Home SV Forum SV a vse kolem nich Doplňky a tuning levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS
Právě je pát 29. bře 2024 8:01:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. črc 2009 22:17:35 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pát 12. čer 2009 21:34:13
Příspěvky: 4
Bydliště: SLANÝ
Tohle je asi bez komentáře....SOUHLAS....

_________________
bobo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 28. črc 2009 22:13:58 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
Kasym píše:
Lambda sonda má nastarosti to ,že podle toho co leze z motoru upravuje poměr benzin vduch tak aby správně fungoval katalyzátor...jinymy slovy hlídá bohatost směsi.Ovšem i pro jeji správnou funkci musí být dodrženo o i to ,že máš v nějakym rozmezí nastavený i ten TPS snímač protože řídící jednotka to dokáže uregulovat jen do určité míry.;)
ty dvě klapky nad sebou maj zase nastarosti to aby byl nárůst výkonu co nejplynulejší a motor jel bez cukání.tedy defakto přes tu druhou klapku řídící jednotka hlídá ideální směs.Ale prvotně spíš plynulost motoru
Protože třeba italové tenhle motor dávali do Raptora jen s jednou škrtící klapkou a ten motor je o dost vybušnější a zábavnější :)

To byl motor z TL 1000 S a od ty doby se ten motor zmenil myslim vic. Urcite vyndanim druhejch klapek neudels z SV motoru TL motor.

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 29. črc 2009 7:03:40 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
to asi určitě,ale v principu je ten motor stejnej a i vzhledově vypadají uplně stejně.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 11. srp 2009 17:41:32 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 06. čer 2009 12:35:09
Příspěvky: 77
Trik k TPS: skrutky sa najlahsie uvolnuju,ked torx date do goli,ked ten torx neviete dat priamo na racnu a nemate adapter,da sa to dat do hlavy tusim 5,5 ci 6 a natrite sesthran napriklad silikonom,aby nevypadaval. Najpresnejsie sa TPS nastavuje,ked skrutky uplne povolite a TPS nenatacate rukou,ale jemnymi udermi makkym predmetom,napriklad rukovat skrutkovaca.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 21. čer 2013 23:27:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
udělal jsem tohle nastavení TPS senzoru na mé 650 a musím říct, že je to paráda. Origo nastavení někde na 2900 ot. Sníženo na doporučených 1420-1450. Motorka se chová mnohem kultivovaněji.

Díky těm, kteří sem ten návod dali :amen:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 22. čer 2013 7:33:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. led 2012 20:25:00
Příspěvky: 126
Tak toto mě zaujalo, ještě že to téma hoornet oživil. Jinak by mě ani nenapadlo, že jde tu trhavou jízdu v nízkých otáčkách řešit. Mohl by někdo dát obrázky co kde hledat, protože ani na jednom z odkazů co jsou na začátku tohoto tématu se nedají zobrazit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 22. čer 2013 11:17:58 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
Laco, jdi do toho. Je to naprostá banalitka a výsledek vážně stojí za to. Někdo to tu přirovnával k tomu, že má najednou jinou motorku. To můžu potvrdit. Když jsem to předtím poslal do zatáčky na vyšší kvalt a neměl zrovna ideální otáčky, tak jsem byl v zatáčce dost nejistej kvůli nervozitě toho motoru. Teď je to úplně o něčem jiným.

Další věcí je startování. Předtím mi při otočení startérem jen vrkla a zdechla. Takže jsem startoval s plynem. Teďka startuju bez plynu a jde na první otočení.

Ladění senzoru chvilku dá, ale je to primitivní. Je hodně citlivý. Ladění bylo asi na 15 minut. Člověk má pocit, že s tím ani nepohnul ale díky displeji poznáš, že ano.

a ještě dodatek: Předtím jsem měl z toho motoru až moc respekt. Byl to surova surovej :banghead: . Teď ten jeho projev prostě miluju! :twisted:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 22. čer 2013 14:33:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. led 2012 20:25:00
Příspěvky: 126
Jenom mě prosím naveď, kde hledat ten senzor, kde je ten konektor a které piny spojit tím drátkem. Postup je tu pěkně popsaný, ale fakt nevím co kde hledat :beg:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 22. čer 2013 16:37:05 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
pouze kopíruji z předešlých stran a foto je z původního odkazu:


Zjednodušeně:

http://www.suzukisv1000.com/faq/tps.htm

1 Připrav si kus drátu

2-3 Zvedni nádrž

4-6 Skontroluj že máš správně nastavené volnoběžné otáčky 1200 RPM při zahřátém motoru popřípadě je nastav

7-8 Najdi správný konektor pod sedlem

8-9 Vypni zapalování a dej tam drát jako na obrázku

10 Na displeji se objeví místo teploty -c 00

11 Nastartuj a pomalu vytáčej motor - by se mělo správně posunout nahoru ve 1450 RPM ale pravděpodobně se tak stane až někde kolem 3000 RPM to jsou otáčky ve kterých začne stříkačka přidávat benzín takže když je to takto vysoko nastavené motorka se v malých rychlostech cuká.

12-13 Vypni motor a najdi TPS viz obrázek a povol oba šroubky spodní je těžko přístupný

14 nastartuj a otáčej TPS protisměru hodinových ručiček tím se snižuje aktivační bod senzoru.

15 velmy pomalu a opatrně posunuj sensor koukej při tom na displej a přidávej otáčky dokud nedosáhneš požadovaných hodnot. tj. v na volnoběh je - ve středu 00 a pohne se nahoru ve 1450 RPM Buď trpělivý displeji trvá několik sekund než zaznamená změnu z TPS.

16 pokud máš správně nastaveno opatrně utáhni oba šrouby poté znovu skontroluj nastavení na displeji.

17 oddělej drát z konektoru, znovu jej zapoj a vrať vše do původního stavu

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

origo text:

3: Undo the tank retaining bolts…

Lift the tank & prop up with the tank prop (surprisingly!!)

4: Run the engine until at it’s normal operating temperature (most are around 85-90 deg)

5: Check & adjust your idle speed… It should be about 1200rpm.

6: If (as above) the idle is too low, locate the idle adjust screw – on the left hand side of the bike in one of the triangle shapes in the chassis and adjust. Turn clockwise to raise the idle speed and anti-clockwise to lower it… Go in small movements and ‘blip’ the throttle after each adjustment and allow it to settle before trusting what the rev counter says!

7: Undo & remove the pillion seat.

8: Locate the Dealer Mode Activation Connector
If you look into the tail unit from behind, on the left hand side you should see a bunch of a few wires & connectors behind a bit of plastic protruding from the undertray.
Follow this bit of plastic down towards the rider’s saddle and you should find another connector. It’s rectangular, white plastic with 6 holes for connectors in and only 4 of them used. It also has a black rubberised cover on it.

9: Turn off your ignition and put your ‘dealer mode tool’ in the two terminals that are next to each other.

**WARNING**
Do NOT short out the wire onto the chassis or any other part of the bike. Do NOT connect either of the other two terminals to anything.

10: With the ‘tool’ still in the connector turn on your ignition. The temperature display should have disappeared and now you will see a little line (like a minus sign), the letter c followed by two zeros. If you have any other numbers shown in this display, to diagnose your bike’s fault (it’s the dealer diagnostic display!)

11: SLOWLY turn your throttle while looking at the little line on the dash… It [I]should[I] move from the middle of the zeros to the top at about 1450rpm. I will bet money on the fact that it won’t!! It will probably move at about 1800 even 3000rpm.
This is where the fuel injection starts injecting more fuel into the engine so when it’s set too high the bike will be jerky at low speeds! (The line takes a second or two to move, hence turning the throttle slowly!)

12: Turn off the engine and locate the Throttle Position Sensor… It’s under the tank on the left hand side of the bike, just behind the air box.


Naposledy upravil hOOrNeT dne sob 22. čer 2013 18:41:26, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 22. čer 2013 17:25:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. led 2012 20:25:00
Příspěvky: 126
Ty obrázky jsou snad zakletý. Nechtějí se mi zobrazit. Jak vypadá ten konektor a pod kterým sedlem je( asi pod spolujezdcovým ?) a tps je asi někde u vstřikování, ale kde přesně prosím? Jinak moc děkuju za ochotu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 22. čer 2013 18:41:37 
Offline
záklaďák

Registrován: stř 13. bře 2013 16:35:06
Příspěvky: 22
ked chces tie obrazky vidiet, musis sa zaregistrovat na tej stranke (ten prvy link) potom ich uvdis na tom odkaze, aj tu na fore co pridal hOOrNeT :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 22. čer 2013 18:41:53 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
opravil jsem vložení těch obrázků, tak snad to už půjde


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 22. čer 2013 21:02:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. led 2012 20:25:00
Příspěvky: 126
Super, už jsou vidět. Zítra to zkusím. Díky moc :hello:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 23. čer 2013 2:08:40 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
pak napiš jak jsi dopadl. Já byl nadšený


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 23. čer 2013 10:57:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. led 2012 20:25:00
Příspěvky: 126
Takže všechno proběhlo hladce. Vyzkoušel jsem to jenom kousek na ulici, ale rozdíl byl poznat hned při prvním rozjezdu. Volnoběh jsem měl jenom kolem 1000 otáček, tak jsem ho zvedl na těch cca 1200 a štelování toho senzoru už bylo v pohodě. Předtím to spínalo při cca 3000, teď spíná kousek pod 1500, dost blbě se to odhaduje. Ale jinak supr, uvidím při delší jízdě. Ta nekultivovanost motoru při nízkých otáčkách mě dost vadila a zajímalo by mě, proč to šikmoocí soudruzi ze suzuki corporation zrovna takto nenastavovali.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 23. čer 2013 11:54:43 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
asi by jim to zvedlo výrobní časy, tedy i cenu :grin:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 23. čer 2013 13:22:16 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. led 2012 20:25:00
Příspěvky: 126
Asi ano :-D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 29. srp 2013 14:59:51 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. říj 2012 13:35:57
Příspěvky: 20
Bydliště: Oslavany
Ahoj,

nedávno jsem dělal kalibraci TPS díky tomuto návodu. Chod motoru se opravdu zlepšil! Společně s oddělaným šnorchlem z airboxu (viz. "levné užitečné modifikace SV 1000 část 2") mi to udělalo rohlík na ksichtu! Díky! :yahoo:

Mám SV650 N K8 - má jiné TPS, viz obrázek, jinak postupujte podle předchozího návodu. Mělo by to tak být u K7, K8, K9.

Obrázek

_________________
Suzuki SV 650 N K8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 21. říj 2013 14:45:14 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. kvě 2008 11:02:12
Příspěvky: 31
Bydliště: Velatice
Taky se musím připojit k poděkování autorovi tohoto vlákna. Včera jsem seřídil a je to paráda :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 05. led 2014 15:50:59 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2012 20:54:51
Příspěvky: 5
Ahoj, take moc děkuji. Na mém SV 1000 dost velká změna. maximalní spokojenost :good:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz