Home SV Forum SV a vse kolem nich Doplňky a tuning Dynojet kit , otevřený výfuk , KN filtr
Právě je sob 27. dub 2024 21:14:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: čtv 04. srp 2011 15:47:56 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 29. bře 2011 19:14:04
Příspěvky: 99
Ahoj. Na své babce mám namontovanou otevřenou koncovku výfuku Giannelli a řekl jsem si že jí dám něco víc. Rozhodl jsem se pro Dynojet kit 1/3 a airboxový filtr KM. Chtěl bych se zeptat těch co mají zkušenosti, jestli mám čekat někaké problémy (ať již s naladěním, nebo jiné problémy) a jaké jsou jiné zkušenosti s touto konfigurací na téhle motorce.


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 14. led 2012 17:28:43 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 29. bře 2011 19:14:04
Příspěvky: 99
Takže alespoň napíšu svoje zkušenosti. Motorka byla po montáži otevřeného tlumiče výfuku nabržděna a bylo zjištěno že má motor v určitých režimech propady bohatosti směsi. Pomocí Dynojetu jsme směs dostali do těch správných mezí a to v celém spektru otáček. Výsledek po montáži tlumiče, Dynojet kitu, KN filtru je 77 HPpři 9553ot/min a 63,3 Nm při 7424 ot/min.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 16. led 2012 21:00:57 
Offline
nováček

Registrován: pát 10. zář 2010 21:31:16
Příspěvky: 7
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Čau můžu se zeptat co tě stálo to odladění a jak dlouho to asi trvalo? Myslím kolik jsi platil v servisu. Díky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 16. led 2012 21:46:25 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 29. bře 2011 19:14:04
Příspěvky: 99
Zeptat se můžeš, ale nevím jestli ti to bude něco platné, jelikož mi to brzdil starý známý. Ale orientačně asi jo. Celý proces trval asi 10 hodin s půlhodinovou pauzou na oběd. brzdily jsme to asi 11x přesně už si nepamatuju. Začli jsme na origo tryskách a pak se projely všechny z kitu 1/3. Nakonec tam skončily trysky 150,které v sadě ani nebyly (je to něco mezi sadou 1 a 3). S celým procesem jsem pomáhal, takže se to trochu urychlilo. Za to vše jsem platil 1500 kč. Pokud o tom uvažuješ, tak pokud nemáš samostatné KN filtry, ale airboxový, tak ani nekupuj Dynojet kit 1/3 , ale kup jenom 1. Airboxový filtr ty velké trysky z kitu 3 nestíhá uživit dostatkem vzduchu. Jinak jsem to nechal naměřit i s DB killerem a je tam nějaký rozdíl, ale není to žádná tragedie. Asi 1.5 PS v maximu a mezi 2.5 t. ot/min a 4.5 t. ot/min rochu větší propad výkonu i krouťáku, ale jak říkám, žádná tragedie.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz