho N a Ska...
|
|
Nahoru |
|
|
ronny
|
Napsal: stř 25. lis 2015 19:05:31 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 19. kvě 2014 22:41:01 Příspěvky: 162
|
Martine,s technikou Ti neporadím,ale hlavně se dej do kupy,ať na jaře zase lítáš. Není to žádnej velkej šlágr,při poslední vyjížďce skončit v nemocnici. Zdenda tu doporučoval Wobenzym. Dal jsem na radu a asi dobrý,vážně věřím,že hojení to pomohlo. Nejhorší je si říct,že je to poslední jízda.Ať už v sezoně na moto,nebo poslední jízda na lyžích ten den,vždy to smrdí průserem,znám několik případů,kdy dotyčný frčel do špitálu,protože poslední jízdu si chceš fakt užít... Takže se vykurýruj do pohody-totéž i další,co neměli štěstí na silnici-ať jsme v Humpolci kompletní Nejen sportovcům,i nám někdy chybí kousek toho štěstíčka,ale asi všichni známe i situace,kdy "jsem měl z prde.. kliku"
|
|
Nahoru |
|
|
nitram
|
Napsal: úte 01. pro 2015 19:13:28 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 01. pro 2007 15:49:55 Příspěvky: 70 Bydliště: Praha 6
|
ronny: díky za přání Venca_rce: netušil jsem, že bych mohl mít problém se sundáním kapot a výměny světla při technický...v praxi si myslím, že je to jedno, na technický jsem byl vždy vyřízen do 10 min. zkontrolovali VINko, světla, blikry, gumy a hotovo nepředpokládám, že by si všimli písmene S a věděli co to znamená, stejně tak policajti na kontrole. Případná bouračka nebo prodej už ale asi problém bude... Nevíte někdo jak se to papírově řeší s přestavbou? Díky moc
_________________ jawa 350/640 - simson SR 50 Ditech (služební) - jawa 125 travel (služební) - jawa 125 dandy (služební) - sv650s 00 - manet korado - sv650s K6 - sv650s K9
|
|
Nahoru |
|
|
shark
|
Napsal: úte 01. pro 2015 23:25:13 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6556 Bydliště: Praha
|
teoreticky ti muze prestavbu potvrdit nejakej konstrukter co ma papiry na delani staveb u sv bych to ale asi neresil, mas origo homologovany komponenty? mas! pochybuju ze by se na tom nekdo vozil ale clovek nikdy nevi...
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
venda_rce
|
Napsal: úte 01. pro 2015 23:35:21 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 11. bře 2014 18:18:44 Příspěvky: 14
|
na technický to většinou neřešej, ale ptal jsem se na to přímo technika když jsem sv z s na n předělával a řikal že je to přestavba a neprojde i když jsem měl vše z nka vše originál homologovaný a skovej rám je totožnej jako nkovej. Policajtům to je taky když tě zastavěj jedno, hlavně že nemáš dvojku v žíle ale když jsi způsobil nehodu a je to jen materiál tak v tom většinou pojišťovna nešťourá ale jak je tam úraz, umrtí atd... hledaj každou blbost aby nemuseli platit, protože to bejvaj pálky... nejjednošší jak to vyřešit papírově je koupit rám z nka i s papíry a přeházet to. Investice do 5000 kč a ten sko rám můžeš zase prodat...
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|