Home SV Forum SV a vse kolem nich Doplňky a tuning Ladění origo řídící jednotky
Právě je pát 29. bře 2024 1:42:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ladění origo řídící jednotky
Nový příspěvekNapsal: úte 17. bře 2015 22:43:01 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 21. zář 2014 17:20:46
Příspěvky: 121
Tak na přání zakládám nové téma.
Na mé SV650 2004 mi v servise naladili ORIGO řídící jednotku na laďák, co mám na motorce. Výsledek je podle mě docela slušný :-)
http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... mId=125602
Tento servis je jeden ze 2 v ČR, který má přístroj na naladění origo řídící jednotky.
Tak a můžete zde rozvíjet debatu :yahoo: :good:

_________________
Honda CBR125R K6 >Suzuki SV650 N K4


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ladění origo řídící jednotky
Nový příspěvekNapsal: úte 17. bře 2015 23:12:44 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
okhej....jdeme tedy rozvíjet:
moje zkušenosti:
okruhovka: koncovka dělaná na míru + pwc - ano, nechal jsem ladit na brzdě.
nějaký grafy tady: http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... mId=108542

SV: seriovka, na ní nasazeny koncovky přímo na daný model (Leo Vince pro SV1000S). seriovou řídící jednotku nijak nenaladím a ani nevidím důvod, proč bych měl, když mám laufy přímo pro daný model mašiny. kdybych tam cpal rouru od kamen, nebo výrobu na zakázku(tím nemyslím Leoše na zakázku), tak by ladění stálo za to, ovšem na seriovce nelze - od tebe slyším poprvé, že lze.
Graf je hezká věc, ale neleze mně to do hlavy. Takže práskni, kde to dělaj, já si to ověřim a nechám vysvětlit, proč bych měl (stejně jako x lojzů) kupovat pwc, když to někdo v ČR zmákne na seriovce. Nepředpokládám, že by to dělal zadarmo, tže by se mu logicky měl zvednout příjem.
SV jsem měl na brzdě taky, ale z jiného důvodu - zda nějak mělo vliv ATRE na průběh výkonu. Ne kvůli tomu, aby mně ladili seriovou jednotku.
http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... mId=123810

jo....nemáš graf před tím laděním, jakože v serii?

btw- grafy z nějakého stroje....kterýmu hovno rozumím(ten stroj myslím, v grafech se vyznám)......to je jak když ti daj na ultrazvuku za šílený love 3D "fotku" tvýho potomka - tak tam jim taky kurva nevěřim, že tam nemaj 1 mustr, kterej ukazujou každýmu, protože tam taky lautr hovno poznáš :mrgreen:

edit:
pro představu, co je koncovka vyrobená na okruhovku "na míru":
http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... mId=111432

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ladění origo řídící jednotky
Nový příspěvekNapsal: stř 18. bře 2015 0:36:53 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 21. zář 2014 17:20:46
Příspěvky: 121
Řeknu to takhle.
Na podzim jsem koupil "novou" motorku. Jel tam semnou známej servisák, kouknul na to a jeden válec občas vynechával. Udělal synchro. vstřikování, seřídil ventily a když to měl na brzdě, říkal, že to zkusil poladit a že z toho dostal, to co z toho dostal. Samozřejmně, že mi to vůbec nevadilo, protože komu by to taky vadilo, že? :-D
Here, servis kde bylo vše provedeno:
http://www.rf-motoservis.cz/index.php?i=1
Jak si určitě všimneš, když klikneš na mimořádnou nabídku, je tam psáno:
"Ladění seriových řídících jednotek motocyklů značky Suzuki,silničních i MX"
Já si to nevymyslel :-) :-D
Bohužel graf před nemám. Taky by mě zajímalo, jak by to vypadlo, ale dostal jsem jen tenhle "novej"
Snad jsem na nic nezapomněl :-D


E: doplnění textu

_________________
Honda CBR125R K6 >Suzuki SV650 N K4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ladění origo řídící jednotky
Nový příspěvekNapsal: stř 18. bře 2015 12:16:43 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 29. bře 2011 19:14:04
Příspěvky: 99
Když koukám na ten graf, tak žádnej zázrak. Já byl na podzim nechat přemněřit svojí babu a nechat naladit na výfuk Yoshimura, kterej jsem nezi tím namontoval. A vylezlo mi z toho tohle http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=125612
Všimni si křivky krouťáku která je cca od 3500 ot/min absolutně bez propadů.
Jinak moje konfigurace je: KN filtr, dinojet jehly a orig. trysky karburátorů a výfuk Yoshimura původem z GSX-R 600.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ladění origo řídící jednotky
Nový příspěvekNapsal: stř 18. bře 2015 12:57:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
OK...optám se Franka, co je to za ladičku na seriové jednotky.

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ladění origo řídící jednotky
Nový příspěvekNapsal: stř 18. bře 2015 13:44:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 16. úno 2011 21:37:40
Příspěvky: 491
Bydliště: Vamberk
Když to jde u aut, proč by to nešlo u motorek... Přehrání palivové mapy?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ladění origo řídící jednotky
Nový příspěvekNapsal: úte 02. kvě 2017 9:51:44 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 15. úno 2008 17:56:26
Příspěvky: 259
Bydliště: Blučina
Sice je to 2 roky staré téma, ale dlouho jsem tady nebyl, tak jen poznamenám, že k Frankovi jsem jezdil dříve a nemám s ním dobré zkušenosti. Takže nějaké zázračné ladění, které zvládají jen 2 lidi v ČR...Úsměvné.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ladění origo řídící jednotky
Nový příspěvekNapsal: pát 05. kvě 2017 19:27:24 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 22. črc 2016 11:48:35
Příspěvky: 60
Bydliště: Pardubice
Jj, na suzukach se dají ladit sériový ŘJ, ale málokdo to umí.

_________________
Honda CBF 600 N, Yamaha FZS 1000 Fazer, Honda CBR 929 Fireblade, Suzuki GSXR 1000 K6, Yamaha FZ1 S Fazer, Suzuki SV 1000 S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ladění origo řídící jednotky
Nový příspěvekNapsal: pát 14. zář 2018 11:05:25 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pát 14. zář 2018 9:44:14
Příspěvky: 7
Zajímal by mě ten průběh s ATRE, jestli je to o tolik lepší, nebo jen uhlazenější a výrazný smysl to nemá, nebo jak to je, křivka by mluvila za vše.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ladění origo řídící jednotky
Nový příspěvekNapsal: čtv 25. říj 2018 23:00:43 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 21. zář 2014 17:20:46
Příspěvky: 121
Black Sabbath píše:
Sice je to 2 roky staré téma, ale dlouho jsem tady nebyl, tak jen poznamenám, že k Frankovi jsem jezdil dříve a nemám s ním dobré zkušenosti. Takže nějaké zázračné ladění, které zvládají jen 2 lidi v ČR...Úsměvné.



Co to znamená, "nemám s ním dobré zkušenosti."?
Není špatný trochu rozvést, když už takhle chci někoho věřejně "pohanit"

_________________
Honda CBR125R K6 >Suzuki SV650 N K4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz