Home SV Forum SV a vse kolem nich Doplňky a tuning Ladáky Laděný výfuk IXIL HEXOVAL CARBON - BLACK END
Právě je čtv 28. bře 2024 18:15:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: stř 20. dub 2016 19:17:45 
Offline
záklaďák

Registrován: stř 13. bře 2013 16:35:06
Příspěvky: 22
no skúsiť to môžem, ale až keď sa dostanem do garáže a maximálne na telefón...nemám nič také "kvalitné" na nahratie zvuku :/

ale ten odkaz na youtube čo som sem postol v príspevkoch vyššie je celkom obstojný..
Kód:
https://www.youtube.com/watch?v=OmEAbnX2f2o

karbón neviem či oni konkrétne robia na SV , preto som poslal aj odkaz na tie výfuky fresco, tam robia karbón určite, konkrétne tá koncovka "full carbon" je to vlastne ten istý štýl koncovky ako mám ja od RI len v karbóne, preto je aj vyššia cena.. ale za opýtanie nič nedáš, osobne by som si ale karbón nedával...pri 2V ide vraj rýchlešie do kopru vata v koncovke a pri karbóne hrozí potom jeho prepálenie...ale to je už je na tebe..
Kód:
http://www.fresco-exhaust.com/sv-1000-full-carbon-p-163.html

áno, pri decelerácií si zvyknú tak príjemne "poprdkávať" a občas prdne aj viac, zaleží podľa štýlu jazdy, ale či je to zase najlepšie pre ventily.. :grin: no uchu to celkom lahodí :grin:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 20. dub 2016 20:47:44 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Peponex píše:
na 650 ani neviem čo som mal na origo výfuku vyrazené, môžem to keď tak pozrieť v garáži.

na rýchlo som to nafotil, ak by to bolo nečitateľné zajtra to môžem naskenovať

Takhle to stačí, jde tam přečíst všechno. Ty Ex jenom udávají v jaké zemi byla vydána homologace (E3 = Itálie, E4 = Holansko, E8 = Česko, atd). Zpravidla by homologace měla platit v celé EU, pokud byla schválena v členském státu. Poslal jsem dotaz do http://ezu.cz/, pak sem hodím co mi odpověděli...a třeba budeme všichni chytřejší :)

To se vám to kupuje, když že máte jenom jeden lauf :D To já kdybych si chtěl vymýšlet ještě karbon, tak je to fakt za 20t. Jinak Peponex má pravdu, karbon je sice pěkný, ale musíš častěji převatovávat aby se ti nespálil (třeba zde)...a u 2V ještě častěji než 4V. U plechových to není tolik znát, jenom víc duní než je převatuješ.

EDIT: Oprava jména

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Naposledy upravil Hasha dne čtv 21. dub 2016 7:10:48, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 20. dub 2016 23:32:53 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22
Příspěvky: 260
Taky přidám svoje zkušenosti,já mám odnož Mivv jménem Storm .Za ty prachy naprostá pecka.Kámoš si koupil ixil a zpracování nic moc,navíc u mě je přes perforaci jemná síťka,takže vata prakticky nelítá a u jeho ixilu lítá hrozně,najel pár km s tlumivkou,pak ji vyndal a pod ní byla hromada vaty,a to má 4V.
Za mě Mivv,popřípadě Storm nebo Leoš.

_________________
Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. dub 2016 7:40:04 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 20:07:03
Příspěvky: 48
Peponex píše:
no skúsiť to môžem, ale až keď sa dostanem do garáže a maximálne na telefón...nemám nič také "kvalitné" na nahratie zvuku :/

ale ten odkaz na youtube čo som sem postol v príspevkoch vyššie je celkom obstojný..
Kód:
https://www.youtube.com/watch?v=OmEAbnX2f2o

karbón neviem či oni konkrétne robia na SV , preto som poslal aj odkaz na tie výfuky fresco, tam robia karbón určite, konkrétne tá koncovka "full carbon" je to vlastne ten istý štýl koncovky ako mám ja od RI len v karbóne, preto je aj vyššia cena.. ale za opýtanie nič nedáš, osobne by som si ale karbón nedával...pri 2V ide vraj rýchlešie do kopru vata v koncovke a pri karbóne hrozí potom jeho prepálenie...ale to je už je na tebe..
Kód:
http://www.fresco-exhaust.com/sv-1000-full-carbon-p-163.html

áno, pri decelerácií si zvyknú tak príjemne "poprdkávať" a občas prdne aj viac, zaleží podľa štýlu jazdy, ale či je to zase najlepšie pre ventily.. :grin: no uchu to celkom lahodí :grin:


Máš recht, tak to asi nemá cenu. Jedině, že by jsi jel někam do středních Čech, to bych si přijel poslechnout :-)

S tím carbonem..pomalu od něj upouštím..uvidíme

Super, že střílí, to chci! :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. dub 2016 7:42:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 20:07:03
Příspěvky: 48
Takhle to stačí, jde tam přečíst všechno. Ty Ex jenom udávají v jaké zemi byla vydána homologace (E3 = Itálie, E4 = Holansko, E8 = Česko, atd). Zpravidla by homologace měla platit v celé EU, pokud byla schválena v členském státu. Poslal jsem dotaz do http://ezu.cz/, pak sem hodím co mi odpověděli...a třeba budeme všichni chytřejší :)

To se vám to kupuje, když že máte jenom jeden lauf :D To já kdybych si chtěl vymýšlet ještě karbon, tak je to fakt za 20t. Jinak Peponex má pravdu, karbon je sice pěkný, ale musíš častěji převatovávat aby se ti nespálil (třeba zde)...a u 2V ještě častěji než 4V. U plechových to není tolik znát, jenom víc duní než je převatuješ.

Hm takže homologace by měla být OK. Určitě jsem pak prosím tě dej výsledek..

Já potřebuju taky dva laufy :-) Jako jo, původně jsem chtěl karbon, peníze na to jsou, ale ty RI mě docela začaly zajímat..

Měl jsem u bandasky IXIL v nerezu, vypálená vata a řvalo to jako kráva :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. dub 2016 7:43:35 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 20:07:03
Příspěvky: 48
Kaja píše:
Taky přidám svoje zkušenosti,já mám odnož Mivv jménem Storm .Za ty prachy naprostá pecka.Kámoš si koupil ixil a zpracování nic moc,navíc u mě je přes perforaci jemná síťka,takže vata prakticky nelítá a u jeho ixilu lítá hrozně,najel pár km s tlumivkou,pak ji vyndal a pod ní byla hromada vaty,a to má 4V.
Za mě Mivv,popřípadě Storm nebo Leoš.


U Mivvu s emi celke líbí vzhled, takové robustní válce, masivní objímka, pěkné..Ten zvuk, je to těžké, každému se líbí něco jiného a když už bych za ně dal těch patnáct, tak chci taky pořádnej randál.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. dub 2016 12:54:56 
Offline
záklaďák

Registrován: stř 13. bře 2013 16:35:06
Příspěvky: 22
ja mám na tom svojom 4000km od montáže, vata nevylietava a na výfuku stále udržím ruku hneď po "svižnej" jazde...

hovorí sa že u dvojvalcov je čas na výmenu okolo 10.000km, no poznáš to vtedy keď začne výfuk páliť a neudržíš na ňom dlaň alebo sa ti koncovka jemne sfarbí...kdežto karbón sa ti prepálili..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. dub 2016 13:59:39 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Hm, ty MIVV vypadají také pěkně...přesně pro mě - nerezové roury. Dají se sehnat za 11k včetně dopravy. IXIL jsou za +-stejnou cenu...tedy rozhodnutí v tomto případě je jasné. Dále ty RI jsou jsou sice levnější, ale s dopravou jsme opět na 10-11k. Pak jsem ještě narazil na RP tunning - 11,5k. Myslím, že nové pod 10 prostě nebudou. Jeté laďáky zase nesehnatelné (myšleno 2 kusy na 1000ku). Ještě jsem pak zamýšlel upravit seriové (odstranit výstupní vnitřní trubku) - zvuk se trochu změní, anebo předělat seriové (nový vnitřek). V obou případech je to ale práce navíc.

Jinak, zde odpověď. Dál už psát nebudu, je to víceméně jasné.
Citace:
při hledání informací ohledně homologace součástí motorových vozidel jsem narazil na stránku: http://ezu.cz/produkty/homologace-e8/.

Zde je uveden odstavec: "O stálosti shody se Ministerstvo dopravy prostřednictvím EZÚ přesvědčuje pravidelným prováděním zkoušek. V případě udělení homologace v České republice již není nutná další certifikace ani zkoušení v členských zemích systému i v řadě dalších."

Mohu Vás poprosit o zodpovězení několika otázek níže?
1) Toto platí i obráceně? Tedy homologace v členských zemích automaticky platí v ČR?
Citace:
V obou případech ano.

2) Pokud bych chtěl ověřit platnost homologace nějakého dílu, předpokládám že musím kontaktovat příslušný úřad/ústav v dané zemi. Nebo existuje nějaký sdružený informační portál/systém, kde je možné tuto informaci ověřit?
Citace:
Ano ověření se dá udělat na Ministerstvu dopravy

3) Příklad: Uvažujme, že nějaký díl získal homologaci v roce 2004. Při následné zkoušce např. v roce 2008 homologaci z nějakého důvodu již nezískal/neudřel. Znamená to, že díly 2004-2008 jsou homologované a lze je používat i nyní v 2016? Naopak díly 2009+ již nemají homologaci?
Citace:
Tento dotaz je poměrně obecný.V každém případě pokud existuje homologace ( starší nebo novější) je stále platná pokud výrobce provádí kontrolu shodnosti výroby a výrobek se technicky nezměnil. Pokud nastala změna,tak je nuné udělat rozšíření homologace nebo novou homologaci.


_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. dub 2016 15:07:40 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 20:07:03
Příspěvky: 48
Hasha píše:
Hm, ty MIVV vypadají také pěkně...přesně pro mě - nerezové roury. Dají se sehnat za 11k včetně dopravy. IXIL jsou za +-stejnou cenu...tedy rozhodnutí v tomto případě je jasné. Dále ty RI jsou jsou sice levnější, ale s dopravou jsme opět na 10-11k. Pak jsem ještě narazil na RP tunning - 11,5k. Myslím, že nové pod 10 prostě nebudou. Jeté laďáky zase nesehnatelné (myšleno 2 kusy na 1000ku). Ještě jsem pak zamýšlel upravit seriové (odstranit výstupní vnitřní trubku) - zvuk se trochu změní, anebo předělat seriové (nový vnitřek). V obou případech je to ale práce navíc.

Jinak, zde odpověď. Dál už psát nebudu, je to víceméně jasné.
Citace:
při hledání informací ohledně homologace součástí motorových vozidel jsem narazil na stránku: http://ezu.cz/produkty/homologace-e8/.

Zde je uveden odstavec: "O stálosti shody se Ministerstvo dopravy prostřednictvím EZÚ přesvědčuje pravidelným prováděním zkoušek. V případě udělení homologace v České republice již není nutná další certifikace ani zkoušení v členských zemích systému i v řadě dalších."

Mohu Vás poprosit o zodpovězení několika otázek níže?
1) Toto platí i obráceně? Tedy homologace v členských zemích automaticky platí v ČR?
Citace:
V obou případech ano.

2) Pokud bych chtěl ověřit platnost homologace nějakého dílu, předpokládám že musím kontaktovat příslušný úřad/ústav v dané zemi. Nebo existuje nějaký sdružený informační portál/systém, kde je možné tuto informaci ověřit?
Citace:
Ano ověření se dá udělat na Ministerstvu dopravy

3) Příklad: Uvažujme, že nějaký díl získal homologaci v roce 2004. Při následné zkoušce např. v roce 2008 homologaci z nějakého důvodu již nezískal/neudřel. Znamená to, že díly 2004-2008 jsou homologované a lze je používat i nyní v 2016? Naopak díly 2009+ již nemají homologaci?
Citace:
Tento dotaz je poměrně obecný.V každém případě pokud existuje homologace ( starší nebo novější) je stále platná pokud výrobce provádí kontrolu shodnosti výroby a výrobek se technicky nezměnil. Pokud nastala změna,tak je nuné udělat rozšíření homologace nebo novou homologaci.





Asi takhle. Nakonec jsem se rozhodl, že homologaci chci. Mainstreamový výfuky mě prostě nějak neoslovují, ať už zvukem nebo vzhledem. Třeba ty Mivvy pěkný vzhled, ale zase, na YT videa nic moc.

Cenu neřeším. V tom smyslu, jestli dám 10 nebo 18.

Chci něco originálního? Ano, chci. Fajn, objednávám z RI. Kdyby se někdo přidal, je možnost :-)

P.S. I kdyby mi ty laufy nevyhovovaly, tak desítka zase není tak strašná. Vzhledově se mi líbí a zvuk hold bude snad podle mého gusta.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. dub 2016 19:15:46 
Offline
záklaďák

Registrován: stř 13. bře 2013 16:35:06
Příspěvky: 22
aké nakoniec objednávaš ? Special Titanium ?

daj určite vedieť keď prídu, či si spokojný..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. dub 2016 20:08:21 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Já jsem dneska objednal MIVV Storm nerez, dokonce z CZ obchodu za slušnou cenu. Uvidíme, jestli mi tu obj nezruší :D

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 22. dub 2016 7:18:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 20:07:03
Příspěvky: 48
Peponex píše:
aké nakoniec objednávaš ? Special Titanium ?

daj určite vedieť keď prídu, či si spokojný..



Ano, Special Titanium mě vzhledově dost zaujaly :-)

Určitě dám vědět, až to přijde a ozkouším to.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 22. dub 2016 7:25:58 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 20:07:03
Příspěvky: 48
Hasha píše:
Já jsem dneska objednal MIVV Storm nerez, dokonce z CZ obchodu za slušnou cenu. Uvidíme, jestli mi tu obj nezruší :D



To je taky Ital ne?:-) Dej pak vědět.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 10. kvě 2016 8:50:45 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Matyas píše:
Hasha píše:
Já jsem dneska objednal MIVV Storm nerez, dokonce z CZ obchodu za slušnou cenu. Uvidíme, jestli mi tu obj nezruší :D



To je taky Ital ne?:-) Dej pak vědět.

Jojo, Storm, MIVV, LeoVince....všechno Itálie. Zatím nedorazily...a docela mě to vytáčí. Volal jsem na ten e-shop už tak 20x a nikdy mi to nikdo nevzal.

Jak jsi na tom ty? RI dorazily? Máš fotky nebo video?

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 11. kvě 2016 8:13:15 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 20:07:03
Příspěvky: 48
Hasha píše:
Matyas píše:
Hasha píše:
Já jsem dneska objednal MIVV Storm nerez, dokonce z CZ obchodu za slušnou cenu. Uvidíme, jestli mi tu obj nezruší :D



To je taky Ital ne?:-) Dej pak vědět.

Jojo, Storm, MIVV, LeoVince....všechno Itálie. Zatím nedorazily...a docela mě to vytáčí. Volal jsem na ten e-shop už tak 20x a nikdy mi to nikdo nevzal.

Jak jsi na tom ty? RI dorazily? Máš fotky nebo video?



Ahoj,

Jebat Italy :-) Jsem na tom úplně stejně. Na e-maily nereagujou, moje pneíze mají už skoro tři týdny a jediný, co se posunulo je status objednávky z Obdrženo na Potvrzeno..Musím říct, že mě tenhle přístup dost odrazuje, ale teď už jen doufám, že laďáky přijdou :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 11. kvě 2016 8:44:07 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Ahoj,

tak dneska mi volali (po posledním trochu ostřejším mailu), že mají nápor objednávek a nestíhají vyřizovat...nicméně, že by mi do 10dnů měli přijít.

Jestli ti potvrdili objednávku, tak je to v cajku. Mají prostě delší dlouhou dodací dobu. Ono dneska vůbec se ty výfuky nevyrábějí na sklad, ale až na objednávku. Je nesmysl, aby každý e-shop měl "preventivně" na každou mašinu 2-3 druhy výfuků skladem.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 11. kvě 2016 12:36:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 20:07:03
Příspěvky: 48
Hasha píše:
Ahoj,

tak dneska mi volali (po posledním trochu ostřejším mailu), že mají nápor objednávek a nestíhají vyřizovat...nicméně, že by mi do 10dnů měli přijít.

Jestli ti potvrdili objednávku, tak je to v cajku. Mají prostě delší dlouhou dodací dobu. Ono dneska vůbec se ty výfuky nevyrábějí na sklad, ale až na objednávku. Je nesmysl, aby každý e-shop měl "preventivně" na každou mašinu 2-3 druhy výfuků skladem.



Tak to zní relativně dobře.

Mně by to zase tak nevadilo, kdyby neuváděli na stránkách, že to mají skladem. Pak mě to drtí :-)

Držím palce a dej vědtě, až to přijde.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 11. kvě 2016 12:55:08 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. dub 2016 11:14:52
Příspěvky: 110
Bydliště: Žitenice
jestly to máte přímo vod Itala tak to je někdy na dlouhý lokte

to je furt samá syesta a ....

dělat Aprilku a potřebovat origo díl to je docela rychta ,,teda taková je moje zkušenost


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 17. kvě 2016 10:51:52 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 20:07:03
Příspěvky: 48
Ladys píše:
jestly to máte přímo vod Itala tak to je někdy na dlouhý lokte

to je furt samá syesta a ....

dělat Aprilku a potřebovat origo díl to je docela rychta ,,teda taková je moje zkušenost




Je to tak, kluci jedny italský. Ale já se jim nedivím, bydlet někde v teple u moře, taky bych měl sklony dávat si veget :-) Ikdyž koukám, že Bergamo moc u moře není..

Nicméně, výfuky jsou někde v Německu, přepravce to převzal 12.5. Proto doufám v brzký a úspěšný závěr :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 17. kvě 2016 12:44:29 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Pěkně, já tipuju, že koncem příštího týdne mi ty MIVV Stormy dojdou.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz