Autor: |
jirin.sv [ úte 28. říj 2008 17:21:24 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
Nejlepší „laďák“ je dle mě sériová koncovka – motor je na ni ideálně vyladěný
|
Autor: |
Nejt [ úte 28. říj 2008 17:27:22 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
jirin.sv píše: Nejlepší „laďák“ je dle mě sériová koncovka – motor je na ni ideálně vyladěný  Že mě to nepřekvapuje...
|
Autor: |
Jimbo [ úte 28. říj 2008 18:24:21 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
jirin.sv píše: Nejlepší „laďák“ je dle mě sériová koncovka – motor je na ni ideálně vyladěný  Ne vždy, ewans měl se sériákem moc bohatou směs...a navíc mu laďák krásně vyrovnal křivky...
|
Autor: |
jirin.sv [ úte 28. říj 2008 18:32:51 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
Jimbo píše: Ne vždy, ewans měl se sériákem moc bohatou směs...a navíc mu laďák krásně vyrovnal křivky... No předpokládám, že funglovku neměl, takže se v tom klidně nějakej umělec mohl šťourat... S „továrním“ nastavením karburátoru by ta směs měla být bez problémů.
|
Autor: |
Nejt [ úte 28. říj 2008 20:04:21 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
Jiřin - no já taky naprosto nesouhlasím. Křivku to většinou vyhladí a pokud k tomu máš i dobře vyladěnou směs, je to rozhodně ku prospěchu. Originální koncovky jsou sice vyladěné perfektně, ale požadavky na koncovku jsou taky mimořádně zatížené hlukovými a emisními normami, kvůli čemuž je narušen a tlumen i průběh výkonu a točáku a kvůli čemuž hlavně orig. lauf váží cca jednou tolik (rezonanční koncovka je mnohem složitější), co otevřená koncovka, která je absorbční.
|
Autor: |
jirin.sv [ úte 28. říj 2008 20:28:14 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
Další flame, co ?
Neith píše: Originální koncovky jsou sice vyladěné perfektně, ale požadavky na koncovku jsou taky mimořádně zatížené hlukovými a emisními normami. No to je snad dobře ne? Sice nejsem zelenej fanatik, ale nízké emise mě potěší nízkou spotřebou a po hluku rozhodně taky netoužím – nemám potřebu na sebe nadměrným hlukem upozorňovat... Naopak ocením správnou funkci za všech podmínek – stačilo mi jaké měl problémy soused se starým SV, které si předchozí majitel „suprově“ potunil laděným výfukem a vyladěním karbeců pro tyto výfuky. U nás v ČR fungovalo vše OK, ale stačilo, aby vyjel do Alp a nastaly okamžitě problémy... Se zvyšující nadmořskou výškou se motor začínal dusit až vyflusnul úplně... Se sériovým nastavením by to bylo na 99 % bez problémů, alespoň já jsem v Alpách nikdy žádné problémy neměl. No a hmotnost výfuku mě fakt nerozhází, je fakt, že nějaké kilo dolů by mi trochu snížilo spotřebu, ale opravdu v řádu setin l / km. Další věc je design a musím říct, že se dle mě originální výfuk na novém modelu SV velmi povedl a motorce sluší
|
Autor: |
Nejt [ úte 28. říj 2008 21:24:29 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
Jiřin - no tohle všechno (design a hluk) už je otázka priorit každého jezdce (mě třeba motorka musí trhat uši a nemyslím u toho na okolí, ale mě samotného to prostě baví... stejně tak si metal do uší pouštím na plné pecky. A orig. koncovka u SV vypadá jako roura do kamen) a taky otázka konkrétního "vytunění", posrat se dá všechno, že. U spotřeby je to taky diskutabilní, na SV se mi zvedla s IXILem do cca 0.5 litrů, ale taky to bylo v době, kdy jsem za to začal tahat o mnoho víc, takže kdo ví?? Na GSX-R mám Yoshimuru a už jsem jel i za 6 litrů (a to ne žádným šnečím tempem!).. takže opět nesouhlas. Ok, pět kilo dolů nebo nahoru asi nikoho nerozhází, ale na druhou mít pět kilo navíc taky nepotřebuju... každopádně to je jen pozitivní vedlejší efekt, jenom kvůli tomu si určitě otveřenou koncovku nekoupím.
A hlukové a emisní normy že jsou teda dobře?? Takže podle tvé teorie čím přísnější normy, tím líp? No............... to považuju za vtip. Právě tyhle normy dělají vývoj motorek mnohem náročnější a celkově tím moto-průmysl trpí. Především u dvouválů, u kterých je plnění limitů náročnější a to je jeden z hlavních důvodů, proč se třeba Japoncům prostě nevyplácí investovat do vývoje dvouválcového superbiku... motorka by byla jednoduše mimořádně nerozpočtová a blbě by se prodávala, když mají na supersportovní dvouvály svou tradici již Italové.
|
Autor: |
zdeněk [ úte 28. říj 2008 21:31:22 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
neith.Jooooo Suzuki a Yoshimura to je to pravý ořechový
|
Autor: |
mateSAS [ úte 28. říj 2008 21:36:01 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
zdeněk píše:
aby ne .... kdyz maji fabriku pres ulici kazdopadne co se vzhledu tyce, tak dualexitovou koncovku v triovalu moc vyrobcu nedela .......
|
Autor: |
Nejt [ úte 28. říj 2008 22:15:45 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
No vono to má právě jenom jeden exit! Trochu mě to mrzelo, poněvadž lauf už byl na mašině, když jsem ji kupoval. Samozřejmě jsem za koncovku rád, ale jestli někdy nebudu vědět, co s prachama, tak bych chtěl něco ve stylu GP, což Yoshimura dělá taky (ale to už i se svodama a PC)... ale teď budu rád, když vůbec zaplatím dluhy...
|
Autor: |
mateSAS [ úte 28. říj 2008 22:19:38 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
jj .... jenze to je origio doplnek od Suzuki ... cili za ranec Jardini dela neco podobnyho taky .... a za mensi penize ....
|
Autor: |
Nejt [ úte 28. říj 2008 22:21:39 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
Jojo, i RP dělá moc hezký GP style a ještě jsem koukal po Arrow... s těmahle GP series koncovkama od Arrowa jsem teď slyšel Fireblada K4 a málem jsem se posral... skoro jak Pedrosova!
|
Autor: |
mateSAS [ úte 28. říj 2008 22:27:41 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
nicmene .... oprav me ... v GP ted jezdej petivalce ... ne ?! 
heh ... Akrap dela tenhle magonek na R6 a na Horneta 600 ... jenze tam zustavaj ty "kamna" pod motorem, cili to pak neni nijak urvany ...
|
Autor: |
jirin.sv [ úte 28. říj 2008 22:42:44 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
Neith píše: A hlukové a emisní normy že jsou teda dobře?? Takže podle tvé teorie čím přísnější normy, tím líp? Nikde jsem neřekl, že čím přísnější tím lepší. Ale nějaký standard by dodržovanej měl být. Nic proti, ale osobně mi dost vadí motorkáři i plechovkáři, co se po našich silnicích prohání s otevřenými uřvanými výfuky bez tlumivek – vždy si akorát pomyslím, co je to za de**la, že na sebe takhle musí upozorňovat... Sám si to třeba pere „do uší“ na plné pecky, ale to že tím omezuje ostatní už mu nevadí. Škoda, že za to nejsou flastry u nás jako v Rakousku.
|
Autor: |
Shorty [ úte 28. říj 2008 22:45:51 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
Ono to má z jedné strany docela výhodu. Už z dáli o tobě ví a žádnej chodec ti tam nevlítne do cesty  Ale z druhé strany lidi v autech bez koncovek výfuků a hudbou nahlas, to je fakt magořina
|
Autor: |
Nejt [ úte 28. říj 2008 23:03:59 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
Mates - to sice jo, ale prostě bylo to hodně podobný, ne-li lepší! Protože litr prostě burácí trochu níž.. nemělo to být doslova, ale prostě bylo to jak závodní speciál.
Shorty - já mám přívěru dávno venku v krabici, sundali jsme ji s tím borcem, co mi mašinu prodal. On sám prý bez ní jezdil taky a nějaký úbytek ve spodku prý nepoznal a že by to v osmi nějak moc koplo? Nárůst tam je kurevskej, ale čitelnej. Na jaře přívěru ale zkusím hodit zpátky a uvidím. Každopádně už aspoň vím, že koncovka, co tam mám teď, stála cca 18.000 tis.
Jiřin - no neznám nikoho (snad kromě Martina tady), kdo by měl otevřenou koncovku a jezdil s tlumivkou. Zas tak hrozný to není, jezdit úplně bez koncovky je přece jen větší kravál.. A je třeba zajímavý, že kámoš na Benelli Tornado 900 Tre, což je trojbuch, má na mašině Arrow, a to podotýkám jako sérii, a je to uřvanější než jakákoliv jiná koncovka, co jsem kdy v provozu slyšel. BTW. věř mi, že mě okolí zajímá opravdu až na posledním místě, lauf si nekupuju kvůli větší pozornosti, ale kvůli větší radosti z jízdy, která se prostě s lepším zvukem dostaví.
|
Autor: |
Jimbo [ stř 29. říj 2008 0:35:46 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
jirin.sv píše: prohání s otevřenými uřvanými výfuky bez tlumivek – vždy si akorát pomyslím, co je to za de**la, že na sebe takhle musí upozorňovat...Škoda, že za to nejsou flastry u nás jako v Rakousku. To sis snad už děláš prdel ne??? Tak to su pro tebe debil já, a mnozí ostatní odsud.... Já třeba považuju za hřích, nedat na SV laďáček, když má tak krásnej zvuk!!! A flastry na nás? No to snad ne chlape....
|
Autor: |
jirin.sv [ stř 29. říj 2008 0:54:56 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Power Commander |
No prdel si nedělám, opravdu mi to vadí, hlavně v městech. Pokud má někdo laďák a městem pomalu probublá na nízké otáčky neřeknu půl slova. Neútočil jsem na nikoho od nás, ale jsou tací co to s otevřenými výfuky trápí co na nejnižší kvalit aby měli co nejvyšší otáčky a dělali co největší kravál. Pak to proti nám akorát štve veřejnost stylem – „Podívejte se jací jsou ti motorkáři hovada, jezdí jak prasata a dělají kravál“...
|
Stránka 1 z 4 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|