|
Právě je sob 15. čer 2024 22:43:00
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
tecik
|
Napsal: úte 29. pro 2015 15:58:59 |
|
|
nováček |
Registrován: čtv 09. črc 2015 21:14:10 Příspěvky: 8
|
Ahoj kluci (a slecny), uz nejakou dobu pokukuji jestli nekde nenajdu info jak prokopat fungovani pro tlacitko Pass. Obratit chovani (pass tlumi dalkove), nebo jeste lepe pri potkavackach hodi dalkove, pri dalkovych prepina na potkavacky (po dobu drzeni). Jezdim celkem casto podvecer/vecer, no a pocitam ze palit dalkovyma do obliceje ridici nemaji radi, ale prepinani spinacem je proste celkem "daleko/nepohodlne" (a to mam pazoury, ne ruce). Neresili jste nekdo neco podobneho? Mozna je to prkotina, treba prinos nebude takovy jaky ocekavam, ale proste zvyk je zelezna kosile.. no a kdyz to delam v aute, budu to pachat na moto dale, a proc si to nezprijemnit
Naposledy upravil tecik dne čtv 07. led 2016 13:32:05, celkově upraveno 2
|
|
Nahoru |
|
|
tecik
|
Napsal: úte 29. pro 2015 16:01:57 |
|
|
nováček |
Registrován: čtv 09. črc 2015 21:14:10 Příspěvky: 8
|
PS: Prosim konkretni odpovedi, vite jak.. muze se to hodit vicero lidem, byt je to prkotina
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: úte 05. led 2016 9:20:41 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Šlo by to udělat přes relé, jinak mě nenapadá žádné jiné řešení (viz schéma). http://i.imgur.com/xQ9grbp.jpgNicméně ztratíš původní funkci tlačítka PASS, a to, že vlastně připne dálková k tlumeným. Po úpravě by to fungovalo vyloženě jako přepínač - jedny nebo druhý. Pokud se nebojíš elektriky, tak stačí sehnat dostatečně dimenzované automobilové relé (2x H4 na dálkových je +-120W, tedy aspoň 15A relé), natáhnout jeden drát navíc k řídítkům a vše správně nakrimpovat a zapojit. Jinak zde kdyžtak schéma elektroinstalace: http://www.edubs.net/bikestuff/sv1000/s ... iagram.jpg
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
shark
|
Napsal: pát 08. led 2016 16:27:59 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6558 Bydliště: Praha
|
kdyz pominu to ze stejne vetsinou jede vic aut za sebou a tak to musis drzet coz nevim jestli je zrovna v noci dobre, nebot by ses mel soustredit spis na jizdu nez na to jestli porad drzis pass tak ciste teoreticky prece musi celkem jednoduse jit udelat i to abys neprisel o obe funkce ne? vim ze jsem kdysi davno neco podobnyho resil ve skole, bylo to par soucastek ale to uz je davno vykoureny z hlavy
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
RASíček
|
Napsal: sob 09. led 2016 10:22:08 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 13. bře 2011 0:14:59 Příspěvky: 476 Bydliště: Praha
|
Jo, taky už jsem přemýšlel nad tím, jak udělat, aby při zapnutých dálkách (se kterýma většinou jezdím...), šlo bliknout na tlumený. Ale přišlo mi to nezapojitelný nějakým přepínačem jakkoliv složitým. Musí totiž být splněná podmínka, že nikdy nesmí nastat tma, čili vždycky musí alespoň jedno světlo svítit. Podle mně by to by to musel být kvalifikovaný a dost velký zásah do elektroniky, který za to nestojí...
_________________ BlahoSlaVeni budiž SV
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: stř 13. led 2016 12:00:18 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Tak se mi podařilo vrátit funkci Pass... http://i.imgur.com/heEPabH.pngNyní funguje takto: 1) mám tlumené + zmáčknu pass = tlumené + dálkové 2) mám dálkové + zmáčknu pass = tlumené OT: Je to asi poprvé, co jsem pro návrh využil "znalosti" návrhu logických obvodů z VŠ - spínače a světla jako logické proměnné, pak převodní tabulka, tvorba vzorců, vzorce na schéma.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: čtv 04. úno 2016 16:26:01 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
V poho, pak napiš pokud jsi něco realizoval.
Ono se dá toho vymyslet spousta....až teď mi do došlo, že asi chceš využít PASS jenom jako jednoduchý přepínač (místo DIMM): tlumené -> kliknu PASS -> dálkové -> kliknu PASS -> tlumené ...atd
To jde samozřejmě taky, jen to nebude pouze s relé...tady už bude nejspíš potřeba něco na bázi klopného obvodu. Kdyžtak napiš, jestli se tím mám vůbec zabývat.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|