Home SV Forum SV a vse kolem nich Doplňky a tuning GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000
Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=23&t=2217
Stránka 2 z 3

Autor:  zdeněk [ pon 08. srp 2011 22:17:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

No,máš blbé Gipro.
Správné je toto
http://www.rdmoto.cz/eshop/detaily/30187
Konektory má 4pinové,jen propojíš a popřípadě jej naučíš.Ale to je brnkačka.

Autor:  SSimon [ pon 08. srp 2011 22:31:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

diky za odpoved,no mam otazku

cize mam starsie GIPRO? nemam ja chybu? pretoze ten konektor ma 4 piny mas pravdu na prevodovke ale zapojene kable su len tri. Mas aj ty GIPRO?

Autor:  jirin.sv [ pon 08. srp 2011 22:33:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

Zapojení je stejné, jen jiný konektor, piny pasují, stačí jen koupit Sumitomo konektory, má je třeba Ignitech :wave:

Autor:  zdeněk [ pon 08. srp 2011 22:36:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

SSimon píše:
diky za odpoved,no mam otazku

cize mam starsie GIPRO? nemam ja chybu? pretoze ten konektor ma 4 piny mas pravdu na prevodovke ale zapojene kable su len tri. Mas aj ty GIPRO?

Mám Gipro atre a od minulého týdne i člen DSV :)
Obě jsem montoval,jen jedno bylo třeba učit \3minutky\
Pro 650 je S03 -konektory 4pin
Pro 1000 je S01-konektory 3pin
Máš-li správné,nemusíš nic upravovat a dokupovat.

Autor:  SSimon [ pon 08. srp 2011 22:41:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

Ja verim tomu ze kebyze zozeniem konektor tak to bude pasovat,ale neviem kam tie piny pozapajat do trojuholnika.. neviem napriklad na ktorej strane trojuholnika ma byt ruzovy modry cierny.. pretoze ak sa pomiesaju kable verim tomu ze GIPRO zhori.

Zdenek: ucenie je malickost,ale ty si kupil GIPRO S03 a konektor ti pasoval? na GIPRE neboli biele trojuholnikove konektory ako ma S02 ?


Dakujem nevsimol som si ze si upravil prispevok.

Cize posledna otazka GIPRO S03 nema biely trojuholnikovy konektor,ale proste 4pinovy ale zapojene kable su len tri?

Autor:  zdeněk [ pon 08. srp 2011 22:53:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

S02 není pro Sv
Aplikační tabulka zde


APLIKAČNÍ TABULKA


Suzuki

B-King (2008-2010) - GIPRO-S01 Po namontovani ukazatele přestane fungovat originální ukazatel,v tomto připadě je lepší použít TRE modul XT-S01
Boulevard C50 (2005-2008) - GIPRO-S06
Boulevard C109R/T (2008-2010) - GIPRO-S02
C50 (2005-2010) - GIPRO-S06
C90 (2005-2010) - GIPRO-S06
C1500 Intruder (2005-2010) - GIPRO-S06
DL650 V-Strom (2004-2010) - GIPRO-S04
DL1000 V-Strom (2002-2010) - GIPRO-S02
GSF650 Bandit (2007-2010) - GIPRO-S02
GSF1250 Bandit (2007-2010) - GIPRO-S02
GSX650F (2008-2010) - GIPRO-S02 Po namontovani ukazatele přestane fungovat originální ukazatel,v tomto připadě je lepší použít TRE modul XT-S01

GSX1250FA (2010) - GIPRO-S02 Po namontovani ukazatele přestane fungovat originální ukazatel,v tomto připadě je lepší použít TRE modul XT-S01

GSR600 (2006-2010) - GIPRO-S01
GSX-R600 (2001-2005) - GIPRO-S01
GSX-R600 (2006-2010) - GIPRO-S01 Po namontovani ukazatele přestane fungovat originální ukazatel,v tomto připadě je lepší použít TRE modul XT-S01
GSX-R750 (1998-2005) - GIPRO-S01
GSX-R750 (2006-2010) - GIPRO-S01 Po namontovani ukazatele přestane fungovat originální ukazatel,v tomto připadě je lepší použít TRE modul XT-S01
GSX-R1000 (2001-2004) - GIPRO-S01
GSX-R1000 (2005-2010) - GIPRO-S01 Po namontovani ukazatele přestane fungovat originální ukazatel,v tomto připadě je lepší použít TRE modul XT-S01
GSX650F (2008) - GIPRO-S02
GSX1400 (2001-2009) - GIPRO-S01
GSX1300R Hayabusa (1999-2007) - GIPRO-S02
GSX1300R Hayabusa (2008-2010) - GIPRO-S02 Po namontovani ukazatele přestane fungovat originální ukazatel,v tomto připadě je lepší použít TRE modul XT-S01
Intruder C/M 800 (2005-2010) - GIPRO-S06
Intruder C1800R (2008-2010) - GIPRO-S02
M50 (2005-2008) - GIPRO-S06
M109R (2006-2010) - GIPRO-S02
M109R2 (2008-2010) - GIPRO-S02
M800 (2005-2009) - GIPRO-S06
M1800R2 (2009-2010) - GIPRO-S02
M1800R / VZR1800 (2006-2010) - GIPRO-S02
SFV 650 Gladius (2009-2010) - GIPRO-S03 Po namontovani ukazatele přestane fungovat originální ukazatel
SV 650 (2003-2010) - GIPRO-S03
SV 1000 (2003-2009) - GIPRO-S01
TL1000S (pouze 1997) - GIPRO-S05
TL1000R/S (1998-2003) - GIPRO-S01
VL800 Intruder Volusia (2005-2010) - GIPRO-S06
VL/M 1500 Intruder (2005-2010) - GIPRO-S06VZ800 Marauder (2005-2010) - GIPRO-S06

VZR1800 (2006-2010) - GIPRO-S02


Cagiva
Navigator (2000-2006) - GIPRO-S01
Raptor 650 (2003-2008) - GIPRO-S03
Raptor 1000 (2000-2006) - GIPRO-S01


Kawasaki

KLV1000 (2004-2006) - GIPRO-S02
ZX-10R (2004-2005) - GIPRO-K01
ZX-10R (2006-2007) - GIPRO-K02
ZX-10R (2008-2009) - GIPRO-K02 Po namontovani ukazatele přestane fungovat originální ukazatel,v tomto připadě je lepší použít TRE modul XT-S01
ZX-10R (2010) - GIPRO-K02 Po namontovani ukazatele přestane fungovat originální ukazatel,v tomto připadě je lepší použít TRE modul XT-S01

ZX-12R (2000-2006) * - GIPRO-K04
Pozn.: ZX12R ECU řídící jednotka nepodporuje výhody TRE a proto je GIPRO K04 pouze ukazatel bez zabudovaného ATRE zabezpečující nepřetržité a přesné čtení. (Pro ostranění omezovače rychlosti je třeba SpeedoHealer)
ZX-14 / ZZR1400 (2006-2010) - GIPRO-K03 Po namontovani ukazatele přestane fungovat originální ukazatel

Concours 14 / 1400GTR (2007-2009) - GIPRO-K03 Po namontovani ukazatele přestane fungovat originální ukazatel

VN2000 (2004-2007) - GIPRO-K05
Vulcan 2000 (2004-2007) - GIPRO-K05


Triumph


Rocket III (2004-2010) - GIPRO-T01

Autor:  SSimon [ pon 08. srp 2011 22:55:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

diky

a popravde citit ATRE na 650 ? nestaci len DS? UPRIMNE !

Autor:  zdeněk [ pon 08. srp 2011 23:05:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

Je to znát,člen DSV je stejného názoru.Na 2.a3.stupeň je to takové hladší.
Pro SV se tam zadá mod č.6.

Autor:  Kokin [ úte 09. srp 2011 13:45:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

SSimon píše:
Ja verim tomu ze kebyze zozeniem konektor tak to bude pasovat,ale neviem kam tie piny pozapajat do trojuholnika.. neviem napriklad na ktorej strane trojuholnika ma byt ruzovy modry cierny.. pretoze ak sa pomiesaju kable verim tomu ze GIPRO zhori.

Zdenek: ucenie je malickost,ale ty si kupil GIPRO S03 a konektor ti pasoval? na GIPRE neboli biele trojuholnikove konektory ako ma S02 ?


Dakujem nevsimol som si ze si upravil prispevok.

Cize posledna otazka GIPRO S03 nema biely trojuholnikovy konektor,ale proste 4pinovy ale zapojene kable su len tri?



Ahoj, ano GIPRO-S03 má čtyřhranný průsvitný konektor se 4 piny, z toho 3 zapojenými (viz obrázek).
Jinak nevím zda jsi to kupoval u nějakého našeho dealera v Česku (jsem výhradní dovozce) nebo na Slovensku, ale každý oficiální dealer ti ho určitě vymění to ATRE, pokud je v originálním obalu a nepoškozené a do měsíce od prodeje ;-)

Pavel "Kokin" Köhler

Přílohy:
IMAG0213.jpg
IMAG0213.jpg [ 134.62 KiB | Zobrazeno 9241 krát ]

Autor:  SSimon [ úte 09. srp 2011 15:37:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

GIPRO som kupoval na Slovensku cez dodavatela STYX ktory je tiez dovozca na Slovensko.. Ale vraj ho nemaju na sklade a neviem do kedy cakat.

Nemohol by si prosim ta lepsie nafotit tie fotky toho konektoru? Kebyze vyrobim redukciu nic nebudem strihat iba kupim tie iste konektory na SVcku a na GIpre len to poprepajam tak by to malo ist nie?

Neviem kam ale ide modry ruzovy a cierno hnedy..

Velmi ta prosim,dik

Autor:  Kokin [ úte 09. srp 2011 15:59:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

Redukci vyrábět rozhodně nedoporučuji - nemusí ti fungovat firmware uvnitř ATRE !!!
Není to jenom o konektoru, ale taky BIOSu každého Gipro ukazatele, jsou ATRE modely se stejným konektorem a přesto jiným firmware uvnitř.

Raději si počkej na výměnu - budeš to mít se zárukou a 100% funkční. ATRE není jenom pasivní zobrazovač, ale při aktivaci TRE mapy mění signál pro řídící jednotku, takže experimenty moc nedoporučuji.

Nicméně abys neřekl, že jsem neodpověděl na to co ses ptal:

- pokud se díváš na samčí konektor ATRE (tj. ten co jde do samičího na motorce), a máš ten pin-lock nahoře, tak jsou barvy:
červená - bílá
nic - černá

- pokud se díváš na samičí konektor ATRE (tj. ten co jde do samčího na motorce), a máš ten pin-lock nahoře, tak jsou barvy:
zelená .- červená
černá - nic

Autor:  SSimon [ úte 09. srp 2011 16:01:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

dobre nejdem teda riskovat,myslel som ze je to len konektorom odlisne,dneska to pojdem vymenit.. popripade vratit.

Autor:  laurin [ úte 09. srp 2011 23:22:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

Ahoj chlapi, mám dotaz

koupil jsem GIPRO DS S01 na SV 1000S a potřeboval bych poradit, kde je ten pravý štekr na připojení. Našel jsem pod sedačkou volnou zástrčku, ale protikus do toho nepasuje. Prosím o radu
Díky :banghead:

Autor:  SSimon [ stř 10. srp 2011 11:38:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

je to biely konektor na 650 je pod plastom kde je zamok od sedacky. Konektor ma na sebe "kondom" ciernej farby ktory len das dole a Gipro tam strcis.

Aspon ja som nasiel pod tym plastom 3 nezapojene konektory a jeden z nich bol tento.

Autor:  laurin [ stř 10. srp 2011 22:48:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

No to jsem hledal.ale na litru je černý a je v něm jen záslepka a právě do téhle zástrčky mi nejde protikus z GIpra tady dokládám obrázky.
Příloha:
IMG_0382 (2).jpg
IMG_0382 (2).jpg [ 88.94 KiB | Zobrazeno 9164 krát ]
Příloha:
IMG_0385.jpg
IMG_0385.jpg [ 45.2 KiB | Zobrazeno 9155 krát ]

Autor:  zdeněk [ čtv 11. srp 2011 7:15:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

Je to o dost víc dopředu,spíš jako už pod nádrží.Z levé strany po směru jízdy.
Tady je to na 650,ale 1000 to tam má taky.
http://dennyd.rajce.idnes.cz/Packy_TITA ... CF1405.jpg

Autor:  laurin [ čtv 11. srp 2011 12:13:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

Díky Zdenku za snahu,ale litr to tam nemá bohužel.Asi mi nezbyde než to odvézt do SUZUKI a za hříšné peníze mi předělaji tu zásuvku,ale bude to makat.Díky kluci za snahu poradit vážím si toho.

Autor:  Kokin [ čtv 11. srp 2011 13:23:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

laurin píše:
Díky Zdenku za snahu,ale litr to tam nemá bohužel.Asi mi nezbyde než to odvézt do SUZUKI a za hříšné peníze mi předělaji tu zásuvku,ale bude to makat.Díky kluci za snahu poradit vážím si toho.


Ale kdepak - i litr tam má zásuvku. To co jsi našel NENÍ zásuvka diagnostiky !

Hledej taky na levé straně vedle podsedlového kaslíku, většinou bývá trochu zasunutá, je bílá (všechny Suzuki mají stejnou) a má na sobě GUMOVOU krytku ;-)

Autor:  zdeněk [ čtv 11. srp 2011 13:39:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

Kokin-na litru SV se to zapojuje do štekru diagnostiky :o ?
Na 650 se rozpojí hlášení od převodovky\konektor GPS-gear position senzor\a propojí se to přes ATRE.
Já tedy S01 montoval na V strom litrový a ten to měl taky tak.Rozpojit hlášku od převodovky a propojit přes ATRE. :scratch:
Jen 650 má štekry hranaté pro 4vodiče\zapojeny3\ a litr měl štekry 3úhelníkové pro 3vodiče.

Autor:  Kokin [ čtv 11. srp 2011 13:47:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: GIPRO ATRE S01- Suzuki SV 1000

zdeněk píše:
Kokin-na litru SV se to zapojuje do štekru diagnostiky :o ?
Na 650 se rozpojí hlášení od převodovky\konektor GPS-gear position senzor\a propojí se to přes ATRE.
Já tedy S01 montoval na V strom litrový a ten to měl taky tak.Rozpojit hlášku od převodovky a propojit přes ATRE. :scratch:
Jen 650 má štekry hranaté pro 4vodiče\zapojeny3\ a litr měl štekry 3úhelníkové pro 3vodiče.


Neboj - máš pravdu, jenom mícháš instalaci ATRE a DS :-)

Gipro ATRE se připojuje takto:
sensor v převodovce (Gear Position Sensor) --> sem přijde Gipro ATRE na ten rozpojený konektor --> ECU řidící jednotka


A Gipro DS se připojuje takto:
sensor v převodovce (Gear Position Sensor) --> ECU řidící jednotka --> diagnostický konektor OBD --> Gipro DS


TJ. to je i důvod, proč ATRE může ovlivňovat chování motorky (připojuje se před vstup do ECU) zatímco DS je pouze pasivní ukazatel, který se připojuje na výstup ;-)

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/