Home SV Forum Vše ostatní ostatni motorky R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Právě je úte 19. bře 2024 9:30:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 21:56:36 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Takže jelikož ve mě dnešní testík R1 na dromu v Brně vyvolal spoustu dojmů, rozhodl jsem se založit spešl vlákno a sepsat článeček, možná to bude stát za samostatnou diskuzi.... moje hodnocení R1 K9 se opírá především o srovnání s mojí GSX-R1000 K5.

Na okruh jsem dojel asi o půl druhé, počasí stálo za prd, ale na déšť to nevypadalo. Trať 23 stupňů, vzduch 13. Šel jsem do boxu řešit papírování, přičemž mi bylo sděleno, že dvě R1 už někdo rozmlátil, takže se na mě možná nedostane... naštěstí tam byl známej z Yamahy, kterej že prý se o to postará, kdyby něco. Nakonec nebylo třeba, měl jsem registrovanou motorku č. 5 a mrdnutý byly č. 4 a 6. :) Jupí! Borci u stolku byli asi už utahaní, protože po mě ani nechtěli složit povinnou kauci 30 tisíc. Prostě zapomněli a já jakbysmet (hlavně, že jsem kvůli tomu ještě v jednu letěl do banky). Když jsem jim to po jízdě oznámil, alespoň jsme se zasmáli... V telefonu mě pak Kawa napomenul, že kdybych prostě dojel, držel zobák a chtěl vrátit kauci (kterou jsem pochopitelně nesložil), dali by mě ju a já bych byl o 30 tyček bohatší... já hloupý! :doh: ... chci říct... já morální a férový. Vlezl jsem na pitlane, kde stály mršky seřazené.... "jen ať moje číslo není modrá!!! Nejlépe černou nebo aspoň teda bílou, ale hlavně ne modrá!!!". Bílých a modrých tam stálo nejvíc, černá jediná a byla čí? Juchů!!! :yahoo: První vlaštovka, že tohle bude dobrá párty. Čekání na klíče, kontrola gum a potvrzení zlé předtuchy, že půjde o sérii (Michelin Pilot Power 2CT), seštelování páček (člověk, co ji měl přede mnou, byl určitě sabotér, kdybych s tímhle nastavením vyjel bez kontroly, stavěl bych u prvního obrubníku). 14:00 - Start, za jedna (s náležitým gřachnutím), nacpat se co nejvíc na začátek k traťákovi na konci pitlane, odmávnutí, odlet. "Hlavně to nerozsekat!!!! Gumy nejsou to pravý na litr na okruh, aspoň 4 kola pořádně ohřát!".. to poslední, co mi problesklo hlavou, než mě odmávli, načež bylo toto předsevzetí uvrhnuto v zapomnění :).

Konec keců... začnu tím, že můj dojem z R1 z hlediska použití je přesně opačný než u Kawy :)... Kawa s R1 na okruh, já spíš na silnici... proč?

1) Motor:
R1 má rozhodně největší zátah ze všech litrových 4válů ve spodku (usuzuju z toho, že do teď to byla K5 a R1 K9 táhne dole kapku víc), vršek je naopak na 4V dost slabej. Vyloženě chybí výkon, o tom není sporu. Ručička se otáčkama žene jako splašená až do omezovače, to je fakt, ale dostat se na K5 do omezovače znamená nutnost zalehnout a kurevsky se držet řídítek, jinak by vás mohla taky vysadit. U R1 nic takovýho není, zuřivost si prostě vybije do těch 9 tis., pak už táhne "něžně". Jenže na okruhu se využívá spíše horní spektrum otáček, z tohoto důvodu vidím R1 jako superbike vhodnější spíš na silnici (v sérii), K5 je svým charakterem motoru mnohem větší divočina a stavěná více na drom... toto potvrzuje taky přítomnost D-modu na R1 - volitelnost 3 palivových map - A (full open), Stand. (pro sráče), B (pro megasráče). Přiznám se, že jsem zkoušel jen Stand. a áčko, na béčko nějak nebyla nálada :grin: . Boreček od Yamahy mě urgoval, ať tam nechám Stand., na což jsem mu kývl a po prvním kole přepínal na A :). Ne, že by Stand. bylo zas až tak slabý, spodek byl v podstatě stejnej, ale vršek byl ještě víc uškrcenej, což mě sralo. Ale jinak docela fajn věc. Po tom prvním kole jsem pochopil, kde je téhle motorečce nejlíp a ve vinglech jsem otáčky nechával spadnout až tak ke 4 tis.... odměnou mi bylo na výjezdech za ještě docela velkýho náklonu permanentní zvedání na zadní (za dva prakticky vždycky, za tři občas), což byla fakt paráda, člověk se nemusel ani moc snažit a šlo to velice jednoduše ukočírovat... ale v deseti tis. prostě mrtvo a bylo lepší hodit tam další kvalt. Občas jsem teda usnul na vavřínech a až výhružně blikající kontrolka řazení kolem 13 tis. (asi) mě donutila do té páky teda kopnout. Jak říkám, do otáček to vyletí fakt hodně rychle, takže se to nestalo pouze jednou. Na silnici jsem s R1 nejel, ale K5 má u mě na dromu jasnou převahu.

2) Převodovka:
Kvalty tam bez spojky padaly teda úžasně. Na K5 jsem si přesnost převodovky vždycky hooodně pochvaloval, ale tady je to prostě ještě trochu lepší. Možná je tu taky cítit rozdíl v najetých km, nevím, každopádně bylo to dobrý. Co mě ale zarazilo, byla funkce antihoppingu, který jako by tam prostě nebyl. Při prudkým brždění a skopávání kvaltů hlavně před Schwantzovkou a na konci cílovky mě zadní kolo, neustále zablokovaný, tancovalo ze strany na stranu jak splašený.. možná se na tom podílely i gumy, ale na K5 se mi tohle prostě neděje.

3) Brzdy:
Yamaha má pověst lepších brzdičů než Tokico u Suzuki kvůli vadnutí. Pár zkušenějších (Glinz, Prospeeďáci) mi ale toto vyvracelo s tím, že nejde o třmeny, ale o pumpu. K5 používá pumpu Nissin a kvůli ní brzda začne po těch 20 minutách pily na dromu vadnout, pancířky nepancířky. R1 používá Brembo (snad jsem nebyl slepej) a rozdíl tu byl. Brzdy nevadly a dávkování bylo mnohem jemnější. Páčka byla měkká, ale fakt se dalo brzdit jedním prstem. Je ale nutno podotknout, že jsem brzdy nehuntoval ani zdaleka tolik jako na K5, na R1 na tak ostrou jízdu prostě nebyly gumy. Takže v sérii stopro lepší R1, na K5 moje problémy vyřeší nová lepší pumpa.

3) Podvozek:
Tady přišlo veliký zklamání. Přesvědčil jsem se po jízdě ještě u mechošů a ti mě řekli, že je to nastavený na default, čemuž jsem těžko věřil. Už při průjezdu pitlane a brždění u traťáka před odmávnutím se předek ponořil jak hajzl, řídítka se viklala jako smyslů zbavená (tlumič řízení má R1 v sérii přitom stavitelnej a jeho tuhost se upravuje v závoslosti na rychlosti automaticky - elektronika) a na výjezdech se i prdel propadala až hrůza. Ok, na K5 mám všechno přitvrzený a tlumič řízení Willbers, ale oproti sérii ne o moc a je to úplně jiný kafe... s K5 je to jako po kolejích jak na brzdách, tak v nájezdu, průjezdu i na výjezdu. Ne, že by R1 nedržela stopu nebo tak, i do zatáček se vodí megadobře, všechno bylo fajn, ale při ostřejší jízdě to bylo jak na houpačce. V sérii jasně vítězí K5, R1 chce hodně poštelovat a myslím, že nejen na drom, nesmířil bych se s tím ani na silnici. Ale pak to bude určitě hitparáda.

5) Kapotáž a posaz:
Kapotáž docela široká, plexi velice funkční, před větrem jsem byl chráněnej megadobře. Tady si není na co stěžovat, se sériovým plexi na K5 je to na dromu docela porod a pořízení racingovýho je nezbytnost. Posaz mě přišel o dost níž asi hlavně kvůli stupačkám, botou jsem škrtal pořád a koleno je na R1 mnohem jednodušší než na K5, což je pro okruh špatná zpráva a přepákování je nezbytný. To sériový má sice dvě polohy nastavení, ale samotní Yamaháci mě vyrozuměli, že jde spíš o marketing :). Sedlo je hodně dobrý, krásně se přesedává z jedný strany na druhou a celkově mě R1 přinde oproti K5 pohodlnější.

6) Design:
No, R1 K8 se mě líbí mnohem víc. Na K9 se mě nelíbí světla, zadek kvůli moc bachratým laufům, ani kapotáž. Motorka působí zajímavým dojmem, ale není to nic, u čeho by se mě roztáhly žgraně od ucha k uchu při samotným pohledu jako u K5. Ale černozlatá verze hezká je, tam ty „nedostatky“ nějak zaniknou, vyměnit laufy za nějaký Akrapy a bude to fajn.

Závěr:
Jízda na R1 byla super zkušenost, všem doporučuju tohohle půjčování u dealerů využít, je to vlastně zadarmo a vůbec ta nej příležitost si motorku otestovat. Jenom dávejte majzla, což by měl někdo do hlavy natlouct mě; jel jsem třídu Volná-R (pouze supersporty a lamináty), takže tam bylo dost střelců… asi tři kola před koncem na mě vystrčila růžky nějaká okruhová R6, co si tam přišla zadarmo zařádit a předjela mě na Céčku … pochopitelně mě hráblo a začal se s ní honit. Výsledkem bylo sice R6 za mnou, ale při poslední pravé před cílovkou, kam se dá při správný stopě vletět fakt megarychle, jsem na výjezdu na vytočenou trojku ve 180 kmh dostal takovýho hasana, že jsem se tentokrát opravdu viděl na zemi, protože jsem to ukočíroval až na obrubníku. Kromě pádu samotného loni na SV jsem na dromu nikdy nebyl tak blízko držkopádu a tenhle už by asi sakra bolel. Tohle byl moment, kdy jsem si opět vzpomněl na svoje předsevzetí a na jakých gumách jezdím a eršestku jsem nechal eršestkou. Navzdory tomu, že ze supersportovních gum jsou Powery to nejměkčí od Michelinu, na litráka na drom je to prostě naprosto nedostatečná záležitost.

Co se celkového zhodnocení R1 týče, naprosto se ztotožňuju s názory Libora Miloty a Přemka Glinze (oba závodili 4 roky na K5 a oba teď koupili R1 K9), jejichž názory po testíku můžu bez mrknutí oka potvrdit do posledního a bez pochybností (až jsem se divil, jak moc)… a jako jejich i můj verdikt zní – R1 je vymakaná jak hajzl, v něčem je potřeba ji určitě vylepšit, ale na K5 nemá prostě nic : demnapivo :.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 22:07:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
:good: lepší jak z motohouse...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 22:28:55 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Pěkně popsaný, necheš ty začít testovat mota v Motohouse co?
Teď ještě aby sem napsal kawa jeho pocity z R1pičowoebigbang ;)

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 22:31:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Jojo, taky jsem zvědavej....
Ale jako je fakt, že byla prostě vo dost jiná. Nemusel jsem tohle info vůbec tahat z paty, dojmů na okruhu zanechala fakt spoustu, rozhodně má velkej charakter, musím se ale NUTNĚ projet na starší verzi pro srovnání...

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 22:40:58 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
huste nejte dobre !!!

taky bych se rad svez, ale do takovehoto jezdeni mam jeste fakt hodne daleko a kdo vi jestli se k nemu nekdy dostanu

nelaka te novy cbr1000 s abs? prej je to docela masakr

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 23:37:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Nejte pěkný počteníčko :good:
Super srovnávačka

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 23:44:33 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Pěkný srovnání :thumbsup:

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 7:09:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
shark píše:
huste nejte dobre !!!

taky bych se rad svez, ale do takovehoto jezdeni mam jeste fakt hodne daleko a kdo vi jestli se k nemu nekdy dostanu

nelaka te novy cbr1000 s abs? prej je to docela masakr

:grin: :grin: ze by Frantu lakala Honda??? :grin: :grin: :grin: :rotfl:

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 12:17:08 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 15. úno 2008 17:56:26
Příspěvky: 259
Bydliště: Blučina
Hmm, tak na tohle jsem čekal... :mrgreen: Opravdu pěkné počtení... ;)


Naposledy upravil Black Sabbath dne stř 06. kvě 2009 15:33:03, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 15:00:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
Příspěvky: 480
nejt, klobuk dole :thumbsup:
skvele citanie
clovek ma hned chut potahat certa za chvost, ked cita taku paradu, len to pocasie ... :(

_________________
...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 15:13:22 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Tady je par fotek http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=57535 sorry ze je to zaheslovany(123456) ale ta gallerka uz me mrda

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 17:06:02 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
jé, to se fakt tak líbí? To si to asi taky přečtu..

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 17:12:39 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Jau! Ale to gřachnutí při zařazení je fakt monstr! :mrgreen: Mechoša to ale nijak nevzrušilo...

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 17:27:51 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Nejt píše:
jé, to se fakt tak líbí? To si to asi taky přečtu..

Na me moc dlouhy :grin:

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 17:31:56 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Kudla trochu to vypadá, jako kdybych tu R1 jenom zdrbal... myšleno to tak nebylo, je to ultrasupr machna, moc jsem si to užil, ta novota jde z ní cítit každým coulem a nedostatky se dají určitě pořešit nastavením a doplňkama (bez nich to na dromu umí málokterá machna). Takže moje hodnocení berte jako čistý srovnávák s K5, která je heaven-born!!! R1 je ale suprová, do ruky padnoucí a hlavně asi i všehoschopná záležitost...

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 17:35:12 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
ewans píše:
Nejt píše:
jé, to se fakt tak líbí? To si to asi taky přečtu..

Na me moc dlouhy :grin:

Hm, doufám, že takhle k tomu budeš přistupovat, až budeš vybírat svou příští motorku :grin: ...
prodávající: "Chcete se ještě projet?",
Ewans: "Mrdat... už jsem tu skoro pět minut, dej ju sem."

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 18:01:38 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 05. dub 2009 23:29:34
Příspěvky: 74
Bydliště: spíš Brno
:lol:
jinak článek supr nejte ! a s tim designem souhlasím K8 se mi zamlova asi víc ... to je tak jediny co z toho můžu posoudit, páč to bude asi jeste chvilku trvat než budu mít příležitost takovou krásku osedlat..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 18:17:38 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Nejt píše:
ewans píše:
Nejt píše:
jé, to se fakt tak líbí? To si to asi taky přečtu..

Na me moc dlouhy :grin:

Hm, doufám, že takhle k tomu budeš přistupovat, až budeš vybírat svou příští motorku :grin: ...
prodávající: "Chcete se ještě projet?",
Ewans: "Mrdat... už jsem tu skoro pět minut, dej ju sem."

Tak az budu resit koupi tak urcite takovej srovnavak uvitam.Ted sem koukal na ceny gixero 750 vs. litr.Ceny sou temer stejny,ale ten litr....

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 18:20:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
ewans_ 750 pořád vychází cca o 20% levněji než 1000...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: R1 K9 vs. GSX-R1000 K5
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 18:35:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
popi píše:
ewans_ 750 pořád vychází cca o 20% levněji než 1000...

Jo vychazi levnejs,jen sem cekal ze tam bude vetsi rozdil nez 20tisic.
Ale litru se proste bojim(Neith me sezere) ted uz jen nasbirat chechtaky a odvahu a projet si to.Treba tady v Brne http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/1 ... r-750.html fakt krasna...musim zjistit jak je to se zkusebni jizdou-kolik se dava kauce.

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz