Home SV Forum SV a vse kolem nich Doplňky a tuning levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS
Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=23&t=694
Stránka 2 z 5

Autor:  NecMaster [ pát 08. srp 2008 16:47:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

Tak, na konec jsem na kraji města v zapadlym železářství sehnal za 19Kč ten Bit. Takže jsem to nastavil, trvalo to cca 2 minuty a dostal jsem to na 1450rpm uplně bez sebemenších problémů. Akorát při dotahování, toho spodního šroubu jsem ho trochu ohlodal, poněvač se tam nevešel klíč kvuli rámu a musel jsem ho dát šikmo. Rozdíl velký neškube a nechcípá ani při 1500rpm.

Autor:  NecMaster [ sob 09. srp 2008 11:33:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

A ještě taková technická otázka: jak je to se spotřebou, aby nás ta jízda po městě nevysála.

Autor:  Kasym [ pon 11. srp 2008 8:06:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

NecMaster píše:
A ještě taková technická otázka: jak je to se spotřebou, aby nás ta jízda po městě nevysála.

Teda jako nic proti,ale ty řešíš spotřebu na motorce????Tobě vadí spotřeba místo 5,0 tak 5,2????
Za další..když teď máš motor použitelnější od nižších otáček a nemusíš tak často řadit na nižší rychlost myslíš ,že ti spotřeba stoupne?Já bych spíš řek,že klesne ne?

Autor:  NecMaster [ pon 11. srp 2008 18:43:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

No právě mam takovej pocit, že to nežere uplně 5 litrů, spíš bych to viděl tak 8. A když nebudeš řadit a budeš jezdit pod otáčkama, tak nejsem sice žádnej automechanik, ale mam pocit, že to má spotřebu vyšší a ten motor by mi taky nepoděkoval.

Autor:  CoF [ pon 11. srp 2008 21:41:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

dotaz: kdyz treba nemam dobre nastavene otacky na 1200RPM,tak kde se to nastavuje?

podle navodu:4-6 Skontroluj že máš správně nastavené volnoběžné otáčky 1200 RPM při zahřátém motoru popřípadě je nastav

Autor:  NecMaster [ pon 11. srp 2008 23:18:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

CoF píše:
dotaz: kdyz treba nemam dobre nastavene otacky na 1200RPM,tak kde se to nastavuje?

podle navodu:4-6 Skontroluj že máš správně nastavené volnoběžné otáčky 1200 RPM při zahřátém motoru popřípadě je nastav


Na levé straně pod nádrží viz. obrázek, je šroub v plastovém obalu a tím nastavíš volnoběh, měl by se nastavovat v provozní teplotě, což je cca 80-90 stupňů.

Přílohy:
sroub.jpg
sroub.jpg [ 31.51 KiB | Zobrazeno 9662 krát ]

Autor:  Kasym [ úte 12. srp 2008 7:49:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

NecMaster píše:
No právě mam takovej pocit, že to nežere uplně 5 litrů, spíš bych to viděl tak 8. A když nebudeš řadit a budeš jezdit pod otáčkama, tak nejsem sice žádnej automechanik, ale mam pocit, že to má spotřebu vyšší a ten motor by mi taky nepoděkoval.

tobě jezdí 650 stříkačka za 8 :shock: :shock: nemáš děravou nádrž?Přítulka není žádnej šetřílek a přes 6 se nedostane a co jsem s tím občas jel já tak jsem jí taky přes tuhle spotřebu nedostal a to tu motorku fakt nešetřim.A po přenastavení šla spotřebou ještě dolů..protože při popojíždkách nemusím ten motor tolik točit...jde líp od volnoběhu.
ještě dotaz:jak dlouho tam máš vzduchovej filt a hlavně jakej...máš ladák?

Autor:  NecMaster [ úte 12. srp 2008 20:33:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

Je pravda, že vzduchovej filtr tam byl 12000km, v manuálu tvrdí, že vydrží 18tisíc, ale motorka je z Itálie, takže písek vlhlko a tak. Takže jsem vyměnil vzduchovej a olejovej filtr, olej, nový svíčky. Teď jsem to počítal pořádně a město/dálnice/okresky to vzalo 8 litrů na 110km. Laďák nemam akorát mi lehce podfukuje potrubí v tom kolenu pod motorkou, musim to přetěsnit.
Jinak tady: viewtopic.php?f=52&t=346&st=0&sk=t&sd=a&hilit=spot%C5%99eba jsou další informace o spotřebě.

Autor:  Mira2B7 [ úte 09. zář 2008 9:01:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

Pánové pomoc. Asi jsem lama ale já opravdu nepochopil jak ten drát zapojit. Na tý fotce je konektor, v něm 6 pozic z toho 4 obsazené a 2 zapojené(vede z nich kabel). No a tady jsem v koncích. KAM S NÍM, CO S ČÍM SPOJIT. HEEEELP

OPRAVA

Teď jse na ten obrázek tlemil ještě jednou a už to máááám. To není kabel, to je ta propojka. Ale na tý fotce to fakt jde blbě vidět.
Odpoledne jdu na to.

Autor:  Kasym [ úte 09. zář 2008 15:01:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

Mira2B7 píše:
Pánové pomoc. Asi jsem lama ale já opravdu nepochopil jak ten drát zapojit. Na tý fotce je konektor, v něm 6 pozic z toho 4 obsazené a 2 zapojené(vede z nich kabel). No a tady jsem v koncích. KAM S NÍM, CO S ČÍM SPOJIT. HEEEELP

OPRAVA

Teď jse na ten obrázek tlemil ještě jednou a už to máááám. To není kabel, to je ta propojka. Ale na tý fotce to fakt jde blbě vidět.
Odpoledne jdu na to.

:-D :-D :-D :-D kusem drátu spojíš ty dva co jsou nad sebou.

Autor:  Mira2B7 [ stř 10. zář 2008 10:03:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

Už jsem to rozluštil, ale na tý fotce to vypadá ne jako propojka ale jako dvoužilový kabel který někam vede. Klamala mě ta hadička, bo co to je, pod to propojkou. Jo a ještě jsem se k tomu nedostal. Tak dnes.

Autor:  komar [ pát 26. čer 2009 8:27:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

tak sem to udelal na sve motorce,podle navodu a fakt je to znat.Vsem dopurucuji.

Autor:  Jaroslav Gráz [ ned 19. črc 2009 10:06:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

Tak tohle mě taky zaujalo, vyskouším , projedu , poreferuju..... Jinak jsem vyskoušel demontovat první klapky ( řízený elektronikou ) pouhým odšroubováním z hřídelky, šlo to bez problému. Výsledek je podstatné vylepšení max. rychlosti ( 240km/h není problém..u naháče očistec , před úpravou po 220km/h konečná a nebo z kopce ) a na vrknutí plynem bomba... KN filtr jsem tam dal už dřív, ale je to spíše pro dobrý pocit.... Dal jsem laufy LeoVince v karbonu a kromě toho, že dobře vypadaj, mají i dobrej sound, s vyndanejma homologačníma vložkama vas těžko někdo přehlídne....

Autor:  popi [ ned 19. črc 2009 10:34:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

Jaroslav Gráz_ moc dobře nechápu jakej vliv má odpojený servo pro klapky vzduchu na maximální rychlost?

Autor:  Jaroslav Gráz [ ned 19. črc 2009 13:56:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

Neodpojil jsem servo řízení klapek, ale odšrouboval klapky z hřídelky... Přesně nevím jestli SV má nějaké omezení v závislosti na rychlosti ( ŘJ nedá tolik paliva a nebo přiškrtí klapky) ale maximálku mám vyšší... motor mi po dosažení 220km/h nevadne...

Autor:  popi [ ned 19. črc 2009 16:45:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

Jaroslav Gráz píše:
Neodpojil jsem servo řízení klapek, ale odšrouboval klapky z hřídelky... Přesně nevím jestli SV má nějaké omezení v závislosti na rychlosti ( ŘJ nedá tolik paliva a nebo přiškrtí klapky) ale maximálku mám vyšší... motor mi po dosažení 220km/h nevadne...

zajímavé... nejspíš jsi tím ale značně rozhodil bohatost...

Autor:  Brembo [ pon 20. črc 2009 8:28:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

ked som dobre pochopil,tak pri volnobehu by malo ukazovat -c00 a vyskocit by to malo az pri zviseni otacok. Mne to ukazuje -c00 len pri zhasnutom motore,ked nastartujem,tak to skoci hore. Takze mam ten TPS senzor posunuty? Vdaka

Autor:  Kasym [ pon 20. črc 2009 10:17:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

Brembo píše:
ked som dobre pochopil,tak pri volnobehu by malo ukazovat -c00 a vyskocit by to malo az pri zviseni otacok. Mne to ukazuje -c00 len pri zhasnutom motore,ked nastartujem,tak to skoci hore. Takze mam ten TPS senzor posunuty? Vdaka

jo

Autor:  Jaroslav Gráz [ čtv 23. črc 2009 11:44:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

popi píše:
Jaroslav Gráz píše:
Neodpojil jsem servo řízení klapek, ale odšrouboval klapky z hřídelky... Přesně nevím jestli SV má nějaké omezení v závislosti na rychlosti ( ŘJ nedá tolik paliva a nebo přiškrtí klapky) ale maximálku mám vyšší... motor mi po dosažení 220km/h nevadne...

zajímavé... nejspíš jsi tím ale značně rozhodil bohatost...


A co potom řídí "lambda sonda"........ rozhodně si nemyslím , že to tam japonci dali ze srandy, jak sondu tak i ty druhý klapky, prostě mě baví trochu se v tom trochu hrabat....asi jsem rozhodil "hodný a optimální" průběh o tom žádná....

Autor:  Kasym [ čtv 23. črc 2009 13:22:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS

Lambda sonda má nastarosti to ,že podle toho co leze z motoru upravuje poměr benzin vduch tak aby správně fungoval katalyzátor...jinymy slovy hlídá bohatost směsi.Ovšem i pro jeji správnou funkci musí být dodrženo o i to ,že máš v nějakym rozmezí nastavený i ten TPS snímač protože řídící jednotka to dokáže uregulovat jen do určité míry.;)
ty dvě klapky nad sebou maj zase nastarosti to aby byl nárůst výkonu co nejplynulejší a motor jel bez cukání.tedy defakto přes tu druhou klapku řídící jednotka hlídá ideální směs.Ale prvotně spíš plynulost motoru
Protože třeba italové tenhle motor dávali do Raptora jen s jednou škrtící klapkou a ten motor je o dost vybušnější a zábavnější :)

Stránka 2 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/