Home SV Forum SV a vse kolem nich Doplňky a tuning skrceni na 1. a 2. rychlosti
Právě je ned 28. dub 2024 3:29:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 20:19:12 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
Nekdy driv sem na netu potkal stranky (svrider.cz myslim) a tam bylo napsano ze SV 650 S je skrcene na prvnim a druhem rychlostnim stupni kvuli emisim. Odstranit se to pry da odstrihnutim dvou kabilku z ridici jednotky. Nevite ktere kabliky to jsou?

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 20:26:37 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01
Příspěvky: 1138
a pak ze moje kilo na jednicku je blbost :beee:

_________________
pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 20:37:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
Je protoze pres 10500 proste ten motor nevytocis a to nicim omezeny neni. Omezenej by mel bejt udajne jenom kroutici moment....

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 20:43:00 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01
Příspěvky: 1138
tak nevim jak je to u staryho esva ale u novy ja to dostanu do omezovace a ten konci ve 12000

_________________
pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 20:47:37 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 30. bře 2008 21:43:10
Příspěvky: 74
Bydliště: Znojmo
tak na tuhle diskuzi sem moc zvedavej, jestli je na to nejakej figl tak sem snim pac kroutak se vzdycky hodi : wheel :


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 20:52:46 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:38:15
Příspěvky: 246
Bydliště: Mohelnice/Brno/Vysoká u Hanušovic na Šumpersku
Jo, ten figl tam byl a funduje udajne, ale pry je to na 2 a 3 stupni :-)
Vytahnou se dva kabliky z toho konektoru pod nadrzi. Ale nejsem si jistej, klery :-(

_________________
Motorka z plastu na 4 kolech (červená) -> Kolo -> Honda XR 125 L (03) -> Suzuki SV 650 S (01) -> časem snad Ducati Multistrada 1000 DS snad 1100 DS :-D

Žij abys jezdil, jezdi abys žil.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 20:55:20 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:38:15
Příspěvky: 246
Bydliště: Mohelnice/Brno/Vysoká u Hanušovic na Šumpersku
tady to je :-)
http://svrider.com/tips/retard.htm

_________________
Motorka z plastu na 4 kolech (červená) -> Kolo -> Honda XR 125 L (03) -> Suzuki SV 650 S (01) -> časem snad Ducati Multistrada 1000 DS snad 1100 DS :-D

Žij abys jezdil, jezdi abys žil.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 20:56:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
jo tak druhej a treti. To je presne to co myslim. Jenom by me zajimalo jestli to je opravdu pravda... A taky si rikam ze u myho SV z roku 99 to asi nebude pac tenkrat se snad emise jeste tolik neresily...

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 20:58:52 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:38:15
Příspěvky: 246
Bydliště: Mohelnice/Brno/Vysoká u Hanušovic na Šumpersku
Tak prevda by to byt mela :-) apis me sere vedomi toho, ze neco odpojim a nevim, jestli to je opravdu jen na to skrceni. Aby to nedelalo este neco jinyho :-(

_________________
Motorka z plastu na 4 kolech (červená) -> Kolo -> Honda XR 125 L (03) -> Suzuki SV 650 S (01) -> časem snad Ducati Multistrada 1000 DS snad 1100 DS :-D

Žij abys jezdil, jezdi abys žil.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 21:11:24 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
No jestli to je pravda by se mozna dalo zjistit na brzde ne? Zmerit to, odpojit a zmerit znova a pak porovnat...

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 21:14:49 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:38:15
Příspěvky: 246
Bydliště: Mohelnice/Brno/Vysoká u Hanušovic na Šumpersku
Jo :-) To by se urco dalo :-) Tak to muzes zkusit,a le tady v okoli asi brzda neni :-( Navic na to nemam prachy :-(. Ale pry i pocitove je to znat. Ve ctvrtek budu mit serizeno :-) a pak na tom budu nejakou dobu jezdit a zkusim to odpojit :-) a Uvidim, jak to pojede lip/hur

_________________
Motorka z plastu na 4 kolech (červená) -> Kolo -> Honda XR 125 L (03) -> Suzuki SV 650 S (01) -> časem snad Ducati Multistrada 1000 DS snad 1100 DS :-D

Žij abys jezdil, jezdi abys žil.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 21:48:22 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Na starým to jde určitě, na stříkačce ani hovno... každopdáně myslím, že na svrider.cz je ten postup popsanej docela polopatě, takže to zvládne úplně každý. Ty dráty jsou pochopitelně k nalezení i na elektro-schématu v manuálu.

Martin - A) jde tu o krouťák, ne o výkon, takže na maximálku to vliv nemá vůbec žádnej, B) na stříkačce tahle úprava možná není (tohle už je záležitost EMC), C) jde o tak malé hodnoty, že i kdyby se to týkalo výkonu, tak ti to určitě neudělá na prvním kvaltu takovou maximálku, D) tebou uvedená maximálka na prvním kvaltu je nesmysl, jak už tu bylo rozebíráno (netvrdím, že lžeš, ale prostě ti to asi neukazuje správně)... ale to už se tu jednou prořešilo...

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 21:51:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
pylot píše:
jo tak druhej a treti. To je presne to co myslim. Jenom by me zajimalo jestli to je opravdu pravda... A taky si rikam ze u myho SV z roku 99 to asi nebude pac tenkrat se snad emise jeste tolik neresily...

no mě se to jeví jako volovina z jednoho prostýho důvodu a to je, že to má údajně zvýšit výkon na 2 a 3 stupeň... a jak to ten motor pozná? je tam snad nějaký čidlo aktuálně zařazenýho stupně? a taky proč právě jen na 2 a 3 stupeň...
Prostě já si myslím žeto je kravina...
Ale pokud ne, tak bdu rád když mi to někdo vysvětlí...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 21:53:39 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
To kolem těch kvaltů fakt divný, tím spíš, že karbecová verze nemá žádný EMC.. spíš se to podle mě týká jen nějakého spektra otáček, kde se vyhladí nebo zvedne křivka krouťáku.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 21:59:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
stinger píše:
a pak ze moje kilo na jednicku je blbost :beee:

sry, ale je to blbost, jak už jsem psal, tak pokud máš origo výslednej převodovej poměr, tak to je nemožný...
stinger píše:
tak nevim jak je to u staryho esva ale u novy ja to dostanu do omezovace a ten konci ve 12000

a to jsi asi jedinej kterýmu jede SV na jedničku kilo a točí 12000ot... :rotfl:
apropo...i kdyby vytočila 12000 tak to kilo nehodí..

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 22:33:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Nakouknete tady:
viewtopic.php?f=23&t=35
Ten Gear Controller umi to omezeni odblokovat. Jinak osobne teda do omezovace netocim SV pri zadnym kvaltu, ale nekomu se to hodit muze...

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: úte 22. dub 2008 23:39:08 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. led 2008 22:55:27
Příspěvky: 67
Bydliště: Opava
o tom gear controler, nebo jak to je, jsem uvažoval, kvůli toho že to má ukazovat zařazený kvalt


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: stř 23. dub 2008 15:11:52 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
hele u popisku u toho gear contolleru pisou ze to odblokuje vykonove omezeni na 1. 2. 3. a 6. stupni... Nemyslij tim spis ze to vyradi omezovac otacek? To bych v zadnym pripade nenechal pac staci se jednou nehlidat a motor jde pres. Je to tam hned.
S tim odpojenim kabilku kvuli kroutaku na 2. a 3. stupni asi neco bude kdyz to pisou i na zahranicnich strankach. Ale je to skusim asi tezko kdyz jeste nemam ani papiry. Jinak funkci bych si predstavil jednoduse. Nejakej snimac snima jestli nemas zarazenej druhej bo trti kvalt a pokud jo tak da informaci jednotce a ta hodi jiskru treba o chvilku driv nebo dyl a tim se snizi kroutak protoze motor nepali v optimalni uvrati.

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: stř 23. dub 2008 15:18:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
pylot píše:
hele u popisku u toho gear contolleru pisou ze to odblokuje vykonove omezeni na 1. 2. 3. a 6. stupni... Nemyslij tim spis ze to vyradi omezovac otacek? To bych v zadnym pripade nenechal pac staci se jednou nehlidat a motor jde pres. Je to tam hned.
S tim odpojenim kabilku kvuli kroutaku na 2. a 3. stupni asi neco bude kdyz to pisou i na zahranicnich strankach. Ale je to skusim asi tezko kdyz jeste nemam ani papiry. Jinak funkci bych si predstavil jednoduse. Nejakej snimac snima jestli nemas zarazenej druhej bo trti kvalt a pokud jo tak da informaci jednotce a ta hodi jiskru treba o chvilku driv nebo dyl a tim se snizi kroutak protoze motor nepali v optimalni uvrati.

a protože nepálí v optimální úvrati ,dochází k snížení výkonu v důsledu nevhodně spálené směsi a tím rozhodně k ekoligické úlevě... :lol:
taky nevím jak by to udělali i kdyby snímaš zařazené rchlosti na SV byl, když nemá RJ pro vstřikování... směs je nastavena mechanicky.... já vám teda fakt nevím... :scratch:

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti
Nový příspěvekNapsal: stř 23. dub 2008 15:32:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
No týká se to karbecový verze a tady pochybuju, že to má nějaký čidlo v převodovce... u stříkačky budiž, ale tam zase tahle úprava není možná.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz