Na jeden zátah nejvíce 850km tranzit okreskama přes celé Rumunsko, to celé součástí 6000km tripu přes HU, CRO, BIH, MNE, AL, MAK, BG,GR, TR,BG, RO, SK.
Letos pak 5000km přes HU, RO, MLD, UA, SK.
Mám na sv 650N vyšší a širší řidítka, tak sedím jako na enduru a i po 16hod, kdy jsem jel těch 850km mne nic nebolí. Doporučuji vytáhnout regl dobíjení z pod zadní kapoty ven, protože se silně přehřívá a odchází. Pak by se Ti mohlo stát to, co mně. Že přebíjel a odpravil uprostřed bulharských lesů i řídící jednotku. Ale za dva dny jsem opravil a fičel domů. Nový regl už je venku mezi zad. brzd. válečkem a stupačkou.
Jestli chceš, mrkni na mé stránky
http://fidlimydli.webnode.cz/ , jsou tam cestopisy i s fotkama a hlavně videem, aby jsi viděl co se dá s SV v ALbáni nebo v Rumunsku projet. Někde to otáčeli i borci na BMW 1200GS. To pravé začíná po cca 1 min.
https://www.youtube.com/watch?v=yvzOSqR-4ekKdyby jsi potřeboval nějakou radu s SV a cestováním, mám myslím docela bohaté zkušenosti.
edit: Jo a ještě doplním, že 800 - 1000km za den je mimo dálnice nereálný denní pohodový nájezd. Pro mne je cestování o poznávání, ne o km v deníčku , což odpovídá průměrnému dennímu nájezdu cca 500km, kdy od 7hod rána do 10hod v noci sedím na motorce, jezdím od památky k přírodní zajímavosti, které si prohlédnu a to jezdím sám. Čím větší skupina, tím ubírej km, protože Frantovi se nechtělo vstávat, tak vyrážíme v 11, Pepa si musí každou hodinku zakouřit a Lojza si přitom nevzpomněl, takže čůrat musí teď po dalších 30km, protože k těm vodopádům o 5km dále, které si chtějí všichni vyfotit to prostě nevydrží. Pokud jede ve skupině ještě žena, nezapomeň připočíst tkzv. proměnnou neznámou.
