|
Právě je čtv 25. dub 2024 1:51:15
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
NecMaster
|
Napsal: pát 08. srp 2008 16:47:05 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Tak, na konec jsem na kraji města v zapadlym železářství sehnal za 19Kč ten Bit. Takže jsem to nastavil, trvalo to cca 2 minuty a dostal jsem to na 1450rpm uplně bez sebemenších problémů. Akorát při dotahování, toho spodního šroubu jsem ho trochu ohlodal, poněvač se tam nevešel klíč kvuli rámu a musel jsem ho dát šikmo. Rozdíl velký neškube a nechcípá ani při 1500rpm.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
|
NecMaster
|
Napsal: sob 09. srp 2008 11:33:04 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
A ještě taková technická otázka: jak je to se spotřebou, aby nás ta jízda po městě nevysála.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
|
Kasym
|
Napsal: pon 11. srp 2008 8:06:14 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
NecMaster píše: A ještě taková technická otázka: jak je to se spotřebou, aby nás ta jízda po městě nevysála. Teda jako nic proti,ale ty řešíš spotřebu na motorce????Tobě vadí spotřeba místo 5,0 tak 5,2???? Za další..když teď máš motor použitelnější od nižších otáček a nemusíš tak často řadit na nižší rychlost myslíš ,že ti spotřeba stoupne?Já bych spíš řek,že klesne ne?
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
|
NecMaster
|
Napsal: pon 11. srp 2008 18:43:44 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
No právě mam takovej pocit, že to nežere uplně 5 litrů, spíš bych to viděl tak 8. A když nebudeš řadit a budeš jezdit pod otáčkama, tak nejsem sice žádnej automechanik, ale mam pocit, že to má spotřebu vyšší a ten motor by mi taky nepoděkoval.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
|
CoF
|
Napsal: pon 11. srp 2008 21:41:32 |
|
|
záklaďák |
Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00 Příspěvky: 40
|
dotaz: kdyz treba nemam dobre nastavene otacky na 1200RPM,tak kde se to nastavuje?
podle navodu:4-6 Skontroluj že máš správně nastavené volnoběžné otáčky 1200 RPM při zahřátém motoru popřípadě je nastav
|
|
Nahoru |
|
|
NecMaster
|
Napsal: pon 11. srp 2008 23:18:28 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
CoF píše: dotaz: kdyz treba nemam dobre nastavene otacky na 1200RPM,tak kde se to nastavuje?
podle navodu:4-6 Skontroluj že máš správně nastavené volnoběžné otáčky 1200 RPM při zahřátém motoru popřípadě je nastav Na levé straně pod nádrží viz. obrázek, je šroub v plastovém obalu a tím nastavíš volnoběh, měl by se nastavovat v provozní teplotě, což je cca 80-90 stupňů.
Přílohy: |
sroub.jpg [ 31.51 KiB | Zobrazeno 9615 krát ]
|
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
|
Kasym
|
Napsal: úte 12. srp 2008 7:49:54 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
NecMaster píše: No právě mam takovej pocit, že to nežere uplně 5 litrů, spíš bych to viděl tak 8. A když nebudeš řadit a budeš jezdit pod otáčkama, tak nejsem sice žádnej automechanik, ale mam pocit, že to má spotřebu vyšší a ten motor by mi taky nepoděkoval. tobě jezdí 650 stříkačka za 8 nemáš děravou nádrž?Přítulka není žádnej šetřílek a přes 6 se nedostane a co jsem s tím občas jel já tak jsem jí taky přes tuhle spotřebu nedostal a to tu motorku fakt nešetřim.A po přenastavení šla spotřebou ještě dolů..protože při popojíždkách nemusím ten motor tolik točit...jde líp od volnoběhu. ještě dotaz:jak dlouho tam máš vzduchovej filt a hlavně jakej...máš ladák?
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
|
NecMaster
|
Napsal: úte 12. srp 2008 20:33:39 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Je pravda, že vzduchovej filtr tam byl 12000km, v manuálu tvrdí, že vydrží 18tisíc, ale motorka je z Itálie, takže písek vlhlko a tak. Takže jsem vyměnil vzduchovej a olejovej filtr, olej, nový svíčky. Teď jsem to počítal pořádně a město/dálnice/okresky to vzalo 8 litrů na 110km. Laďák nemam akorát mi lehce podfukuje potrubí v tom kolenu pod motorkou, musim to přetěsnit. Jinak tady: viewtopic.php?f=52&t=346&st=0&sk=t&sd=a&hilit=spot%C5%99eba jsou další informace o spotřebě.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
|
Mira2B7
|
Napsal: úte 09. zář 2008 9:01:48 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 03. zář 2008 19:43:50 Příspěvky: 188 Bydliště: Kuřim
|
Pánové pomoc. Asi jsem lama ale já opravdu nepochopil jak ten drát zapojit. Na tý fotce je konektor, v něm 6 pozic z toho 4 obsazené a 2 zapojené(vede z nich kabel). No a tady jsem v koncích. KAM S NÍM, CO S ČÍM SPOJIT. HEEEELP
OPRAVA
Teď jse na ten obrázek tlemil ještě jednou a už to máááám. To není kabel, to je ta propojka. Ale na tý fotce to fakt jde blbě vidět. Odpoledne jdu na to.
_________________ SV 1000S 03, silver metalic → Ducati Multistrada 1000S DS + GSXR1000 K3 okruhovka už ne + Ducati 800SS supertwin
|
|
Nahoru |
|
|
Mira2B7
|
Napsal: stř 10. zář 2008 10:03:38 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 03. zář 2008 19:43:50 Příspěvky: 188 Bydliště: Kuřim
|
Už jsem to rozluštil, ale na tý fotce to vypadá ne jako propojka ale jako dvoužilový kabel který někam vede. Klamala mě ta hadička, bo co to je, pod to propojkou. Jo a ještě jsem se k tomu nedostal. Tak dnes.
_________________ SV 1000S 03, silver metalic → Ducati Multistrada 1000S DS + GSXR1000 K3 okruhovka už ne + Ducati 800SS supertwin
|
|
Nahoru |
|
|
komar
|
Napsal: pát 26. čer 2009 8:27:43 |
|
|
záklaďák |
Registrován: stř 25. úno 2009 11:42:21 Příspěvky: 13
|
tak sem to udelal na sve motorce,podle navodu a fakt je to znat.Vsem dopurucuji.
|
|
Nahoru |
|
|
Jaroslav Gráz
|
Napsal: ned 19. črc 2009 10:06:56 |
|
|
nováček |
|
Registrován: pát 12. čer 2009 21:34:13 Příspěvky: 4 Bydliště: SLANÝ
|
Tak tohle mě taky zaujalo, vyskouším , projedu , poreferuju..... Jinak jsem vyskoušel demontovat první klapky ( řízený elektronikou ) pouhým odšroubováním z hřídelky, šlo to bez problému. Výsledek je podstatné vylepšení max. rychlosti ( 240km/h není problém..u naháče očistec , před úpravou po 220km/h konečná a nebo z kopce ) a na vrknutí plynem bomba... KN filtr jsem tam dal už dřív, ale je to spíše pro dobrý pocit.... Dal jsem laufy LeoVince v karbonu a kromě toho, že dobře vypadaj, mají i dobrej sound, s vyndanejma homologačníma vložkama vas těžko někdo přehlídne....
_________________ bobo
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: ned 19. črc 2009 10:34:13 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Jaroslav Gráz_ moc dobře nechápu jakej vliv má odpojený servo pro klapky vzduchu na maximální rychlost?
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
Jaroslav Gráz
|
Napsal: ned 19. črc 2009 13:56:51 |
|
|
nováček |
|
Registrován: pát 12. čer 2009 21:34:13 Příspěvky: 4 Bydliště: SLANÝ
|
Neodpojil jsem servo řízení klapek, ale odšrouboval klapky z hřídelky... Přesně nevím jestli SV má nějaké omezení v závislosti na rychlosti ( ŘJ nedá tolik paliva a nebo přiškrtí klapky) ale maximálku mám vyšší... motor mi po dosažení 220km/h nevadne...
_________________ bobo
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: ned 19. črc 2009 16:45:00 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Jaroslav Gráz píše: Neodpojil jsem servo řízení klapek, ale odšrouboval klapky z hřídelky... Přesně nevím jestli SV má nějaké omezení v závislosti na rychlosti ( ŘJ nedá tolik paliva a nebo přiškrtí klapky) ale maximálku mám vyšší... motor mi po dosažení 220km/h nevadne... zajímavé... nejspíš jsi tím ale značně rozhodil bohatost...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
Brembo
|
Napsal: pon 20. črc 2009 8:28:07 |
|
|
záklaďák |
Registrován: sob 06. čer 2009 12:35:09 Příspěvky: 77
|
ked som dobre pochopil,tak pri volnobehu by malo ukazovat -c00 a vyskocit by to malo az pri zviseni otacok. Mne to ukazuje -c00 len pri zhasnutom motore,ked nastartujem,tak to skoci hore. Takze mam ten TPS senzor posunuty? Vdaka
|
|
Nahoru |
|
|
Kasym
|
Napsal: pon 20. črc 2009 10:17:57 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
Brembo píše: ked som dobre pochopil,tak pri volnobehu by malo ukazovat -c00 a vyskocit by to malo az pri zviseni otacok. Mne to ukazuje -c00 len pri zhasnutom motore,ked nastartujem,tak to skoci hore. Takze mam ten TPS senzor posunuty? Vdaka jo
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
|
Jaroslav Gráz
|
Napsal: čtv 23. črc 2009 11:44:54 |
|
|
nováček |
|
Registrován: pát 12. čer 2009 21:34:13 Příspěvky: 4 Bydliště: SLANÝ
|
popi píše: Jaroslav Gráz píše: Neodpojil jsem servo řízení klapek, ale odšrouboval klapky z hřídelky... Přesně nevím jestli SV má nějaké omezení v závislosti na rychlosti ( ŘJ nedá tolik paliva a nebo přiškrtí klapky) ale maximálku mám vyšší... motor mi po dosažení 220km/h nevadne... zajímavé... nejspíš jsi tím ale značně rozhodil bohatost... A co potom řídí "lambda sonda"........ rozhodně si nemyslím , že to tam japonci dali ze srandy, jak sondu tak i ty druhý klapky, prostě mě baví trochu se v tom trochu hrabat....asi jsem rozhodil "hodný a optimální" průběh o tom žádná....
_________________ bobo
|
|
Nahoru |
|
|
Kasym
|
Napsal: čtv 23. črc 2009 13:22:25 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
Lambda sonda má nastarosti to ,že podle toho co leze z motoru upravuje poměr benzin vduch tak aby správně fungoval katalyzátor...jinymy slovy hlídá bohatost směsi.Ovšem i pro jeji správnou funkci musí být dodrženo o i to ,že máš v nějakym rozmezí nastavený i ten TPS snímač protože řídící jednotka to dokáže uregulovat jen do určité míry. ty dvě klapky nad sebou maj zase nastarosti to aby byl nárůst výkonu co nejplynulejší a motor jel bez cukání.tedy defakto přes tu druhou klapku řídící jednotka hlídá ideální směs.Ale prvotně spíš plynulost motoru Protože třeba italové tenhle motor dávali do Raptora jen s jednou škrtící klapkou a ten motor je o dost vybušnější a zábavnější
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|