Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

ATRE na brzde
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=23&t=4465
Stránka 1 z 1

Autor:  PriesT [ stř 18. pro 2013 1:12:06 ]
Předmět příspěvku:  ATRE na brzde

Kawa poskytl svou motorku na mereni. Grafy mame dva, ze dvojky a trojky. Vliv nebyl videt zadnej (nerikam, ze to nic nedela. Jen to na grafu proste nejni videt :D ). Pokud si dobre pamatuju, referencni grafy jsou bez ATRE.

Příloha:
SV1000_ATRE_2kvalt.JPG
SV1000_ATRE_2kvalt.JPG [ 165.43 KiB | Zobrazeno 9310 krát ]

Příloha:
SV1000_ATRE_3kvalt.JPG
SV1000_ATRE_3kvalt.JPG [ 160.56 KiB | Zobrazeno 9315 krát ]


V okynku dole pod grafy jsou pak namerene maximalni hodnoty vykonu a kroutaku na MOTORU. Brzda je chytra a umi si zjistit ztraty od kliky dal (stejne jako prevodovej pomer).

Hodnoty se lisi od toho, co udava vyrobce. Ale resil jsem to dnes (opet) s uciteli a sborne mi potvrdili, ze vyrobci proste kecaj. Castecne hraje roli marketing (vic nez konkurence = vetsi prodej), castecne fakt, ze ve fabrikach meri vykon zajetyho motoru primo na klice (odpada chyba mereni zpusobena dopocitavanim ztrat a prokluzem kola pri mereni), za naprosto idealnich podminek (tlak, vlhkost, teplota vzduchu a paliva, konstelace hvezd... :grin: )

Pro ukazku jsem vylovil i graf BMW K1200S K5. Je to nejeta motorka (nema ani vyrazeny cisla, fabrika ji poskytla pro vyukovy ucely) komplet v originale. Papiry tvrdi tohle - 123 kW (167 bhp), 130 Nm (96 lb-ft) at 8,250 rpm ( http://www.bmwk1200s.com/K1200S-complete-product-info.htm ). Graf ale rika neco jinyho :)

Příloha:
K1200S 05.JPG
K1200S 05.JPG [ 175.06 KiB | Zobrazeno 9324 krát ]


Na jare si dovezu svou mrchu a jedno ATRE cvicne vyrobim. Tim bych vyloucil, ze se nekde stala chyba (a pro porovnani bude k dispozici graf seriovyho SV650 K3 po 40k kilometru... Jsem zvedav, o kolik budu mit min oproti papirum :good: )

Autor:  shark [ stř 18. pro 2013 16:50:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: ATRE na brzde

trochu tomu nerozumim
cekal jsem graf pred a po atre

jak uz bylo ale receno vliv atre by nemel bejt na grafu videt

Autor:  PriesT [ stř 18. pro 2013 18:26:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: ATRE na brzde

shark píše:
trochu tomu nerozumim
cekal jsem graf pred a po atre

jak uz bylo ale receno vliv atre by nemel bejt na grafu videt


Svetle modra a ruzova (referencni) je graf z mereni bez ATRE, tmave modra a cervena z mereni s ATRE. Nacpal jsem to k sobe, aby tu zbytecne nevyselo zbambilion obrazku.

Kdy se tedy ATRE projevuje? Pri plnym plynu by to davalo smysl. V ostatnich pripadech moc ne :scratch:

Autor:  zdeněk [ stř 18. pro 2013 21:36:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: ATRE na brzde

ATRE by se mělo projevovat pouze při akceleraci.
Je to jen odstraňovač omezovače časování,což většina motorek na 2.a 3. st má z důvodů dobrých emisních hodnot.

Autor:  PriesT [ čtv 19. pro 2013 13:42:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: ATRE na brzde

zdeněk píše:
ATRE by se mělo projevovat pouze při akceleraci.
Je to jen odstraňovač omezovače časování,což většina motorek na 2.a 3. st má z důvodů dobrých emisních hodnot.


Takze by to ale na brzde melo byt videt. Motorka akceleruje fullgas z cca dvou tisic do omezovace...

Autor:  Bacil [ čtv 03. dub 2014 11:29:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: ATRE na brzde

Zdarec, tak jsem zrovínka implantoval ATRE. Provedl jsem malý test. Našel jsem si rovnou dráhu s jasnými orientačními body kolem cesty, co jdou sledovat a při zalehnutí. Projel jsem si ji bez ATRE (samozřejmě zahřátý motor, zkontrolované pneu, řetězovka atd.), pak nasadil ATRE a šel to zkusit znova. Paradoxně mi připadlo, že při normální jízdě po městě, se z nižších otáček zbírala jakoby trochu radostněji a jemněji (z úplně zavřeného do pootevřeného plynu). Dojel jsem na svůj testovací úsek a zkusil ho projet. Pocitově jsem skoro nic nepoznal, ale na konci úseku (vytočená trojka) mi to ukázalo asi o 10 km/h víc. Samozřejmě je to hodně subjektivní měření, ale něco na tom ATRE asi fakt bude. :good: :good:

Autor:  Brus [ sob 05. dub 2014 19:40:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: ATRE na brzde

Tohle je můj graf na brzdě, bez ATRE, ale s Powercommanderem. Modrá byla před a zelená po vyladění.

Přílohy:
Graf-brzda.jpg
Graf-brzda.jpg [ 226.54 KiB | Zobrazeno 8885 krát ]

Autor:  Kawa [ sob 05. dub 2014 20:51:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: ATRE na brzde

Brus_tvl tak to je dobrý....mám o něco málo větší výkon(1 kobyla) než ty s PWC. Ještě to budu dávat znovu na brzdu a nechám to naměřit na 6. kvaltu, bylo to jen na 2,3.

Autor:  Brus [ ned 06. dub 2014 8:11:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: ATRE na brzde

No vidíš, jeden koník taky dobrý :-D
Já to měl na brzdě před cca 3 roky a chtěl jsem doladit palivovou mapu, protože jsem to měl přesycené.
Říkal, že by to šlo určitě na víc, ale že takhle je nejlepší palivová mapa.
Chystám se letos znovu na brzdu (po menší generálce motoru), tak uvidím jestli budou nějaké změny :-).
Jinak ty máš origo 91kW a já 88kW :thumbsup:

Autor:  Kawa [ stř 09. dub 2014 12:50:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: ATRE na brzde

Vím o rozdílu K3 x K7. Když to shrnu...tak máš....KN filtr? Laďáky? a PWC? a "nahonil" jsi ani ne ty 3 kW.
To je odpověď pro všechny, kteří si myslí, že když tam dají laďáky a KN filtr, tak se jim sám od sebe zvětší výkon minimálně 5 -15 koní....a péro tak o 20 :mrgreen:

Autor:  zdeněk [ stř 09. dub 2014 14:45:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: ATRE na brzde

Koníky sice nezvýšil,ale výkonovou křivku mu pěkně vyrovnali.

Autor:  Kawa [ stř 09. dub 2014 16:27:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: ATRE na brzde

zdeněk píše:
Koníky sice nezvýšil,ale výkonovou křivku mu pěkně vyrovnali.

tak myslím si, že ji mám podobnou - viz první příspěvky v tomto vlákně. a to pwc nemám.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/