Právě je sob 27. dub 2024 14:29:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ATRE na brzde
Nový příspěvekNapsal: stř 18. pro 2013 1:12:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. zář 2013 15:12:46
Příspěvky: 39
Kawa poskytl svou motorku na mereni. Grafy mame dva, ze dvojky a trojky. Vliv nebyl videt zadnej (nerikam, ze to nic nedela. Jen to na grafu proste nejni videt :D ). Pokud si dobre pamatuju, referencni grafy jsou bez ATRE.

Příloha:
SV1000_ATRE_2kvalt.JPG
SV1000_ATRE_2kvalt.JPG [ 165.43 KiB | Zobrazeno 3354 krát ]

Příloha:
SV1000_ATRE_3kvalt.JPG
SV1000_ATRE_3kvalt.JPG [ 160.56 KiB | Zobrazeno 3355 krát ]


V okynku dole pod grafy jsou pak namerene maximalni hodnoty vykonu a kroutaku na MOTORU. Brzda je chytra a umi si zjistit ztraty od kliky dal (stejne jako prevodovej pomer).

Hodnoty se lisi od toho, co udava vyrobce. Ale resil jsem to dnes (opet) s uciteli a sborne mi potvrdili, ze vyrobci proste kecaj. Castecne hraje roli marketing (vic nez konkurence = vetsi prodej), castecne fakt, ze ve fabrikach meri vykon zajetyho motoru primo na klice (odpada chyba mereni zpusobena dopocitavanim ztrat a prokluzem kola pri mereni), za naprosto idealnich podminek (tlak, vlhkost, teplota vzduchu a paliva, konstelace hvezd... :grin: )

Pro ukazku jsem vylovil i graf BMW K1200S K5. Je to nejeta motorka (nema ani vyrazeny cisla, fabrika ji poskytla pro vyukovy ucely) komplet v originale. Papiry tvrdi tohle - 123 kW (167 bhp), 130 Nm (96 lb-ft) at 8,250 rpm ( http://www.bmwk1200s.com/K1200S-complete-product-info.htm ). Graf ale rika neco jinyho :)

Příloha:
K1200S 05.JPG
K1200S 05.JPG [ 175.06 KiB | Zobrazeno 3366 krát ]


Na jare si dovezu svou mrchu a jedno ATRE cvicne vyrobim. Tim bych vyloucil, ze se nekde stala chyba (a pro porovnani bude k dispozici graf seriovyho SV650 K3 po 40k kilometru... Jsem zvedav, o kolik budu mit min oproti papirum :good: )

_________________
Modifikace na SV650S K3:
GSXR - kotouce 1000K1, trmeny 750K6, vidle 600K5, brejle 1000K4, central 1000K6
SV1000 - predni kolo/oska
Svody Arrow, stavitelny riditka/stupacky, brzdova pumpa R6 2008
Co jeste bude - zadni kolo z GSXR 600K6 a 180/55 guma. Ha!


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ATRE na brzde
Nový příspěvekNapsal: stř 18. pro 2013 16:50:08 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
trochu tomu nerozumim
cekal jsem graf pred a po atre

jak uz bylo ale receno vliv atre by nemel bejt na grafu videt

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ATRE na brzde
Nový příspěvekNapsal: stř 18. pro 2013 18:26:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. zář 2013 15:12:46
Příspěvky: 39
shark píše:
trochu tomu nerozumim
cekal jsem graf pred a po atre

jak uz bylo ale receno vliv atre by nemel bejt na grafu videt


Svetle modra a ruzova (referencni) je graf z mereni bez ATRE, tmave modra a cervena z mereni s ATRE. Nacpal jsem to k sobe, aby tu zbytecne nevyselo zbambilion obrazku.

Kdy se tedy ATRE projevuje? Pri plnym plynu by to davalo smysl. V ostatnich pripadech moc ne :scratch:

_________________
Modifikace na SV650S K3:
GSXR - kotouce 1000K1, trmeny 750K6, vidle 600K5, brejle 1000K4, central 1000K6
SV1000 - predni kolo/oska
Svody Arrow, stavitelny riditka/stupacky, brzdova pumpa R6 2008
Co jeste bude - zadni kolo z GSXR 600K6 a 180/55 guma. Ha!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ATRE na brzde
Nový příspěvekNapsal: stř 18. pro 2013 21:36:35 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
ATRE by se mělo projevovat pouze při akceleraci.
Je to jen odstraňovač omezovače časování,což většina motorek na 2.a 3. st má z důvodů dobrých emisních hodnot.

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ATRE na brzde
Nový příspěvekNapsal: čtv 19. pro 2013 13:42:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. zář 2013 15:12:46
Příspěvky: 39
zdeněk píše:
ATRE by se mělo projevovat pouze při akceleraci.
Je to jen odstraňovač omezovače časování,což většina motorek na 2.a 3. st má z důvodů dobrých emisních hodnot.


Takze by to ale na brzde melo byt videt. Motorka akceleruje fullgas z cca dvou tisic do omezovace...

_________________
Modifikace na SV650S K3:
GSXR - kotouce 1000K1, trmeny 750K6, vidle 600K5, brejle 1000K4, central 1000K6
SV1000 - predni kolo/oska
Svody Arrow, stavitelny riditka/stupacky, brzdova pumpa R6 2008
Co jeste bude - zadni kolo z GSXR 600K6 a 180/55 guma. Ha!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ATRE na brzde
Nový příspěvekNapsal: čtv 03. dub 2014 11:29:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 16:54:00
Příspěvky: 82
Bydliště: Odry
Zdarec, tak jsem zrovínka implantoval ATRE. Provedl jsem malý test. Našel jsem si rovnou dráhu s jasnými orientačními body kolem cesty, co jdou sledovat a při zalehnutí. Projel jsem si ji bez ATRE (samozřejmě zahřátý motor, zkontrolované pneu, řetězovka atd.), pak nasadil ATRE a šel to zkusit znova. Paradoxně mi připadlo, že při normální jízdě po městě, se z nižších otáček zbírala jakoby trochu radostněji a jemněji (z úplně zavřeného do pootevřeného plynu). Dojel jsem na svůj testovací úsek a zkusil ho projet. Pocitově jsem skoro nic nepoznal, ale na konci úseku (vytočená trojka) mi to ukázalo asi o 10 km/h víc. Samozřejmě je to hodně subjektivní měření, ale něco na tom ATRE asi fakt bude. :good: :good:

_________________
I dva můžou být více než čtyři


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ATRE na brzde
Nový příspěvekNapsal: sob 05. dub 2014 19:40:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 19. zář 2008 23:47:28
Příspěvky: 175
Bydliště: Horoměřice, Praha-Západ
Tohle je můj graf na brzdě, bez ATRE, ale s Powercommanderem. Modrá byla před a zelená po vyladění.


Přílohy:
Graf-brzda.jpg
Graf-brzda.jpg [ 226.54 KiB | Zobrazeno 2922 krát ]

_________________
Suzuki SV1000s K3, celokapotáž, modrá-metal
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ATRE na brzde
Nový příspěvekNapsal: sob 05. dub 2014 20:51:42 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Brus_tvl tak to je dobrý....mám o něco málo větší výkon(1 kobyla) než ty s PWC. Ještě to budu dávat znovu na brzdu a nechám to naměřit na 6. kvaltu, bylo to jen na 2,3.

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ATRE na brzde
Nový příspěvekNapsal: ned 06. dub 2014 8:11:19 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 19. zář 2008 23:47:28
Příspěvky: 175
Bydliště: Horoměřice, Praha-Západ
No vidíš, jeden koník taky dobrý :-D
Já to měl na brzdě před cca 3 roky a chtěl jsem doladit palivovou mapu, protože jsem to měl přesycené.
Říkal, že by to šlo určitě na víc, ale že takhle je nejlepší palivová mapa.
Chystám se letos znovu na brzdu (po menší generálce motoru), tak uvidím jestli budou nějaké změny :-).
Jinak ty máš origo 91kW a já 88kW :thumbsup:

_________________
Suzuki SV1000s K3, celokapotáž, modrá-metal


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ATRE na brzde
Nový příspěvekNapsal: stř 09. dub 2014 12:50:14 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Vím o rozdílu K3 x K7. Když to shrnu...tak máš....KN filtr? Laďáky? a PWC? a "nahonil" jsi ani ne ty 3 kW.
To je odpověď pro všechny, kteří si myslí, že když tam dají laďáky a KN filtr, tak se jim sám od sebe zvětší výkon minimálně 5 -15 koní....a péro tak o 20 :mrgreen:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ATRE na brzde
Nový příspěvekNapsal: stř 09. dub 2014 14:45:49 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Koníky sice nezvýšil,ale výkonovou křivku mu pěkně vyrovnali.

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ATRE na brzde
Nový příspěvekNapsal: stř 09. dub 2014 16:27:46 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
zdeněk píše:
Koníky sice nezvýšil,ale výkonovou křivku mu pěkně vyrovnali.

tak myslím si, že ji mám podobnou - viz první příspěvky v tomto vlákně. a to pwc nemám.

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz