Home SV Forum Vše ostatní ostatni motorky Pomoc s elektrikou R6
Právě je úte 19. bře 2024 12:46:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pomoc s elektrikou R6
Nový příspěvekNapsal: ned 28. čer 2009 12:55:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22
Příspěvky: 260
Čus vím že to sem přímo nepatří,ale včera jsme se byli projet a kámošovi přestala dobíjet mašina(R6),chceme to proměřit,ale nějak nemůžu najít dobrý schéma,počítám že regulátor a usměrňovač je asi ta krabička s žebrováním u motoru,na Svu to mam taky.Dík za radu

_________________
Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s elektrikou R6
Nový příspěvekNapsal: ned 28. čer 2009 14:40:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Kaja píše:
Čus vím že to sem přímo nepatří,ale včera jsme se byli projet a kámošovi přestala dobíjet mašina(R6),chceme to proměřit,ale nějak nemůžu najít dobrý schéma,počítám že regulátor a usměrňovač je asi ta krabička s žebrováním u motoru,na Svu to mam taky.Dík za radu

Jestli to dobíjí zjistíš změřením napětí na baterce - na volnoběh by tam mělo být kolem 13 - 13,5 V a pod plynem i lehce prřes 14V.

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s elektrikou R6
Nový příspěvekNapsal: ned 28. čer 2009 15:52:58 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. úno 2008 10:07:00
Příspěvky: 271
Bydliště: Praha 4 - Újezd u Průhonic
jinak měř to i na volnoběh i v otáčkách, mě na volnoběh dávalo dobře a pak jsem zjistil, že v otáčkách silně přebíjí


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s elektrikou R6
Nový příspěvekNapsal: pon 29. čer 2009 13:38:01 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Tak tak, mám v autě a přenositelně i na motorkách udělanej voltmetr do zásuvky zapalovače. Záleží na specifikaci regulátoru, ale obecně by měl dávat 14 V (na volnoběh to může být o trochu méně), ale rozhodně by napětí baterky nemělo spadnout pod 13 V a růst přes 14,5 V...

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s elektrikou R6
Nový příspěvekNapsal: stř 01. črc 2009 0:14:25 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
jirin.sv píše:
ale rozhodně by napětí baterky nemělo spadnout pod 13 V a růst přes 14,5 V...

:amen:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz