Autor: |
Tomast33 [ úte 30. lis 2010 23:18:56 ] |
Předmět příspěvku: |
SV1000 svod 2-1 |
Viděl jsem na některých SV1000 předělané svody na jeden výfuk. Máte s tím někdo zkušenost? Myslím rozhodně úspora váhy,cena laďáku.... design taky docela dobrý.
|
Autor: |
signalCZ [ ned 05. pro 2010 18:42:49 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
Tomast33 píše: Viděl jsem na některých SV1000 předělané svody na jeden výfuk. Máte s tím někdo zkušenost? Myslím rozhodně úspora váhy,cena laďáku.... design taky docela dobrý. můj názor je že je to pěkně hnusný, na SV litry patří 2 vejfuky
|
Autor: |
mudr.medved [ sob 08. led 2011 21:13:31 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
Souhlasim signalCZ!!!!!!!!!!!
|
Autor: |
stafflik [ ned 09. led 2011 13:10:06 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
Souhlasit mužete, ale Tomas33 má recht už jen s tó váhó a cenó..
|
Autor: |
Tomast33 [ ned 09. led 2011 13:27:51 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
stafflik píše: Souhlasit mužete, ale Tomas33 má recht už jen s tó váhó a cenó.. 
Díky Zajímalo by mě jak to mají udělané a jestli je to znát na výkonu do + nebo - A co zvuk?
|
Autor: |
Jimbo [ ned 09. led 2011 15:18:02 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
Chlapi takováhle úprava není jenom tak, četl sem kdysi v motohouse když dělali na GSX-R úpravu ze 4-2 na 4-1 a vyžaduje to krom výfukové soustavy samozřejmě taky jinej filtr a hlavně laditelnou řídící jednotku PCIII nebo ignitech. a pak spoustu odlaďování... Ve finále bych řekl pěknej balík, myslíš že to má smysl? Nehledě nato, že že tím u litrovýho SV asi taky hejbneš s těžištěm, když bude místo rovnoměrně rozložených 2 laufů, jeden velkej na jedné straně... A pomůžeš si možná tak akorád esteticky, s výkonem to nebude žádnej využitelnej zázrak (ne-li horší)...
A hlavně, ty 2 laufy k litrovýmu SV patří
|
Autor: |
Tomast33 [ ned 09. led 2011 15:40:39 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
No mě to napadlo,když jsem sundal ty origo výfuky a ta váha je ukrutná. Jinak je jasné,že ty prachy do toho nedám
|
Autor: |
signalCZ [ ned 09. led 2011 16:59:46 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
Tomast33 píše: No mě to napadlo,když jsem sundal ty origo výfuky a ta váha je ukrutná. Jinak je jasné,že ty prachy do toho nedám  Tak zkus ladaky, ty moje jsou mozna vic jak o polovic lehci nez originaly. Podle me (nikomu to nenutim) je to lepsi a snazsi uprava nez litr prznit jednim vyfukem
|
Autor: |
Křída [ ned 09. led 2011 20:18:37 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
já se byl na podzim dívat na tohle litrový esvo http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/1 ... 000-s.html má svod 2-1, a když mi to venku nastartoval, tak jsem se musel smát, protože ten zvuk byl šílenej a navíc to vypadá na litru fakt blbě
|
Autor: |
Tomast33 [ ned 09. led 2011 20:29:37 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
ps. teď na to koukám a on tam je nalakovaný origo s nálepkou leo vince
|
Autor: |
Křída [ ned 09. led 2011 20:35:54 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
Tomast33 píše: Jak šílenej??? Tohle se mi teda taky nelíbí. Myslel jsem na něco takového. http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/1 ... 000-s.html prostě hroznej já mám s laďákem mnohem hutnější zvuk, než je na tom litru a to mám 650ku
|
Autor: |
sedla [ pon 10. led 2011 8:21:41 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
Tomast33 píše: ps. teď na to koukám a on tam je nalakovaný origo s nálepkou leo vince 
Tak na to zrovna koukám. Nejsem schopný poznat jestli je to zrovna vinčák, ale originál to taky nebude. Když se podívám blíž, tak tento výfuk je napojen na mezisvod, který k originálu nepotřebuje. Na mezisvod je výfuk napojen na přírubu (taky nestandard oproti originálu). Taky je ovál a SVa myslím vždycky měly v originálu místo výfuku hnusnou kulatou trubku Poslední část výfuku (to čím kouří, nevím teď jak se tomu říká) vypadá taky odlišně než originály co znám...
|
Autor: |
Tomast33 [ pon 10. led 2011 9:00:15 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
Musím trvat na svém,je to originál a mezisvod tam žádný nevidím. Mám to na svojí mašině přesně takhle.
|
Autor: |
Jimbo [ pon 10. led 2011 10:15:01 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
sedla píše: Když se podívám blíž, tak tento výfuk je napojen na mezisvod, který k originálu nepotřebuje. Na mezisvod je výfuk napojen na přírubu (taky nestandard oproti originálu). Sedloš litry mají výfuky přírubový....
|
Autor: |
Nejt [ pon 10. led 2011 10:44:02 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
Mě se zvukově stejně víc líbí 650 než litr... nechápu, jak je to možný, logicky by nemělo, ale 650 a speciálně babky mají mnohem dunivější zvuk. Jinak na S verzích mám radši buď dva podsedláky nebo jeden lauf.. to je sportovní klasika, dva a ještě tak nízko položený na mě působí balíkovsky.... ale jak už bylo řečeno, je to složitej zásah a ladění by bylo záhodno (kromě Ignitechu, PC V... ne PC III, ten laditelnej ještě není;))
|
Autor: |
tony_ul [ pon 10. led 2011 12:56:27 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
na sv litru k3 jsou laufy i s podsedlovkou vejs )
|
Autor: |
Brkos [ pon 10. led 2011 14:33:05 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
Přesně tak, maj bejt pěkně pod sedlem, vypadá to pak jako dospělá motorka
Přílohy: |

lauf.jpg [ 167.73 KiB | Zobrazeno 5964 krát ]
|
|
Autor: |
sedla [ pon 10. led 2011 17:43:59 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
Jimbo píše: Sedloš litry mají výfuky přírubový....
Tak to sorry, nenapadlo mě, že litr to má rozdílně
|
Autor: |
Tomast33 [ pon 10. led 2011 18:47:44 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV1000 svod 2-1 |
Brkos píše: Přesně tak, maj bejt pěkně pod sedlem, vypadá to pak jako dospělá motorka 
Já nevím ,tohle se mi teda moc nelíbí. Je to ,ale jen můj názor,to je jasné.
|
Stránka 1 z 2 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|