Home SV Forum Suzukisv.cz SV team Plug & Play ATRE
Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

Plug & Play ATRE
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=26&t=2972
Stránka 4 z 6

Autor:  Ludva [ sob 06. črc 2013 19:22:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

Za ty prachy bych to taktéž vyzkoušel. K5 650

Autor:  sedla [ ned 07. črc 2013 0:46:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

Ahoj, taky bych měl o kousek zájem.

Autor:  _TB_ [ ned 07. črc 2013 1:33:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

Jsem rád, že se to tu hýbe. Jen tak dál. :clapping: Jakmile bude zájemců trochu víc, objednám konektory a jde se na to.
Pište sem, prosím, znovu i vy, kteří jste reagovali na předchozí nabídku (rok 2011/12), pokud máte stále zájem. Díky. :good:

Autor:  stafflik [ ned 07. črc 2013 7:44:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

_TB_ píše:
Pokud někoho zajímá jak na to (udělal jsem to se vším pod 2000 Kč), někam to sem na fórum napíšu.
No pokud to máš uškrceny na papiech tak to samozřejmě spoustu lidí zajimat bude, takže šup šup a honem to sepiš :good:

Autor:  Kawa [ ned 07. črc 2013 9:56:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

Mám na SVým litru úpravu, viz:
http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-for ... modifikace
Tak se ptám....je to to samé? Nebo je to jiná úprava?

Autor:  _TB_ [ ned 07. črc 2013 12:18:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

Kawa píše:
Mám na SVým litru úpravu, viz:
http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-for ... modifikace
Tak se ptám....je to to samé? Nebo je to jiná úprava?


Rozdíly oproti tomu, co uvádíš (tj. TRE a ATRE), už v tomhle vlákně byly trochu řešeny na začátku, tak jen zopakuji a dodám, že to, co tu nabízím já, obsahuje tranzistor a umožňuje tak identifikovat zařazený neutrál (svítí kontrolka a měl by být i nějaký rozdíl po nastartování/při zahřívání motoru/volnoběhu s vyřazeným neutrálem), zatímco u TRE (jen odpor) je palivová mapa šestky i na neutrál. Navíc se toto ATRE zapojuje přes origo konektory, takže jednoduchá instalace, možnost opětovného rychlého výjmutí (třeba když si chcete nechat omezit výkon ;)), žádné stříhání drátů a tak. :)

Autor:  _TB_ [ ned 07. črc 2013 12:24:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

stafflik píše:
_TB_ píše:
Pokud někoho zajímá jak na to (udělal jsem to se vším pod 2000 Kč), někam to sem na fórum napíšu.
No pokud to máš uškrceny na papiech tak to samozřejmě spoustu lidí zajimat bude, takže šup šup a honem to sepiš :good:


Za moment to sem hodím. Zatím visí obšírnější verze na motorkářích, pro fórum to trochu zkrátím a zpřehledním. :write:

EDIT: Když už tu ten OT je, tak slíbený příspěvek je zde, kdyby to tu někdo hledal. ;)

Autor:  _TB_ [ pon 15. črc 2013 23:42:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

Nikdo další se nepřidá? Vyrobil jsem pár "vnitřků", odzkoušel je, už jen přidat konektory... :)

Autor:  Kawa [ úte 16. črc 2013 8:35:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

_TB_ píše:
Kawa píše:
Mám na SVým litru úpravu, viz:
http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-for ... modifikace
Tak se ptám....je to to samé? Nebo je to jiná úprava?


Rozdíly oproti tomu, co uvádíš (tj. TRE a ATRE), už v tomhle vlákně byly trochu řešeny na začátku, tak jen zopakuji a dodám, že to, co tu nabízím já, obsahuje tranzistor a umožňuje tak identifikovat zařazený neutrál (svítí kontrolka a měl by být i nějaký rozdíl po nastartování/při zahřívání motoru/volnoběhu s vyřazeným neutrálem), zatímco u TRE (jen odpor) je palivová mapa šestky i na neutrál. Navíc se toto ATRE zapojuje přes origo konektory, takže jednoduchá instalace, možnost opětovného rychlého výjmutí (třeba když si chcete nechat omezit výkon ;)), žádné stříhání drátů a tak. :)

tak ne, že bych si připadal jako debil, ale neutrál mně po napájení odporu svítí taky(na přístrojovce) :grin: . Ovšem pokud je to myšleno, že nebude svítit na ukazateli, tak mě to zajímá, pořídil jsem GIPRO ukazatel, ještě jsem se nedostal k instalaci. Tam mně s odporem nebude svítit neutral? Něco o tom psal už i jiřin, na začátku vlákna a tak nějak jsem to z toho pochopil.
vzhledem k tomu, že už tam mám odpor, tak výhoda snadnější instalace ATRE už je pro mě taky pase.
jak dále píšeš, tak o rozdíl po nastartování, zahřívání mně až tak nejde.
mohl bys mně nějak popsat, jak bude fungovat TRE(odpor) ATRE(tebou nabízené) s ukazatelem GIPRO? Je to jen ukazatel, bez ATRE.
http://obchod.bikerscrown.cz/gipro-ds-h ... 9900028434
jako nemám problém odpor hodit do řiti a dát tam od tebe ATRE, pokud to ovšem bude nějaká výhoda a bude to fungovat s GIPRO.
Dík za info

Autor:  _TB_ [ úte 16. črc 2013 10:20:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

Kawa píše:
tak ne, že bych si připadal jako debil, ale neutrál mně po napájení odporu svítí taky(na přístrojovce) :grin: ...

Proč by sis měl připadat jako debil? ;) Mně ze schématu přišlo, že by neutrál u TRE (jen odpor) svítit mohl, ale leckde jsem četl, že tomu tak není. Nebyl jsem si jistý, protože jsem to na vlastní oči neviděl, proto jsem (trochu "právnicky") nikdy netvrdil to, že s TRE nesvítí, ale jen to, že s ATRE ano. :grin: Každopádně ale děkuju za info. :good:

Kawa píše:
... mohl bys mně nějak popsat, jak bude fungovat TRE(odpor) ATRE(tebou nabízené) s ukazatelem GIPRO? Je to jen ukazatel, bez ATRE...

Nerad bych se nechal opět dezinformovat :grin: (opět jsem to na vlastní oči ještě neviděl), ale jsem dost výrazně přesvědčen, že zrovna GIPRO ti bohužel nebude fungovat ani s TRE ani s ATRE (i informace na tebou uvedené stránce s tím souhlasí: "... na rozdíl od konkurenčních výrobků čte pozici zařazeného rychlostního stupně přímo z jednotky ECU"). :( Důvodem je, že GIPRO bere signál z toho, co TRE (i ATRE) obchází. Jednoduše řečeno, TRE nutí motorku si "myslet", že tam má šestku. GIPRO ukazuje, co si motorka "myslí", že má zařazeno.
Pokud chceš TRE (nebo ATRE) a ukazatel kvaltu, jsou dvě řešení. První je koupit výrobek přímo od GIPRO (tedy ukazatel a TRE v jednom), druhé je použít ukazatel, který nečte informace o zařazeném stupni z elektroniky motorky, nýbrž si třeba počítá poměr otáček a rychlosti (Engear a další). Druhou variantu mám na motorce já.

Kawa píše:
... vzhledem k tomu, že už tam mám odpor, tak výhoda snadnější instalace ATRE už je pro mě taky pase.
jak dále píšeš, tak o rozdíl po nastartování, zahřívání mně až tak nejde...

Chápu, že pokud už máš TRE, výhoda snazší instalace odpadá, psal jsem to i pro ostatní, aby viděli rozdíl. Na chování při zahřívání si lidé na zahraničních fórech občas stěžovali, tak nevím.

Poslal bych ti SZ s dotazy ohledně volnoběhu s TRE, pokud ti to nevadí. Jde čistě o mou zvědavost, nemá cenu to tím tady plevelit. :)

Autor:  Kawa [ úte 16. črc 2013 11:34:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

TB - díky za vyčerpávající info.
Takže to udělám vylučovací metodou. TRE (odpor) už tam mám. Zapojím GIPRO a uvidím, dám report jak se to chová.
SZ klidně pošli, ale pokud jsi z Popůvek - parkuju momentálně SVo v Brně, na Lesné. Myslím, že bude lepší, když se stavíš a uvidíš sám. Popisovat něco stojí za hovno, je lepší to vidět, slyšet. Případně dnes odpo budu v garáži v Blansku, kdybys měl čas, stav se. Numero na mě je 602543276.

Autor:  _TB_ [ úte 16. črc 2013 12:45:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

Kawa píše:
TB - díky za vyčerpávající info...


Není zač. :) Jen doufám, že tě to info nejen vyčerpalo, ale trochu ti i pomohlo. :grin:
Zbytek v SZ.

Autor:  _TB_ [ úte 16. črc 2013 21:08:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

Kawa píše:
... Případně dnes odpo budu v garáži v Blansku, kdybys měl čas, stav se...


Pro úplnost doplňuji, že návštěva u Kawy dopadla podle očekávání: Gipro s TRE (tedy ani ATRE) nefunguje.
Opakuji však, že jiné ukazatele, které neberou informace o zařazeném stupni z řídící jednotky, ale dopočítávají si je (např. Engear), fungují. :)

Autor:  Kawa [ čtv 25. črc 2013 10:18:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

Tak jsme včer pokračovali na téma Gipro a úprava TRE. ATRE zatím nemám, čekám na vyrobení.
Měl jsem Gipro DS, které nefungovalo:
http://obchod.bikerscrown.cz/gipro-ds-h ... 9900028434
Vyměnil jsem ho za Gipro X a to již funguje s úpravou TRE:
http://obchod.bikerscrown.cz/gipro-x-bl ... 9900026543 + k tomu kabeláž:
http://obchod.bikerscrown.cz/gpx-u01-ka ... 9900026545

X je oproti DS levnější, koupeno záměrně v BC, sleva 10% funguje :thumbsup:

Úprava TRE:http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=23&t=692&p=38251&hilit=TRE#p38251

Rozdíl Gipra je v tom, odkud snímá a vyhodnocuje ukazování zařezeného kvaltu. DS se jednoduššeji instaluje - nacvakne se do konektoru pod nádrž a šmitec.
Gipro X - jsou tam 4 dráty, + - , další 2, které se dávají na čidlo rychlosti a snímač otáček. Docela vopruz, ale za cca hodinu to bylo. Tímto díky zdeňkovi za nasměrování, kde najít příslušné káble :good: .

Jakmile bude k dspozici ATRE, tak dám echo, zda to s Giprem X funguje - ale dle předpokladů by mělo.

Autor:  Brina [ ned 01. zář 2013 23:19:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

Zdar,

rád bych si objednal taky jeden kus na SV650 N K8. Jsem z Oslavan, kousek od Brna, můžeme se domluvit na osobním vyzvednutí? Tento týden budu doma, následující jedu na prac. cestu...

Díky!

Autor:  Sláva [ úte 03. zář 2013 12:58:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

Ahoj,

také bysem po jednom kusu toužil :-) SV650 N K4

Autor:  shark [ úte 03. zář 2013 13:01:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

pro nakup kouknete do bazaru

Autor:  Kawa [ úte 03. zář 2013 14:34:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

ATRE namontováno, s GIPRO X funguje.

Autor:  _TB_ [ úte 03. zář 2013 15:43:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

Jak už tu mezitím bylo řečeno, zařizování přebírá Shark, samostatné vlákno zde. Má už i všechny kusy u sebe, takže pro okolobrňáky (Brina, Ludva) teď jedině poštou. Bez pošty snad na nějakých srazech (třeba ukončení sezóny), nebo si počkat na další várku, rozeberou-li se ty nynější. :)

Autor:  StaNov [ úte 03. zář 2013 21:10:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Plug & Play ATRE

Měl bych taky o jeden zájem, ale jak objednat mi uniká, asi jsem málo pátral...
Stačí objednat takto? Dodání poštou, platbu předem akceptuji (ale na jaký účet, jaký VS atd.) ? Dík za info

Stránka 4 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/