Home SV Forum SV a vse kolem nich Doplňky a tuning levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS
Právě je úte 13. lis 2018 9:33:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: úte 01. dub 2014 19:53:49 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 30. bře 2013 12:21:06
Příspěvky: 19
Zdravím, pokoušel jsem se to dnes udělat a TPS je nastavené na téměr 4 tisíce otáček! Ale motorka mi při posunu chcípá, přestalo mi to chcípat i při původní poloze to chcípalo, šlo to až po utažení, ale stejně se mi nepovedlo dát zpět tu původní polohu, zítra na to jdu zas. Jinak to chcípání je normální? Jinak ta pomlčka by nikdy neměla být dole že?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 01. dub 2014 20:06:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
měl jsi při tom ohřátý motor na provozní teplotu? To je dost důležité


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 01. dub 2014 20:35:29 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 30. bře 2013 12:21:06
Příspěvky: 19
hOOrNeT píše:
měl jsi při tom ohřátý motor na provozní teplotu? To je dost důležité

No motor byl zhruba na 80 stupnu, ale je fakt, že se zahřál jen na místě, nejel jsem na ní. Je možný, že to je ona chyba?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 01. dub 2014 20:55:15 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
ne, tak tím to nebude. Já ji taky nechal tenkrát ohřát na místě na nějakých 85-90 stupňů


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 01. dub 2014 21:00:47 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 30. bře 2013 12:21:06
Příspěvky: 19
hOOrNeT píše:
ne, tak tím to nebude. Já ji taky nechal tenkrát ohřát na místě na nějakých 85-90 stupňů


Ještě v tom původním návodu na tom anglickém webu je napsáno, že když to chcípá, tak mám ještě hnout s volnobežnejma otáčkama.. Jinak jeste tam psali ze je lepsi mit horni sroub lehce pritahlej, ze se to lip dela, tak to ozkouším. Jinak jsem měl docela bobky a jsem teď celej nervní, jak to pořád chcípalo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 01. dub 2014 21:11:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
ten senzor je hodně citlivej, a vonoběžný otáčky to chce mít správně nastavení, to je pravda


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 01. dub 2014 21:14:07 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 30. bře 2013 12:21:06
Příspěvky: 19
hOOrNeT píše:
ten senzor je hodně citlivej, a vonoběžný otáčky to chce mít správně nastavení, to je pravda

no pokusím se to zítra poladit, snad to výjde, neusnu dnes :D jinak fakt jsem čuměl že až skoro ve 4 tisících se ta pomlčka posunula nahoru


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 02. dub 2014 19:27:56 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 30. bře 2013 12:21:06
Příspěvky: 19
Tak jsem to dnes také udělal, a fakt to funguje, díky moc autorovi za skvělý návod.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 03. čer 2014 21:54:53 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 01. bře 2014 18:38:49
Příspěvky: 47
Pánové a teď otázka do pranice, nechal jsem si to na mým SV taktéž udělat, 1400ot střední poloha, cca 1500 už vyskočí nahoru. Cukání opravdu zmizelo, paráda, ale teď otázka do pranice.
Nezdá se vám, že motorka po tomhle zásahu trochu otupěla na výkonu? Opravdu si nejsem úplně jistej, ale před tímto zásahem se mi zdál motor nad 4tis(níž se nedalo jezdit s tím, jak to cukalo) mnohem agresivnější... Dokonce se mi zdá, že už to nechce jet ani tak rychle... Ale je možný, že jsem si prostě už dost zvykl. Neměli jste s tím taky zkušenost, že po úpravě toho TPS je motor takovej jalovější???? Díky, Martin.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 24. úno 2015 21:48:10 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 01. bře 2014 18:38:49
Příspěvky: 47
Haló, nikdo nic? Další věc, po úpravě TPS viz výše motor přestal tolik brzdit motorem pod 4tis ot/min. Všimli jste si? Do 4 brzdí fest, pod 4 tis. jakoby ztratí kompresi :). Má to tak být? Další věc je, že se mi dá že právě od toho seřízení TPS motorka pohoupává když jedu konstantně třeba na 5 kolem 5 tis. ot/min. Toť moje poznatky, co vy?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 26. úno 2015 16:13:09 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2606
Bydliště: Štatl
neodpovím ti na tvé dotazy, jelikož mám litr....
ale jen tak ze zajímavosti:
píšeš - nechal jsem sit o udělat...nedělal jsi to sám?
a podle profilu máš K2 - babku....na babce je taky TPS sensor?

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 27. úno 2015 9:32:46 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 01. bře 2014 18:38:49
Příspěvky: 47
Obrázek
Dělal mi to mechoš, na konci jsme to prubli a je to tak, jak se to zde popisuje, viz můj první příspěvek. Tohle jsou moje poznatky co se od té doby událo, přemýšlím zda nezkusit dát zpět původní hodnotu nastavení TPS, ale nechce se mi do toho vrtat... Na druhou stranu aspoň to necuká v nižších teď.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 27. úno 2015 14:24:09 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1981
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Asi to bude chtět upravu profilu. To nevypadá na K2 :grin:

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 27. úno 2015 16:45:41 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2606
Bydliště: Štatl
stafflik píše:
Asi to bude chtět upravu profilu. To nevypadá na K2 :grin:

kdyby jenom K2, ale ani na žlutou 650 to nevypadá.

nicméně k dotazu:
dělal jsem na litru.
jestli brzdí hůř motorem pod 4 tis. otáček - netušim. nesleduju to. jsem na brzdy prase, brzdím na poslední chvíli, na doraz. nevypozoruju u toho, zda hůř brzdí motorem.
popisované "pohoupávání".....něco takového jsem zaznamenal, ale až po nahození ATRE + ukazatele Gipro.
Gipro by na to nemělo mít vliv, ale vzhledem k nutnosti pájení drátů jsem měl obavy, zda jsem někde něco nepropálil. nechal jsem kontrolovat - nepropálil.
po nasazení ATRE byla na brzdě, žádná "jakobydíra" v průběhu výkonu se nenaměřila. tže u sebe jsem to přičítal 2 věcem:
- zdá se mně to
- vzhledem k věku stařeckému třesu v pravé ruce, která svírá heft plynu a tím pádem možné pocuknutí (přidání, ubrání) bez mého vědomí :mrgreen:

ale nějak jsem to neřešil.
a jestli se ti zdá že to nechce jet tak rychle - to je hodně subjektivní tvrzení.
mně se taky zdá, že je to mrdka pomalá. to se mně stane vždy po nějaké době, když jsem vyměnil stroj. zvykl jsem si.

nejjednodušší řešení pro tebe:
nastavit TPS zpět a porovnat.......tlacháním subjektivních pocitů na netu se ničeho moc nedopátráš.
není to nic, co by člověk nezvládl sám, otázka max. hodiny času.
pak uvidíš.

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 28. úno 2015 0:37:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
Můj pocit - po naladění TPS se motor zklidnil, ztratil na surovosti ve spodních otáčkách, ale pouze ve smyslu přechodu ze zavřeného plynu do otevřeného v nízkých otáčkách atp. Tedy, zklidnil se jeho chod, ale ve výkonu jsem nepocítil změnu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 28. úno 2015 17:26:54 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 01. bře 2014 18:38:49
Příspěvky: 47
Zklidnil se, ztratil onu subjektivní agresivitu přesně jak říkáš... Na výkonu to asi moc poznat nebude, páč 270 jede pořád celkem v klidu, když jí podržím :-). Jinač to téma pohupování se v ustálených otáčkách většinou na 5. nebo 6. stupeň řešilo dost lidí a nikdy se to ani nevyřešilo, jeden z nich dokonce byl i v suzuki servisu a nepřišli na to, co to může dělat, tohle určitě není jen pocit, tohle je realita... Mě to nesere, ale jet někam k moři po dálnici už bych byl z toho nervní... Nůže je to jen nuda v zimě, nic vážnýho neřeším... Mrdka líná to není, ale posranej z toho taky nejsem, na ty naše silnice je to beztak až až....
Zajímavej poznatek, půjčil jsem si od kamoše GSX-R 600 rv. 2002 a můžu s klidem říct, že to jede normálně skoro stejně jako to SV, možná do těch 180 jsem byl na SV o motorku rychlejší, ale nad 200 bych řekl, že to jede i víc možná... Celkem pecka zjištění, ale to už asi víte... Jo a když už jsme u toho tlachání, nechcete někdo vyměnit výfuky za mé ARROW? Jsou bez chyby, jen bych chtěl víc otevřený, větší dusot... A ty ARROW jsou dost potichu... :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 28. úno 2015 23:04:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2606
Bydliště: Štatl
mno,
když už ot, tak:
jezdil jsem s SV litrK7 na okruhu, pak taky zmíněným Gixem 600 K5(oproti SV měla jen pwc - víceméně na sladění, ne na honění 2 koní). Mám poznatky: Maximálka bude + - stejná, ale:
SV má vršek (vysoké otáčky) mrtvej - charakteristika 2V, Gixo se ve vysokých otáčkách cítí daleko lépe.
SV táhne líp od spodu (nízké otáčky). Pokud ovšem dokážeš Gixo zpřevodovat (na úkor maximálky), táhne pěkně(na řadovej 4vál) i odspodu.
Rozebírat další vlastnosti jako podvozek + brzdy - to nemá smysl, SV je rozpočtovka, v tomto má Gixo daleko navrch.

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 02. bře 2015 19:37:58 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 01. bře 2014 18:38:49
Příspěvky: 47
Mě právě přijde že se to dobře sbíralo i dole... Ony ty otáčky jsou cubydub nahoře, teda pokud nepočítám že bych jel 70 na 6... Ale to by nerozdejchalo ani SV :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 09. črc 2015 21:21:08 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 09. črc 2015 16:39:48
Příspěvky: 3
Bydliště: Hrabůvka
Taky jsem zkusil na SV 1000 03. Jen bych k zmíněnému tématu dodal že současně s nastavením sepnutí TPS je potřeba současně provést nastavení podtlaků. Protože plynovou rukojetí je ovládaná škrtící klapka předního válce (která je při seřízení referenční) a pomocí táhel je ovládaná škrtící klapka zadního válce (která se seřizuje) a zároveň je snímána její poloho snímačem TPS, který udává hodnoty o její poloze škrtící klapky řídící jednotce. Z toho vyplívá, že pokud nebudou správně seřízené podtlaky klapek a volnoběžné otáčky, realná poloho klapek vůči poloze udané snímačem TPS řídící jednotce nebude správná a pouhé přenastavení snímače TPS bude pouhé placebo pro jezdce. Já osobně jsem seřídil i s klapkama. Původně spínalo ve 2500ot a po seřízení klapek jsem došeřídil na 1500ot a je to poznat. Motor plynule táhne hned od volnoběhu, vytratilo se charakteristické cukání a projev motoru my přijde dinamičtější. Bližší poznatky přidám až po delší projíždce, kdy bude možno motorku projet i pod zátěží, v monterkách s otevřenou přilbou se necítím =o)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 06. črc 2016 23:05:19 
Offline
nováček

Registrován: stř 06. črc 2016 22:58:18
Příspěvky: 1
Dobrý den chci se zeptat ohledně kalibrace TPS mám Vstrom 650 2007 a když nastavuji a blížím se k nastavení cca 1600ot. tak začíná chcípat na foru se píše přidat volnoběh ,ale jak přidám volnoběch když nemám šroub seřízení volnoběhu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /storage/www/clients/client13/web32/web/libraries/joomla/session/session.php on line 529: session_write_close(): open(/var/www/clients/client13/web32/tmp/sess_1h9hejqjhofuksk7fnbqq4hr83, O_RDWR) failed: No such file or directory (2)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /storage/www/clients/client13/web32/web/libraries/joomla/session/session.php on line 529: session_write_close(): Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/clients/client13/web32/tmp)