Autor: |
Kaja [ sob 24. dub 2010 20:02:15 ] |
Předmět příspěvku: |
Výběr moto |
Hoši,kámoš potřebuje radu ohledně výběru machny-chtěl by nějakýho litra kolem 130K a roku asi 2004.Přemýšlíme na CBR 1000RR a nebo R1.Co myslíte.
|
Autor: |
Jimbo [ sob 24. dub 2010 20:17:23 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Výběr moto |
GSX-R 1000 K5
|
Autor: |
Shorty [ sob 24. dub 2010 20:51:26 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Výběr moto |
jestli chce litra a chtěl by ho použít i na okruh, tak nejlelší budget bude gsxr 1000 k5 nebo R1. Z těch dvou bych šel do R1, která byla v tý době přelomová. Jinak na silnice a občasnej okruh bude asi už dobrej každej litr sbk kolem těch zmíněných let 2004-2005
|
Autor: |
shark [ sob 24. dub 2010 21:17:10 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Výběr moto |
Jimbo píše: GSX-R 1000 K5 koukam ze tady nic jinyho nez GSX-R K5 neexistuje
|
Autor: |
Nejt [ pon 26. dub 2010 17:19:40 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Výběr moto |
GSX-R1000 K6
|
Autor: |
Nejt [ pon 26. dub 2010 17:32:54 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Výběr moto |
Kraťas - zcela špatně... R1 byla přelomová v roce 2004, co bylo přelomovýho v roce 2005, o tom snad není žádná diskuze. To za prvý. Za druhý je R1 z téhle doby dost radikální z hlediska posazení výkonový křivky do vrchu otáček, takže je rozhodně lepší na okruh, na silnici bezesporu K5, která je víc userfriendly a má největší tah od spodu že všech sbk 4V. To za druhý. A za třetí "jakejkoliv sbk z tý doby"... opět špatně, bo třeba ZX10-R je v této verzi považována za iracionální bajk z hlediska ještě o dost radikálnějšího motoru a tuhýho podvozku, kterej navíc není kompletně štelovatelnej (tlumič řízení) a ovladatelnost prý taky nic moc... prostě pozéřina. V nějakým testu jsem dokonce kdysi četl, že tovární nastavení silniční ZX10-R je tužší, než měla v roce 2006 Pedrosova Honda RC 211 V!!!!
Takže pokud na silnic z let 2004-2005 a rozhodovat se racionálně, tak CBR-RR nebo GSX-R. Pokud je skálopevný Yamahák nebo cokoliv, tak ať se neptá a vybírá srdcem
|
Autor: |
Shorty [ pon 26. dub 2010 18:06:46 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Výběr moto |
Nejt>tu větu "Z těch dvouch bych šel do R1" jsi špatně pochopil, páč to bylo myšleno na ty 2 modely co se vyptával - CBR1000RR a R1 a v nadpisu má napsaný, že by vybíral asi rok 2004 a na to jsem narážel, že byla přelomová
|
Autor: |
Nejt [ pon 26. dub 2010 18:45:28 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Výběr moto |
no jestli jsi to tak opravdu myslel, tak jsi to tak nenapsal, nicméně je to hnedka srozumitelnější
|
Autor: |
shark [ pon 26. dub 2010 22:52:19 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Výběr moto |
sa bych sel do CBR1000RR 2009 ABS Repsol nebo do BMW1000RR 2010
|
Autor: |
Shorty [ úte 27. dub 2010 10:05:47 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Výběr moto |
šaryk> jestli je seženeš za cenu kolem 130k, tak budeš dobrej A ABS je pro gaye
|
Autor: |
Honza [ úte 27. dub 2010 11:15:34 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Výběr moto |
R1 Pičo woe....!!!
|
Autor: |
Kaja [ sob 29. kvě 2010 17:51:24 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Výběr moto |
Hoši tak nakonec vybral CBR 1000RR,r.v. 2004 v barvách repsolu.Akorát mám jeden dotázeček,nevím jestli to je tím že na to nejsme zvyklý,ale při pomalejším průjezdu zatáčkama se s ní musíme trošku prát,jakoby se ji chtělo do zatáčky víc než nám,je to normální?A možná by to chtělo nechat nastavit podvozek,pač to vypadá že se v tom předchozí majitel hrabal aňiž by věděl co vlastně dělá .Na horší silnici se chová dost nejistě.
|
Autor: |
Shorty [ sob 29. kvě 2010 18:25:58 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Výběr moto |
pokud je to daný v sériovým nastavení podvozku, tak to tak má asi být. Supersport ochotněji padá do zatáček a na nerovnostech bude uskákanější jak cesťák, to je asi jasné. A co se týče toho padání do zatáček ještě, jak jsou sjetý gumy?
|
Autor: |
Kaja [ sob 29. kvě 2010 20:26:43 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Výběr moto |
No čeče,možná si na to kápnul,gumy sou sjetý dost,hlavně po stranách,podle mě sou na tom starší okruhovky.
|
Autor: |
popi [ sob 29. kvě 2010 20:37:31 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Výběr moto |
Kaja píše: No čeče,možná si na to kápnul,gumy sou sjetý dost,hlavně po stranách,podle mě sou na tom starší okruhovky. víc než na gumy který to taky dost ovlivněj hlavně když jsou hodně zhulený z boku bych si vsadil na nastavení geometrie podvozku.... není náhodou zvýšenej zadek, nebo popuštěná přední vidlice v brejlích? často se tato úprava na dromu využívá.
|
Autor: |
Kaja [ sob 29. kvě 2010 21:27:22 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Výběr moto |
Zkusíme na to mrknout,díky za rady.
|
Stránka 1 z 1 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|