Home SV Forum SV a vse kolem nich Doplňky a tuning Ladáky Laděný výfuk IXIL HEXOVAL CARBON - BLACK END
Právě je čtv 28. bře 2024 14:57:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: pát 20. kvě 2016 7:20:05 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 20:07:03
Příspěvky: 48
Hasha píše:
Pěkně, já tipuju, že koncem příštího týdne mi ty MIVV Stormy dojdou.



Výfuky mi včera přišly a vypadají skvěle. Po víkendu snad nahodím fotky a info.

Držím palce a dej vědět.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 24. kvě 2016 7:49:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 20:07:03
Příspěvky: 48
Výfuky jsou namontované a mám za sebou jednu projížďku. Nebudu to zdržovat a rovnou napíšu, že jsem naprosto a úplně nadšený :-)

Montáž zabrala asi hodinku. Po prvním nastartování v garáži bylo jasné, že zvuk je takový, jaký jsem chtěl. Navíc laďáky ladí i na pohled.

Pokud někdo uvažujete o dobrém kupu poměr cena výkon, můžu jen doporučit. V případě zájmu rád předvědu naživo Kladno - Beroun.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 24. kvě 2016 8:48:38 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Tak to jsme se dobře šešli, já jsem včera nahodil ty STORMy. Dával jsem fotky do naší skupiny na FB, mám případně i video kdyby někdo chtěl. Dneska jedu na technickou, tak pak poreferuji :)

Já měl montáž na 2h, musel rovnat svody...levý výfuk trochu neseděl.

U STORMů mě překvapilo zpracování. Výfuky krásné, grafitové těsnění k tomu, nerez šrouby, matice a objímka, přesně dělaná guma pod objímku. Jediná výtka...zavařené šrouby pro uchycení do svodů jsou dost dlouhé, takže se nedají použít originál uzavřené samojistné matky. Možná je ještě říznu a předělám to. A možná druhá výtka...tlumivky jsou do výfuky přinýtované, po STK půjdou ven a nechám do nich zavařit matku aby byly lépe odnímatelné :)

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 24. kvě 2016 10:01:11 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. dub 2016 11:14:52
Příspěvky: 110
Bydliště: Žitenice
zdar

hodte sem oba foto


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 24. kvě 2016 13:59:32 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 20:07:03
Příspěvky: 48
Hasha - super, že přišly :-) Doma mrknu na FB.

Jinak já mám DB killery klasicky na štroubek s matičkou, jasně, že šly hned pryč :-)

Nějak jsem zatím nestihl udělat víc fotek. Porovnání před a po :

http://lobstr.rajce.idnes.cz/SV_1000_S/#


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 24. kvě 2016 19:07:26 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Tak dneska jsem byl na STK (Ústí nad Orlicí) a bylo to docela zajímavé. Vzal drát a strčil to tam (výfuky mají tlumivku s otevřeným a zahnutým koncem) a povídá, že nemám rezonanční tlumič a že to mít nemůžu, že absorpční není povolen pro provoz na veř. komunikacích. Pak jsme se chvíli dohadovali o Éčku, certifikátu, jeho platnosti v rámci EU, podvodnících co to vyrazí/vygravírují na kdeco, atd...ale nakonec mi to dal jako malou závadu (0.2.2.1.5 = údaje na štítku neodpovídají skutečnosti = hluk je větší než uvedeno). Pro jistotu si budu vozit certifikát sebou, pro případ že by se situace opakovala s PČR.

2 týdny zpět byl (v Jablonném nad Orlicí) kamarád s gixerem otevřeným Akrapovičem bez tlumivky a týpek kouknul na výfuk jestli má Éčko a dál nic neřešil. Bohužel/bohudík stále záleží kde to děláte a koho potkáte.

Foto a video zde:
http://imgur.com/a/aJeC3
https://www.youtube.com/watch?v=4YBT6P4Yg-M

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 08. lis 2016 0:33:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54
Příspěvky: 110
Bydliště: Brno
Čaute, otváram túto tému, moja otázka sa týka výfukov všeobecne. Kúpil som homologovaný výfuk od Roads Italia a koncovka výfuku mi príde dosť horúca. Niekde som čítal, že keď sa na výfuku nedá udržať ruka, tak sa má prevatovať (nie som si istý, či sa to týka len karbónových výfukov, tento je obyč).
1. Ako to máte vy, po jazde na výfuku v pohode udržíte ruku?
2. Druhá vec je, že som mal nedávno nehodu na okruhu, tak či sa niečo nemohlo stať s motorom, že by do výfuku púšťal príliš horúci vzduch.

ps: Posielal som ten výfuk na skúšku ku Peponexovi, ktorý v hlučnosti ani v teplote nezaznamenal rozdiely oproti jeho výfuku. Hlučný je teda od výroby a s tou teplotou neviem, prečo u mňa som mal pocit, že bol horúci.

_________________
SV 650N K5


Naposledy upravil ivan dne ned 12. úno 2017 20:30:58, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 08. lis 2016 8:46:54 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Mám nerez STORM (MIVV), po jízdě fakt neudržím ruku (60°C a více)...přece jenom je to součást výfukového systému s vysokými teplotami výf. plynů.

Karbonové výfuky? Nemám žádnou zkušenost, neporadím.

Než jim to začneš mlátit o hlavu, zkus ještě výfuk u někoho řádně převatovat. Ber to tak, že jsi v podstatě koupil jednu z nejlevnějších koncovek, co existuje...tedy třeba opravdu v karbonovém provedení nebude úplně nejkvalitnější. Správně převatování, třeba s více druhy vaty nebo nějakou izolací (pokud se dělá), by mohlo pomoci.

Teoreticky by jsi taky mohl mít chudou směs, kdy směs hoří při vyšší teplotě...ale to opravdu teoreticky. K3+ SV mají lambda sondu, která měla bohatost trochu regulovat. Zároveň by motorka ztratila pár koníků, takže bys to poznal třeba na maximálce. Tuto problematiku bych prozatím vypustil.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 08. lis 2016 11:18:59 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08
Příspěvky: 236
Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
Mám Carbony a po jízdě je můžu klidně olizovat, ale části z kovu na výfuku jsou tak rozpálené, že se popálíš.

Kdy převatovat Carbony? Když změní barvu a to už je dost pozdě na převatování. :-(

_________________
SV 650S -> SV 1000S K7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 08. lis 2016 18:11:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54
Příspěvky: 110
Bydliště: Brno
Upresnujem, ze ten vyfuk, o ktorom pisem, je obycajny nerezovy. Peponex tu z fora ma presne taky isty a po 4000km na nom po jazde v pohode udrzi ruku, takze niekde soudruzi z ndr udelali chybu.
Lambdu urcite nemam a to mam K5. Podla tejto strany to je az od K7 http://www.suzukisv.cz/sv-forum/viewtop ... f=37&t=494

_________________
SV 650N K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 08. lis 2016 18:28:39 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Na nerezáku ruku taky v pohodě udržim. Právě u nerezové koncovky tak poznáš vylitanó vatu. Jak je to moc horky, tak je vata fuč...

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 13. lis 2016 0:11:43 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. črc 2012 14:47:01
Příspěvky: 96
speedymratin píše:
Mám Carbony a po jízdě je můžu klidně olizovat, ale části z kovu na výfuku jsou tak rozpálené, že se popálíš.

Kdy převatovat Carbony? Když změní barvu a to už je dost pozdě na převatování. :-(


U V2 se doporučuje měnit vatu při běžným použití při 5- 7000 km.. Osobně bych si karbonovou koncovku už nekoupil, o koncovku jsem se ,,staral,, pravidelně měnil vatu a stejně se mi po 45 000 km jednou při jízdě propálila na 2 části.. buď únava matroše a nebo možná nekvalitní vata.. u nerezu, v jakém je vata stavu tolik nezáleží a i interval výměny lidi oddalujou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz