|
Právě je pát 09. kvě 2025 18:09:03
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
stafflik
|
Napsal: pon 13. led 2014 8:01:19 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Udělat cokoli s brzdama smysl mět bude. Na 650 to je tragédie.. Takže de jenom o to kolik do teho seš ochotné narvat
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pon 13. led 2014 15:11:59 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Dával jsem radiály z Gixa na litra. Ovšem jako 1. šla radiální brzdová pumpa, pancéřky už jsem měl. Nejvíce je poznat rozdíl v pumpě. V jiném vlákně jiřin prodává Brembo radiální pumpu za 2 litry. To je hodně dobrá dena, já dal za origo z Gixa funglovku něco kolem 4 litrů. K pumpě z Gixa je třeba mít i adapter: http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... mId=121554Páč jsem koupil jetou radiálku z Gixa, ale někde přisává, nechal jsem udělat gumky, ale i tak přisává. Takže jsem šel do nové. Mezikus na radial třmeny jsem si nechal udělat, dal jsem tam radiální třmeny z Gixa. A ano, kotouče zůstávají. Takže u 650 si troufám tvrdit, že změna z 2 pístků na 4 pístky bude docela znát. Pokud bys investoval i do pumpy, bude to maxi změna. Mám doma origo třmeny z SV1000S, najeto cca 15 tis.(mašinu mám od funglovky), b udu prodávat. A nechal bych ti je levněji, jak za 4 litry. K tomu mám radiální pumpu, ale ta je třeba zrepasovat, já na to neměl nervy, nebo ti nechám tu moji "novou" a vezmu si od jiřina tu Brembo. A nebo mám vlastně ještě origo axiální pumpu z SV. Má najeto stejně, jako origo třmeny. Takže pokud bys do toho šel, ozvi se. Chtěl bych o této úpravě založit solo vlákno, ale čas je monentálně můj nepřítel. Příloha:
IMAG0318.jpg [ 693.14 KiB | Zobrazeno 12038 krát ]
Příloha:
IMAG0319.jpg [ 612.99 KiB | Zobrazeno 11988 krát ]
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
Naposledy upravil Kawa dne pon 13. led 2014 15:27:20, celkově upraveno 2
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pon 13. led 2014 15:21:56 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
hOOrNeT píše: zajímavé téma. Někdo kdo má litra a trápil i 650 musí porovnat brzdy, jestli to má smysl mám litra, pár 650 jsem projel....nejen, že 650 nejede, ale ani to nebrzdí v porovnání s litrem. zda pomůže pouze výměna brzdičů, nebo bude třeba i změna pumpy - je otázkou, jaká je pumpa na 650 a na 1000. ale na každé pumpě je údaj (tuším, že průměr pístku), je to číslo v kolečku....přímo na pumpě....mrkni, co je na 650, já se do garáže jen tak nedostanu, ale až tam budu, můžu mrknout, co je na origo z litra.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kaja
|
Napsal: pon 13. led 2014 15:38:01 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22 Příspěvky: 260
|
Litr má podle mě určitě jinou pumpu,takže bych to řešil i s výměnou pumpy,jinak by to mělo jen poloviční efekt.Už jsem na to taky koukal,4-pístky by byli určitě fajn,akorát 75 USD bez pošty za dva kousky plechu se mi zdá docela přehnaná cena.Chtělo by to nějakýho šikulu co se toho ujme a pár sad by nám vyrobil  .Jednu bych si určitě vzal.
_________________ Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pon 13. led 2014 16:04:26 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Kaja píše: Litr má podle mě určitě jinou pumpu,takže bych to řešil i s výměnou pumpy,jinak by to mělo jen poloviční efekt.Už jsem na to taky koukal,4-pístky by byli určitě fajn, akorát 75 USD bez pošty za dva kousky plechu se mi zdá docela přehnaná cena.Chtělo by to nějakýho šikulu co se toho ujme a pár sad by nám vyrobil  .Jednu bych si určitě vzal. tak to jsem si myslel taky, když jsem se rozhodl jít do úpravy na litr. a to na litr to bylo víc, než za 75 šťouralů. nechal jsem si to dělat v ČR, vyšlo to podobně jako z ebaja. a to jsem musel absolvovat k tomu cetu na zaměření, vyrobení šablony.... tže pokud se ti zdá 75 koláčů jako moc, věř tomu, že to levněji u nás nikdo neudělá. pokud teda koláč není aktuálně 35,- CZK  edit: ikdyž je teda fakt, že u 650 by se měnilo axiální uchycení za axiální, asi tam nebude taková spotřeba matrošu a náročnost na uchycení, tak jako když já měnil axiál na radiál.....
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kaja
|
Napsal: pon 13. led 2014 16:25:36 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22 Příspěvky: 260
|
No ten tvůj adaptér je už od pohledu náročnější na výrobu  .U toho adaptéru na 650 by to byla celkem brnkačka za pár stovek a né tisíc  .No uvidíme,když se nikdo nenajde,tak se do toho příští zimu asi vrhnu sám a zkusím si to vyrobit.
_________________ Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: úte 14. led 2014 0:02:32 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
Šikula by byl,sady by vyrobil,ale pro členy tohoto fora je to blbost,protože zde se jen mlátí prázdná sláma.Je to stejné jako se sadami a tlumiči řízení.Všichni ano hurá,ale ve skutečnosti velké h..no.Po velkém boomu obrovského zájmu členové tohoto fora odebrali 3ks pro model S a 3ks pro model N.Ještě že projevili velký zájem a že to vše pobrali kamarádi v SRN.Jim hlavně mohou členové tohoto fora děkovat za tu cenu,která ve finále vyšla.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
Dikobraz
|
Napsal: úte 14. led 2014 12:49:20 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 28. črc 2011 17:32:37 Příspěvky: 39 Bydliště: Stará Boleslav
|
Tady musim se Zdeňkem souhlasit. Potom, co jsem doladil tlumič řízení i na babku, tak sem čekal celkově větší zájem.  Ještě když vezmu v potaz cenu za kterou to zařídil.
_________________ PW50 > KX65 > YZ125 > Stadion S11 > SV650 N
|
|
Nahoru |
|
 |
qjetinac
|
Napsal: úte 14. led 2014 14:54:00 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 02. úno 2013 21:38:01 Příspěvky: 101 Bydliště: Zlínský kraj
|
No, já jsem si ten tlumič od Zdeňka třeba vzal. Za ty prašule paráda.  Takže celková cena je 99 USD, něco přes 2000,- za ty kousky železa. Tak že bych to objednal, pak to pošlu někomu z vás na okopírování a šábneme se?
|
|
Nahoru |
|
 |
jantri
|
Napsal: čtv 16. led 2014 18:13:26 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 16. úno 2011 21:37:40 Příspěvky: 491 Bydliště: Vamberk
|
qjetinac píše: Kurňa, žádné velké nadšení, jak tak pozoruju. Včera jsem se bavil s jedním klukem tady ve Vídni. Prý to měl jeho kemoš, než SV prodal a žeprý to za tolik peněz nestojí. Prý to brzdí trochu líp, ale podle něho mám ty prašule vrazit radši do lepších pružin. Je fakt, že 2000,- adaptéry + 3000,- brzdy + 1000,- hadice. Je to drahá sranda. Zrovna si koupit novej pekelnej stroj 
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: stř 22. led 2014 15:36:08 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
qjetinac píše: Kurňa, žádné velké nadšení, jak tak pozoruju. Včera jsem se bavil s jedním klukem tady ve Vídni. Prý to měl jeho kemoš, než SV prodal a žeprý to za tolik peněz nestojí. Prý to brzdí trochu líp, ale podle něho mám ty prašule vrazit radši do lepších pružin. Je fakt, že 2000,- adaptéry + 3000,- brzdy + 1000,- hadice. Je to drahá sranda. mě to vyšlo na daleko více, nelituju. ten rozdíl je poznat. hadice do toho nepočítej. pokud máš origo gumový, tak v servisním manuálu vyčteš, že je máš časem měnit. pokud máš K3, tak bys je měl mít už minimálně 2x vyměněný 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kaja
|
Napsal: pon 09. čer 2014 17:28:36 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22 Příspěvky: 260
|
Takže jsem se nakonec pustil do přestavby brzd.Jelikož se mi 2000 za adaptér zdálo dost,tak jsem si ho vyrobil.  Teď to konečně začalo trošku brzdit  ,destičky bendix MRR. Ale stále mě hlodá myšlenka tam hodit radiální brzdy,přes zimu na to asi vlítnu. Mám tu výhodu,že me budou stačit pouze spodky vidlí s uchycením a třmeny.
_________________ Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2
Naposledy upravil Kaja dne úte 10. čer 2014 14:46:11, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: úte 10. čer 2014 9:51:13 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Příloha:
IMAG0360.jpg [ 386.9 KiB | Zobrazeno 10997 krát ]
Kaja píše: Takže jsem se nakonec pustil do přestavby brzd.Jelikož se mi 2000 za adaptér zdálo dost,tak jsem si ho vyrobil.  Teď to konečně začalo trošku brzdit  ,destičky bendix MRR. Ale stále mě hlodá myšlenka tam hodit radiální brzdy,přes zimu na to asi vlítnu. Mám tu výhodu,že me budou stačit pouze spodky vidlí s uchycením a třmeny. Fotku pls znovu. Ještě jsem se nedostal do garáže, abych se ti mrkl po těch plíšcích - ale vím o tom. Dal jsi tam i jinou pumpu? Radiální? Moje zkušenost, SV 1000S: Axiální třmeny + axiální pumpa - nic moc, lae furt lépe jak na 650. Axiální třmeny + radiální pumpa - obrovský rozdíl. Radiální třmeny (adapter + třmeny z Gixera) + radiální pumpa - menší rozdíl oproti axiál třmen + radiál pumpa. Pumpa udělá hodně. Pokud bys tam dával přeci jen radiální třmeny, tak podle mě taky stačí adapter....netřeba spodků vidlí...
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|