Home SV Forum SV a vse kolem nich Doplňky a tuning levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS
Právě je pát 29. bře 2024 0:29:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: pát 08. srp 2008 16:47:05 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
Tak, na konec jsem na kraji města v zapadlym železářství sehnal za 19Kč ten Bit. Takže jsem to nastavil, trvalo to cca 2 minuty a dostal jsem to na 1450rpm uplně bez sebemenších problémů. Akorát při dotahování, toho spodního šroubu jsem ho trochu ohlodal, poněvač se tam nevešel klíč kvuli rámu a musel jsem ho dát šikmo. Rozdíl velký neškube a nechcípá ani při 1500rpm.

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 09. srp 2008 11:33:04 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
A ještě taková technická otázka: jak je to se spotřebou, aby nás ta jízda po městě nevysála.

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 11. srp 2008 8:06:14 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
NecMaster píše:
A ještě taková technická otázka: jak je to se spotřebou, aby nás ta jízda po městě nevysála.

Teda jako nic proti,ale ty řešíš spotřebu na motorce????Tobě vadí spotřeba místo 5,0 tak 5,2????
Za další..když teď máš motor použitelnější od nižších otáček a nemusíš tak často řadit na nižší rychlost myslíš ,že ti spotřeba stoupne?Já bych spíš řek,že klesne ne?

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 11. srp 2008 18:43:44 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
No právě mam takovej pocit, že to nežere uplně 5 litrů, spíš bych to viděl tak 8. A když nebudeš řadit a budeš jezdit pod otáčkama, tak nejsem sice žádnej automechanik, ale mam pocit, že to má spotřebu vyšší a ten motor by mi taky nepoděkoval.

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 11. srp 2008 21:41:32 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00
Příspěvky: 40
dotaz: kdyz treba nemam dobre nastavene otacky na 1200RPM,tak kde se to nastavuje?

podle navodu:4-6 Skontroluj že máš správně nastavené volnoběžné otáčky 1200 RPM při zahřátém motoru popřípadě je nastav


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 11. srp 2008 23:18:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
CoF píše:
dotaz: kdyz treba nemam dobre nastavene otacky na 1200RPM,tak kde se to nastavuje?

podle navodu:4-6 Skontroluj že máš správně nastavené volnoběžné otáčky 1200 RPM při zahřátém motoru popřípadě je nastav


Na levé straně pod nádrží viz. obrázek, je šroub v plastovém obalu a tím nastavíš volnoběh, měl by se nastavovat v provozní teplotě, což je cca 80-90 stupňů.


Přílohy:
sroub.jpg
sroub.jpg [ 31.51 KiB | Zobrazeno 9567 krát ]

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 12. srp 2008 7:49:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
NecMaster píše:
No právě mam takovej pocit, že to nežere uplně 5 litrů, spíš bych to viděl tak 8. A když nebudeš řadit a budeš jezdit pod otáčkama, tak nejsem sice žádnej automechanik, ale mam pocit, že to má spotřebu vyšší a ten motor by mi taky nepoděkoval.

tobě jezdí 650 stříkačka za 8 :shock: :shock: nemáš děravou nádrž?Přítulka není žádnej šetřílek a přes 6 se nedostane a co jsem s tím občas jel já tak jsem jí taky přes tuhle spotřebu nedostal a to tu motorku fakt nešetřim.A po přenastavení šla spotřebou ještě dolů..protože při popojíždkách nemusím ten motor tolik točit...jde líp od volnoběhu.
ještě dotaz:jak dlouho tam máš vzduchovej filt a hlavně jakej...máš ladák?

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 12. srp 2008 20:33:39 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
Je pravda, že vzduchovej filtr tam byl 12000km, v manuálu tvrdí, že vydrží 18tisíc, ale motorka je z Itálie, takže písek vlhlko a tak. Takže jsem vyměnil vzduchovej a olejovej filtr, olej, nový svíčky. Teď jsem to počítal pořádně a město/dálnice/okresky to vzalo 8 litrů na 110km. Laďák nemam akorát mi lehce podfukuje potrubí v tom kolenu pod motorkou, musim to přetěsnit.
Jinak tady: viewtopic.php?f=52&t=346&st=0&sk=t&sd=a&hilit=spot%C5%99eba jsou další informace o spotřebě.

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 09. zář 2008 9:01:48 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. zář 2008 19:43:50
Příspěvky: 188
Bydliště: Kuřim
Pánové pomoc. Asi jsem lama ale já opravdu nepochopil jak ten drát zapojit. Na tý fotce je konektor, v něm 6 pozic z toho 4 obsazené a 2 zapojené(vede z nich kabel). No a tady jsem v koncích. KAM S NÍM, CO S ČÍM SPOJIT. HEEEELP

OPRAVA

Teď jse na ten obrázek tlemil ještě jednou a už to máááám. To není kabel, to je ta propojka. Ale na tý fotce to fakt jde blbě vidět.
Odpoledne jdu na to.

_________________
SV 1000S 03, silver metalic → Ducati Multistrada 1000S DS + GSXR1000 K3 okruhovka už ne + Ducati 800SS supertwin


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 09. zář 2008 15:01:04 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
Mira2B7 píše:
Pánové pomoc. Asi jsem lama ale já opravdu nepochopil jak ten drát zapojit. Na tý fotce je konektor, v něm 6 pozic z toho 4 obsazené a 2 zapojené(vede z nich kabel). No a tady jsem v koncích. KAM S NÍM, CO S ČÍM SPOJIT. HEEEELP

OPRAVA

Teď jse na ten obrázek tlemil ještě jednou a už to máááám. To není kabel, to je ta propojka. Ale na tý fotce to fakt jde blbě vidět.
Odpoledne jdu na to.

:-D :-D :-D :-D kusem drátu spojíš ty dva co jsou nad sebou.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 10. zář 2008 10:03:38 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. zář 2008 19:43:50
Příspěvky: 188
Bydliště: Kuřim
Už jsem to rozluštil, ale na tý fotce to vypadá ne jako propojka ale jako dvoužilový kabel který někam vede. Klamala mě ta hadička, bo co to je, pod to propojkou. Jo a ještě jsem se k tomu nedostal. Tak dnes.

_________________
SV 1000S 03, silver metalic → Ducati Multistrada 1000S DS + GSXR1000 K3 okruhovka už ne + Ducati 800SS supertwin


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 26. čer 2009 8:27:43 
Offline
záklaďák

Registrován: stř 25. úno 2009 11:42:21
Příspěvky: 13
tak sem to udelal na sve motorce,podle navodu a fakt je to znat.Vsem dopurucuji.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 19. črc 2009 10:06:56 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pát 12. čer 2009 21:34:13
Příspěvky: 4
Bydliště: SLANÝ
Tak tohle mě taky zaujalo, vyskouším , projedu , poreferuju..... Jinak jsem vyskoušel demontovat první klapky ( řízený elektronikou ) pouhým odšroubováním z hřídelky, šlo to bez problému. Výsledek je podstatné vylepšení max. rychlosti ( 240km/h není problém..u naháče očistec , před úpravou po 220km/h konečná a nebo z kopce ) a na vrknutí plynem bomba... KN filtr jsem tam dal už dřív, ale je to spíše pro dobrý pocit.... Dal jsem laufy LeoVince v karbonu a kromě toho, že dobře vypadaj, mají i dobrej sound, s vyndanejma homologačníma vložkama vas těžko někdo přehlídne....

_________________
bobo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 19. črc 2009 10:34:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Jaroslav Gráz_ moc dobře nechápu jakej vliv má odpojený servo pro klapky vzduchu na maximální rychlost?

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 19. črc 2009 13:56:51 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pát 12. čer 2009 21:34:13
Příspěvky: 4
Bydliště: SLANÝ
Neodpojil jsem servo řízení klapek, ale odšrouboval klapky z hřídelky... Přesně nevím jestli SV má nějaké omezení v závislosti na rychlosti ( ŘJ nedá tolik paliva a nebo přiškrtí klapky) ale maximálku mám vyšší... motor mi po dosažení 220km/h nevadne...

_________________
bobo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 19. črc 2009 16:45:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Jaroslav Gráz píše:
Neodpojil jsem servo řízení klapek, ale odšrouboval klapky z hřídelky... Přesně nevím jestli SV má nějaké omezení v závislosti na rychlosti ( ŘJ nedá tolik paliva a nebo přiškrtí klapky) ale maximálku mám vyšší... motor mi po dosažení 220km/h nevadne...

zajímavé... nejspíš jsi tím ale značně rozhodil bohatost...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 20. črc 2009 8:28:07 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 06. čer 2009 12:35:09
Příspěvky: 77
ked som dobre pochopil,tak pri volnobehu by malo ukazovat -c00 a vyskocit by to malo az pri zviseni otacok. Mne to ukazuje -c00 len pri zhasnutom motore,ked nastartujem,tak to skoci hore. Takze mam ten TPS senzor posunuty? Vdaka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 20. črc 2009 10:17:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
Brembo píše:
ked som dobre pochopil,tak pri volnobehu by malo ukazovat -c00 a vyskocit by to malo az pri zviseni otacok. Mne to ukazuje -c00 len pri zhasnutom motore,ked nastartujem,tak to skoci hore. Takze mam ten TPS senzor posunuty? Vdaka

jo

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. črc 2009 11:44:54 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pát 12. čer 2009 21:34:13
Příspěvky: 4
Bydliště: SLANÝ
popi píše:
Jaroslav Gráz píše:
Neodpojil jsem servo řízení klapek, ale odšrouboval klapky z hřídelky... Přesně nevím jestli SV má nějaké omezení v závislosti na rychlosti ( ŘJ nedá tolik paliva a nebo přiškrtí klapky) ale maximálku mám vyšší... motor mi po dosažení 220km/h nevadne...

zajímavé... nejspíš jsi tím ale značně rozhodil bohatost...


A co potom řídí "lambda sonda"........ rozhodně si nemyslím , že to tam japonci dali ze srandy, jak sondu tak i ty druhý klapky, prostě mě baví trochu se v tom trochu hrabat....asi jsem rozhodil "hodný a optimální" průběh o tom žádná....

_________________
bobo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. črc 2009 13:22:25 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
Lambda sonda má nastarosti to ,že podle toho co leze z motoru upravuje poměr benzin vduch tak aby správně fungoval katalyzátor...jinymy slovy hlídá bohatost směsi.Ovšem i pro jeji správnou funkci musí být dodrženo o i to ,že máš v nějakym rozmezí nastavený i ten TPS snímač protože řídící jednotka to dokáže uregulovat jen do určité míry.;)
ty dvě klapky nad sebou maj zase nastarosti to aby byl nárůst výkonu co nejplynulejší a motor jel bez cukání.tedy defakto přes tu druhou klapku řídící jednotka hlídá ideální směs.Ale prvotně spíš plynulost motoru
Protože třeba italové tenhle motor dávali do Raptora jen s jednou škrtící klapkou a ten motor je o dost vybušnější a zábavnější :)

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz