Právě je čtv 28. bře 2024 11:24:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: sob 24. říj 2009 17:45:46 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
Hele jakej je rozdil v provoznich nakladech na litrovym ctyrvalci litrovym dvouvalci a sestkovym ctyrvalci? Je pri takovym tom normalnim jezdeni hodne znat rozdil? Okruh neni v planu. Dycky sem chtel litrovej dvouvalec ale mam pocit ze by me to sezralo za ziva tek premejslim jeslti jeste sestku mezi tim a nebo jeslti by nebylo jednoduzsi rovnou zkusit litrovej ctyrvalec i kdyz z toho mam zas trosku strach a necejtim se na to. Pripadne sedumpade jeslti muze nekdo prihodit zkusenost... Jo a normalnim jezdenim myslim rychle presun z bodu A do bodu B a obcas nejky to rychly protazeni zatackama.

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: sob 24. říj 2009 19:33:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. čer 2008 14:49:38
Příspěvky: 319
Bydliště: kopr
litrový V-twin si nekupuj, ten je pro tebe přece moc nudný :rotfl:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: ned 25. říj 2009 20:21:25 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
To asi záleží na tom jakej máš styl, co tě baví, a hlavně jak to máš srovnaný v hlavě. Klidně ti řeknu že se litrovýho čtyřválu bát nemusíš. Můj přechod z SV 650s K2 na GSX-R 1000K3 proběhl myslím si klidně, zvykl sem si hnedka, ta mašina prostě umí jezdit vpohodě, když nechceš aby letěla jako raketa, tak neletí, na 6ku jedeš 130 km/h na ani ne 5 tis. otáček, spotřeba je pak klidně kolem 5 litrů. Když chceš zažít peklo tak to otočíš k červenýmu a pak se nedokážeš divit, jak ta mrcha jede :grin:
Co můžu srovnat se šestakama na kterých sem se mohl svézt (CBR 600F K2 a shortyho R6 K3), tak CBR 600F je jak čopr na cestování, motorka mě ničím nazaujala. R6 je špicová, kudla na 3ku u 14 tis. to jde na záda :thumbsup: Ale aby ta mašina "jela" tak musí mít otáčky. třeba shorty to má rád, aby využíval celý spektrum otáček, já mám radši když to táhne od spodu. mu pasuje 6ka, mně litr... nejlepší obrázek si uděláš, když se svezeš... no a k 750, jo, taky sem do ní chtěl jít (GSX-R 750), ale je jich jak šafránu a sou dražší než litry stejnýho roku výroby.

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: ned 25. říj 2009 20:48:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Myslím že to tu Jimbo vystihl dobře. Musíš si vyzkoušet co ti vyhovuje a ujasnit si co chceš. Z šestek mám taky projeto CBR600F a R6. A CBR je prostě cesťák oproti R6, vysoko řidítka, nízko stupačky, táhne trochu líp odspodu, ale žádnej kopanec - jede to pořád stejně, v 8 to začne táhnout víc a jede to až do omezovače. Ve výsledku nudná mašina. Ale oproti SVčku suprová a je to zas jinde. R6 o dost lepší, ale zas jak pro koho. Perfektní vyvážení hmotnosti, lepší brzdy, vysoko stupačky, nízko řidítka, lepší pevnější podvozek. Dole to jede svižně, nahoře je to raketa. Co se týče litru, ta mašina jede za každýho režimu a je tam síly na rozdávání. Je tam aspoň v porovnání s GSXR K3,K4 úplně jiný ovládání, jsou to naprosto 2 rozdílný mašiny. Čím mladší litr budeš chtít koupit, tím lepší, páč jsou čím dál menší a menší a jsou blíže potom k šestkám.

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: ned 25. říj 2009 22:39:58 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
k puvodnimu dotazu? gumy? zalezej na stylu jizdy ... kamosce na mym pycoletu (GSXR600 K1) vydrzely pneu i neuveritelnych 9 000km ... ja je popravil po 4 000 :D ... motorka ma ted 44 000km (mych 8 000km) ... a naklady krome tech gum nejsou vicemene zadny .......... jen jsem poridil retezovku ...

pokud o tom uvazujes, tak bude mozna na prodej .........


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: ned 25. říj 2009 22:42:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
misha píše:
litrový V-twin si nekupuj, ten je pro tebe přece moc nudný :rotfl:

To ze me litrovy SVcko zklamalo neznamena ze me treba RSVcko nebo TLko nemuzou chytit.



Ja to myslel spis z hlediska provoznich nakladu. Co od toho mam ocekavat asi tak vim co se vykonu a jizdy tyce. Jde o to ze ja treba najedu na mejch cestovnich stradach nejakejch 10000km a kdosi na TLku na jednech gumach najede 3000 a povazuje to za hodne. Tak sem si rikal ze treba ctyrvalcova sestka by vyresila muj problem se slabym podvozkem a mozna uz i malym nedostatkem vykonu jenze mam zase strach ze mi bude chybet spodek a tak premejslim zas rovnou nad sedumpade nebo nad litrem... Jenze jel sem na ZX12R ktera ma asi tak podobnej vykon jako supersportovni litry a to je na me jeste moc. Na to ja se necejtim. A tak z toho zase vychazi spis litrovej dvouvalec kterej precijenom az takovej zabijak neni... Jenze ty prej zerou i maly deti kolem cesty kdyz se za to vezme...

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: ned 25. říj 2009 22:59:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21
Příspěvky: 449
pro me bylo litrovy SV taky zklamanim.Proto ted sedlam TLR a je s tim hodne zabavy :grin: Deti od silnice to nezere pokud nelitas na okruhu(moje spotreba 11-12litru) cestovatelska spotreba(kolem tech 160-170km/h) ve dvou 5,8L a svezeni pro radost 8-8,5L.Zadni pneu to zere pekne aspon s mym stylem jizdy(kdyz to jde tak na kobylu jinak brzda plyn) nova M3 vydrz 3500km nova okruhova K2 1000km ale na to vubec nekoukej jsou to mekky pneu a pekne te podrzi takze mas z jizdy radost jinak vydrz pneu je jen a jen na tobe jakou pneu zvolis a jak budes jezdit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: pon 26. říj 2009 0:01:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Tak to víš že litrovej čtyřvál bude žrat pryže víc ne 6ka, litrovej 2vál bude žrát gumy ještě víc...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: úte 27. říj 2009 22:04:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Jimbo píše:
Tak to víš že litrovej čtyřvál bude žrat pryže víc ne 6ka, litrovej 2vál bude žrát gumy ještě víc...

nemyslím si že litrovej V2 s běžnýma 130HP bude žrát gumu víc než 4V se 180HP pokud samozřejmě pojedeš na max u obou...

V2 má jen horší charakter motoru kterej gumě nepřidá, ale není v tom zase tak velkej rozdíl si myslím

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: úte 27. říj 2009 22:30:51 
Offline
záklaďák

Registrován: stř 14. kvě 2008 17:25:11
Příspěvky: 369
kurna :shock: ja na tom esvecku budu pristi rok us asi jezdit jedinej v republice, ne?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: úte 27. říj 2009 23:26:51 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
popi píše:
Jimbo píše:
Tak to víš že litrovej čtyřvál bude žrat pryže víc ne 6ka, litrovej 2vál bude žrát gumy ještě víc...

nemyslím si že litrovej V2 s běžnýma 130HP bude žrát gumu víc než 4V se 180HP pokud samozřejmě pojedeš na max u obou...

V2 má jen horší charakter motoru kterej gumě nepřidá, ale není v tom zase tak velkej rozdíl si myslím

no právě že ten charakter motoru dělá dost si myslím, kór dvouvál v litru bez antihopingu (SV 1000 má, ale nevím jak TLata). Když si vemeš podřazování na 650 bez antihopingu, kolo věčně driftem, byť třeba lehkým,ale dělá to svoje... ale jako je to můj názor...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: úte 27. říj 2009 23:54:09 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
to je hrozně relativní, záleží na stylu jízdy, třeba na dromu je to úplně jedno (prostě litr jako litr), ale na silnici to tak většinou bývá, že V2 sežere gumu rychlejc (i řetězovku)

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: stř 28. říj 2009 9:34:12 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
Jindra píše:
kurna :shock: ja na tom esvecku budu pristi rok us asi jezdit jedinej v republice, ne?

Neboj nebudes. Ja sice koukam co by mohlo bejt dal ale prachy na to stejne nejsou. Laka me kawa ZX-6R

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: pát 20. lis 2009 14:13:42 
Offline
záklaďák

Registrován: stř 29. říj 2008 9:05:51
Příspěvky: 32
Jindra píše:
kurna :shock: ja na tom esvecku budu pristi rok us asi jezdit jedinej v republice, ne?



Taky mám pocit že co jsem si koupi SV (už to bude rok) tak je z SV fora GSXR forum a pořád dokola tu čtu jak je SV rozpočtovej bajk a jak jsou jiný motorky ve všem lepšejší.
No ale radost z ježdění mi to tedy rozhodně nebere. : biker6 :


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: pát 20. lis 2009 16:10:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
pila2 píše:
Jindra píše:
kurna :shock: ja na tom esvecku budu pristi rok us asi jezdit jedinej v republice, ne?



Taky mám pocit že co jsem si koupi SV (už to bude rok) tak je z SV fora GSXR forum a pořád dokola tu čtu jak je SV rozpočtovej bajk a jak jsou jiný motorky ve všem lepšejší.
No ale radost z ježdění mi to tedy rozhodně nebere. : biker6 :

Tý jo tak zrovna na takovýhle keci su zvědavej, nikdy nikdo z nás, co jsme přešli na jiný mašiny, ať už GSX-R nebo R6 by jsme si na SV nedovolili říct křivýho slova!!! Všichni tu motorku naprosto respektujeme a bereme!!!
A když si řešímě věci ohledně GSX-R a okruhovýho ježdění tady na fóru v sekci GSX-R, tak proč by ti to mělo vadit? tak to nečti!

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: ned 22. lis 2009 10:57:44 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
No Jimbo nevim nevim... Co máte ty gixera tam má SV všecko na hovno. Nic se na ni nedá zajet, hovno jede, blbě brzdi... Kua leda že by to nakonec byla pravda :twisted:

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: ned 22. lis 2009 14:16:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Pokud tu SVčkářům vadíme, myslíte si že už nemáme jak pomoct, poradit a tak, tak se odsud můžeme stáhnout do pryč. Mě osobně by to celkem mrzelo, ale na obtíž nikomu být nechcu....

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: ned 22. lis 2009 15:09:00 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
kurev je vám deset nebo co?? Že má SV ty nebo oné mouchy je snad objektivní fakt, tak v čem je kurev potíž, když se tu o tom kurev mluví??? Nebo z toho má někdo deprese?? A nehledě na to, že "nováčci" mají aspoň tu výhodu si to tu přečíst a zamyslet se nad případnýma nadbytečnýma investicema, kterých jsem já do SV narval dost a byla to pochopitelně pičovina.... jenom nebyl nikdo, od koho bych se učil a kdo by mě řekl, ať to nedělám, protože blablabla

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: ned 22. lis 2009 16:58:24 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
No je sice pravda ze vase nazory na SV se hodne zmenili a obcas me s tim lezete na nervy ze ho trosku podcenujete ale co si budem povidat pravda je takova ze SV je jednoducha rozpoctova motorka, na brzdach pred zatackou se vlni, cit v brzdovy pacce taky nic moc a motoricky je oproti ctyrvalcum uz taky hodne pozadu. Nicmene porad ma nejkrasnejsi zvuk a je to hodne zabavna motorka. Potkal sem i takovy ktery na SVckach vysvetlujou kdejakejm supersportarum ze mit rychlou motorku nestaci a ze to chce taky mit sikovny ruce. Takze pripadny narazky na schopnosti SVcka nejsou zadny pomluvy a sou na miste. Navic si taky myslim ze mit tady lidi ktery jezdej i na jinejch motorkach je jedine plus protoze nam maj co dat a s SVckem maj tolik skusenosti ze nam muzou pomoct i s SVckama. A netvrdte ze vy nikdy na nic vetsiho neprelezete protoze tomu sami neverite. Budte radi ze neodesli jinam.

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: litr vs sestka
Nový příspěvekNapsal: ned 22. lis 2009 18:17:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Snad každýmu kdo nemá v hlavě nasráno musí bejt jasný že se motorka za 150 000 nemůže měřit s bajkem za 350 000kč... oproti GSXR je SV a vždy bude laciná štětka co nemá co nabídnout...
ale je to jen o úhlu pohledu a o zvyšování nároků...
Byly doby kdy pro mě SV bylo dokonalý a teď je to pro mě sračka...

A Nejt má pravdu... kdyby nám tehdy někdo poradil, nemuseli jsme narvat love do SV rovnou přihodit na GSXR... Je to o zkušenosti kterou jsme tenkrát neměli a kterou teď všichni co chtějí můžou od nás pochytit a nechat se inspirovat v dalších činech s velkou dávkou reality..

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz