Creptus ovál short + carbon špička (105x135 mm):
Teď mám na moto tenhle vejfuck a není si nač stěžovat. Když to shrnu, tak zkušenosti zatím následující (platí bez tlumící vložky):
+ lepší průběh výkonu ve středních a vysokých otáčkách (prostě to jde líp do otáček a nárust výkonu je znatelný)
+ motor lze točit efektivně do omezovače (u série znatelné vadnutí od 10500 ot/min.)
+ spotřeba nevzrostla
+ podstatně lepší zvuk, kterej mě neobtěžuje
+ nižší hmotnost
+ vzhled a kvalita taky bez připomínek
+ oproti konkurenci super cena
+ vnější plášť se nehřeje (nehrozí odtavení podrážky spolujezdce

)
- chybí homolgace
- strašný dodací lhůty (2.5 měsíce...)
s tlumivkou:
+ líp táhne v nižších a středních otáčkách (oproti sérii)
+ motor necuká ani při podtáčení na 2-2.5 tisíce ot./min.
+ trošku lepší reakce na plyn odspodu (oproti otevřenému výfuku)
+ zvuk jak v sérii (takže bych se nebál za hranice)
- zvuk o ničem (pokud někomu nevyhovuje série)
- ve vysokých otáčkách trošku horší než u otevřeného výfuku
přiložený obrázek je jen ilustrační...
Celkově vzato to s SVéčkem funguje bez dalších úprav zcela bez problémů a dost mě překvapilo citelné zlepšení výkonu a chuť motoru jít do otáček.
Škoda jen, že tým Creptus je zatím banda poloamatérů, kteří se snad časem přetransformujou do normálně fungující firmy...