Tak přátelé

V pátek jsem si přivezl krásné černé, fungl nové, SV1000S

Na první pohled - krása.. Jen sem se trochu obával toho, pro mne nezvyklého, posedu.. Sedl sem si na to a hurá domu (cca 50Km).
První svezení
Posed v pohodě. Sedlo mi nepřišlo tvrdé, motorka i na místě krásně ovladatelná (srovnávám s DL 1000). Díky poměrně nízkému sedlo se lze dobře rozkročit a motorka je krásně stabilní, když se zastaví. Z jízdního hlediska - do cca 70 bylo DL mnohem pohodlnější ale zase díky objemným plastům se špatně projížděli kolony atd.. SV je štíhlé, lehké - prostě opak. Pak ale trochu vítr odlehčí ruce a stává se povození příjemné a s narůstající rychlostí se mu DL nemůže vyrovnat.. Při 140 sem mel pocit, ze me to z DL smete. U SV je to pohoda. Více jak 140 sem nejel. Převodovka je proti DL nebe a dudy. Žádná krátká 1 a dlouhá 6.. Další plus - zejména do města, kde sem na DL často pendloval mezi 1 a 2. Tlumící prvky jsou parádní - dali jsme si krátkou a rychlo projížďku po místních silnicích asi 5. třídy

a hodně mě to překvapilo. Oproti DL sem nezaevidopval žádnej rozdíl v konečné kvalitě. Zvuk je pěknej, jen u DL se mi více líbí výfuky pod sedlem.. Díky sklonu řidítek není otočení na místě moc příjemné.. Motor jsem točil max. do 5000 - tedy o něm žádný závěr nemám - jen to, že sem nemohl díky téhle indispozici předjet GSF600

. Zátah od spodu je příjemnější nežli u DL - to kolem 3000 cukalo ale zde je hranice níž.
Jízda se spolujezdcem - tak tohle je kámen úrazu.. Při brždění jde spolujezdec hodně na záda řidiči. Zapření oběma rukama spolujezdce je jen chvilkové, jelikož to spolujezdec prostě neustojí - tedy ne má přítelkyně.. Pak jedeš z kopce, brzdíš, zvedáš sebe i batůžek a je to nehezkej tlak na oblast mezi palcem a ukazovákem.. Taky si psolujezdec stěžoval na slušné fičení na helmu při vyšších rychlostech. Úhel nohou je prý v pohodě a to je poměrně vysoká (172cm). Další výtka byla v možnosti se přitisknout k jezdci - sedí výš, sedlo jezdce je poměrně dlouhé a tak je mezi námi pár cm mezera, kterou nemůže využít protože by padala na mé sedlo.. Asi bude muset přibrat

Jinak pocitově je SV mnohem příjemnější nežli DL. Zejména v zatáčkách - a to i pro spolujezdce, který sedí poměrně vysoko. Párkrát se mi mírně podklouzla zadní pneu - tedy budu muset ještě nějakou dobu zajíždět.
Dnes mám najeto cca 230km a jsem velice spokojen..
Kvůli pohodlí spolujezdce budou mé první úpravy buď vyšší plexi nebo deflektor. Nebo obojí. To by mělo odstranit nepříjemný pocit z proudícího vzduch na spolujezdcovu helmu.
A volil bych i vyšší a o něco širší řiditka a povýšení sedla řidiče a sníže spolujezdce. Pak by mohla být ta nepříjemná váha hodně eliminována..
Tohle jsou mé pocity a poznatky z prvních kilometrů
