Právě je pon 17. čer 2024 15:23:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: úte 08. zář 2009 22:26:30 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
Nějak jsem tu hledal, ale nenašel nic podobnýho (aspoň myslim).
Chtěl bych si na jaro koupit nový SV K10 a zajímala mně jedna věc, je možný nechat namontovat na uplně nový moto rovnou laďák ? Jako že bych to zajel s laděnym vejfukem, nebo je lepší to zajet s tim originálem a potom to teprve přehodit, navíc nevadí tato výměna záruce ? Dík, jestli někdo ví.

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: stř 09. zář 2009 8:28:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
NecMaster píše:
Nějak jsem tu hledal, ale nenašel nic podobnýho (aspoň myslim).
Chtěl bych si na jaro koupit nový SV K10 a zajímala mně jedna věc, je možný nechat namontovat na uplně nový moto rovnou laďák ? Jako že bych to zajel s laděnym vejfukem, nebo je lepší to zajet s tim originálem a potom to teprve přehodit, navíc nevadí tato výměna záruce ? Dík, jestli někdo ví.

Když jsem kupoval funglovku,měl jsem nachystány Leoše.Nebylo mně prodejcem doporučeno namontovat ihned. Proč,pořádně nevím,čemu by to mohlo uškodit.
Po servisu v 1000 km jsem je tam ihned prdl.

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: stř 09. zář 2009 9:55:20 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22
Příspěvky: 260
Zaleží na tom jestli to máš za hotový nebo na lízačku.Většinou platí že v záruce nemůžeš tuňit nic.Zeptej se tam kde to budeš nechávat servisovat jak se k tomu stavěj.Jestli je to homologovaný tak jim to třeba vadit nebude.

_________________
Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: stř 09. zář 2009 11:49:01 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Kawa - no mě to přinde docela logický. Pokud na to nevyladíš perfektně i směs, tak to koncovkama vždycky trochu rozhodíš a v průběhu zajíždění motoru to určitě moc dobrý není a můžeš navždy klesnout na výkonových křivkách.... ale po té první tisícovce už je to asi v poho, já kdybych kupoval funglovku na okruh, taky bych to udělal po té první tisícovce, ale rovnou aspoň s PC.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: stř 09. zář 2009 11:55:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Nejt - mně celkem taky,ale lépe jsi to technicky popsal... :mrgreen:
Kaja - nechápu,jak by mohlo mít vliv nasazení homologovanch koncovek na new mašinu v rámci uplatnění záruky.Nehomologované by asi mohly.Ale tak snad se nenajde nějakej pitomec,když vysype krupicu za funglovku,tak aby tam cpal trubku z lešení..... :doh:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: stř 09. zář 2009 20:55:52 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
No nevim jestli je to podstatný, ale bylo by to za hotový a s tou vložkou to asi taky nemá co dělat (ale tak jako tak jí to tam má, byl by to IXIL takovej ten pod sedaču :-) ). Každopádně to asi teda normálně zajedu do těch 1500km s tim origošem a ten laďák tam hodim hned potom, asi tim nic nezkazim. Jinak teda asi kvuli záruce bude lepší když se zeptam tam kde to koupim a uvidim, to máte pravdu.

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: stř 09. zář 2009 21:07:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
S homologací to fakt nemá co dělat. Daleko důležitější je, kdo to na motorku montuje. Pokud je motorka v záruce a nechceš o ni přijít, tak veškeré věci ohledně údržby i úprav musí dělat autorizovaný servis. Tzn. i montáž otevřené koncovky. Na montáž ti musí doložit nějakým dokladem (aspoň faktura) a pak záruka běží dál.
Otázkou je jestli se podvolí k tomu namontovat donesený výfuk nebo si výfuk budeš muset koupit přes ně – to už je pak na domluvě.

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: stř 09. zář 2009 22:41:58 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22
Příspěvky: 260
Mno já nevím,ale co jsem zjišťoval(bylo to na auto),tak jsem mohl jeďině montáž odborným servisem (nemusel bejt autorizovanej) a jeďině homologovanou věc.Toť moje zkušenosti.

_________________
Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: čtv 10. zář 2009 8:24:30 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
No,tak jako já jsem mohl koncovky nasadit sám,žádná ztráta záruky mně nehrozila.
Docela nachápu,nenapadá mě,pokud bych dodržel(jako,že jsem dodržel) a nasadil laděné koncovky výrobcem(výfuků) určené na SV1000S po zajetí,byly homologované......tak kdyby se mně na mašině něco vyjebalo....tak jaký by měla moje vlastní montáž(4 šrouby na každé přírubě + 1 šroub na stupačce) vliv na eventuální ztrátu záruky? Co by ty laďáky mohly pokurvit natolik,abych o záruku přišel?
To sam s KN filtrem apod....
Bych to zase až tak moc neprožíval,nedramatizoval.
Podotýkám,že mluvím o opravdu homologovaných a výrobcem(doplňků) určených dílech přímo pro daný typ motorky.
Ovšem...já mluvím o litru,pokud chce NecMastrer koupit funglovku K10,jistojistě se jedná o 650,která předpokládám má stále seriový výfuk "natvrdo" a pro instalaci laďáku jest třeba zásah do výfukového potrubí.A kor,pokud je chce cpat pod sedlo.
Tak....,tam to bude asi už o něčem jiném.... :cool:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: čtv 10. zář 2009 10:05:00 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
U nás ve městě znám jednoho zkušeného týpka, co výfuky i různě vyrábí a vůbec opravuje mašiny na nejvyšší úrovni. Jednou z něj vypadlo, že blbě převatoval výfuk a dělá to trochu rambajs. Nepřišlo mi to tak hrozné, přesto, že jsem dost konzervativní co se týče nadstandardních zvukových efektů. Problém viděl spíše v tom, že díky otevřenějšímu výfuku se to trochu více hřeje a bude to více brát olej ... (?) osobně bych počkal až do konce záruky a ušetřil si tak zbytečné problémy. Nikdy nevíš, co vypadne z prodejce při reklamaci za důvody proč ji neuznat.

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: čtv 10. zář 2009 22:26:08 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22
Příspěvky: 260
Kawo je jasný že když máš vejfuk na pružinách,tak tam přinejhorším hodíš z5 origo a pohoda,jenže když ho musíš fiknout tak je to zase jiný,a jak psal Kozka,nikdy nevíš co si ty blbouni vymyslej aby nemuseli uznat záruku ;)

_________________
Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: čtv 10. zář 2009 23:16:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
No hlavní je to jak už je psáno kawem, jestli se jedná o 650 nebo 1000, je to úplně něco jinýho, u litru je to přehozený hnedka, u 650 se řeže flexou, navíc při montáži pod sic asi i jiný úpravy svodů na to bych se vysral...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: pát 11. zář 2009 20:19:08 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
Nojo, proto se ptám.....jsem právě vůbec nevěděl, že se to musí řezat. Na to se teda určitě vyprdnu.
Ještě jsem přemejšlel nad litrem, ale to si ještě rozmyslim přes zimu. Ale tam zas koupit 2 vejfuky za 20 to je taky randál.
Jinak ten vejfuk by vypadal asi takle, myslim, že by v tom zas takovej problém nebyl......


Přílohy:
Ixil1.jpg
Ixil1.jpg [ 117.51 KiB | Zobrazeno 5508 krát ]

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: pát 11. zář 2009 21:58:49 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
kozka píše:
Problém viděl spíše v tom, že díky otevřenějšímu výfuku se to trochu více hřeje a bude to více brát olej ... (?)

není to tady asi to podstatný... olej to víc brát nebude, ale budou na něj kladeny větší nároky a rychleji se bude znehodnocovat... jestli to olej žere nebo ne záleží na těsnění, typu oleje a zátěži hl. spalovacích prostor (otáčkový režim).

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: sob 12. zář 2009 13:21:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20
Příspěvky: 115
Bydliště: Liberec
Já má výfuky pod sedlo řešený takhle. Nechtěl jsem mít "zábradlý" kolem kyvky, takže trochu laborace se svodama, nicméně zvládlo se to. Je to protažený kolem zadního tlumiče, kupodivu se to vešlo. Zároveň co nejdál od něj, aby se zbytečně neohříval. Zatím nepozoruju že by to na něj mělo negativní vliv, ale nejsem racer takže je možný že na hraně už by to znát bylo.

Kdyby byl zájem tak to vyfotím i z druhé strany, kde je nejlíp vidět vedení svodů.


Přílohy:
Poznámka: Yoshimura underseat
IMG_2649_800x600.jpg
IMG_2649_800x600.jpg [ 164.81 KiB | Zobrazeno 5466 krát ]

_________________
velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3
malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: ned 01. lis 2009 23:27:25 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
Tak jsem ještě zjišťoval co a jak a v manuálu k tý koncovce na obrázku píšou, že se to dodává s montážní sadou k originálnímu vejfuku. Takže předpokládam, že nic řezat potřeba nebude, jen se odmontuje v tý spodní střední části a namontuje jinam.

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 0:23:15 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
NecMaster píše:
Nojo, proto se ptám.....jsem právě vůbec nevěděl, že se to musí řezat. Na to se teda určitě vyprdnu.
Ještě jsem přemejšlel nad litrem, ale to si ještě rozmyslim přes zimu. Ale tam zas koupit 2 vejfuky za 20 to je taky randál.
Jinak ten vejfuk by vypadal asi takle, myslim, že by v tom zas takovej problém nebyl......

proč za 20? ja koupil dva vipery za 6900,- oba a zvuk je nepopsatelnej a troufnu si říct lepší jak ixil, či leo vinče ;) :good:

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 1:18:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. říj 2009 23:12:11
Příspěvky: 144
Bydliště: Teplice
Já radši leo vinče :grin: ale za tu cenu bych juknul na vipery ale hold někdo radši to někdo ono.

_________________
Suzuki SV 650 K6', Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 2:05:23 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
Lukas> ;)

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nové moto a laďák
Nový příspěvekNapsal: pon 19. dub 2010 20:46:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
Nějak jsem tu nenašel to co hledám, tak oživim svůj starý příspěvek, abych nezakládal nový.

Koupil jsem novou moto (no skoro novou, ale ještě je v záruce :-) ) a zdědil jsem rovnou pěknej laďák Scorpion. Samozřejmě s vymontovanou homo. vložkou má parádní zvuk. Zajímalo mě jestli máte někdo zkušenosti jak se to takle otevřený líbí policajtum. Vim že v Německu jsou na tohle dost hustý a dávaj vysoký pokuty, předpokládám, že naši borci nemaj měřák db aby to mohlo bejt regulerní, ale prudit by klidně mohly. Tak jestli už někoho z vás za toto nějak řešili ?

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz