Autor: |
Kaja [ ned 28. čer 2009 12:55:31 ] |
Předmět příspěvku: |
Pomoc s elektrikou R6 |
Čus vím že to sem přímo nepatří,ale včera jsme se byli projet a kámošovi přestala dobíjet mašina(R6),chceme to proměřit,ale nějak nemůžu najít dobrý schéma,počítám že regulátor a usměrňovač je asi ta krabička s žebrováním u motoru,na Svu to mam taky.Dík za radu
|
Autor: |
Jimbo [ ned 28. čer 2009 14:40:52 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Pomoc s elektrikou R6 |
Kaja píše: Čus vím že to sem přímo nepatří,ale včera jsme se byli projet a kámošovi přestala dobíjet mašina(R6),chceme to proměřit,ale nějak nemůžu najít dobrý schéma,počítám že regulátor a usměrňovač je asi ta krabička s žebrováním u motoru,na Svu to mam taky.Dík za radu Jestli to dobíjí zjistíš změřením napětí na baterce - na volnoběh by tam mělo být kolem 13 - 13,5 V a pod plynem i lehce prřes 14V.
|
Autor: |
p.ninja [ ned 28. čer 2009 15:52:58 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Pomoc s elektrikou R6 |
jinak měř to i na volnoběh i v otáčkách, mě na volnoběh dávalo dobře a pak jsem zjistil, že v otáčkách silně přebíjí
|
Autor: |
jirin.sv [ pon 29. čer 2009 13:38:01 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Pomoc s elektrikou R6 |
Tak tak, mám v autě a přenositelně i na motorkách udělanej voltmetr do zásuvky zapalovače. Záleží na specifikaci regulátoru, ale obecně by měl dávat 14 V (na volnoběh to může být o trochu méně), ale rozhodně by napětí baterky nemělo spadnout pod 13 V a růst přes 14,5 V...
|
Autor: |
Jimbo [ stř 01. črc 2009 0:14:25 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Pomoc s elektrikou R6 |
jirin.sv píše: ale rozhodně by napětí baterky nemělo spadnout pod 13 V a růst přes 14,5 V...
|
Stránka 1 z 1 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|