|
Právě je čtv 22. kvě 2025 20:08:29
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Majk
|
Napsal: pát 01. kvě 2009 21:03:44 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 30. lis 2007 21:04:23 Příspěvky: 344 Bydliště: Uherský Ostroh
|
shark píše: Majk píše: Nekdy staci par jednoduchych doplnku a vypada to ouplne jinak   jasny mikron za 14000  Tak ja myslel celkovy vzhled. A jestli ja na vyfuku mikron nebo crd je me u prdele, protoze si o tom myslim svoje. Spis to, ze barva, pruh, cerny vyfuk s vidlema, kola a tak. Proste se me libi jak je to celkove sladeny. Chtel jsem, aby bylo videt, ze N je taky krasna masina. Jinak ja bych N nikdy nekoupil, protoze nemam rad napor vetru na kozach a hlave. A nekecejte tady, ze je to v poho. Jel jsem s blbym tankvakem a myslel, ze me uleti hlava. Na druhou stranu N je pohodlnejsi na posed. Takze jak uz bylo mockrat napsano N je ideal do prace a na takovy to krajinkareni s batohem. S je na obcasne brouseni slideru.
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: pát 01. kvě 2009 21:10:19 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
shark píše: tak si pokecej s bullem, ma nko jezdi 260 a zatacky?  )) Beru to, že vybírá mezi 650
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pát 01. kvě 2009 21:54:50 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
shark píše: Shorty píše: je to o tom jak chceš kde lítat, na Sku se musíš schovat tak kolem těch 180 a neumím si představit jízdu na N, to musí být tragédie... a v zatáčkách taky lepší Sko kvůli lepšímu posezu, takže pokud chceš jezdit kochačku, tak N. Neříkám že s N se nedá lítat. Pokud chceš rychlejší přesuny a potom zalítat v zatáčkách a zas letět dom, tak je to jasný S  Je to taky o postavě, když jseš na vejšku v pohodě, takovej ten průměr, tak je to tak, jak popisuju, ale kdo bude vysokej, tak tím se problémy na N s větrem budou zvyšovat. tak si pokecej s bullem, ma nko jezdi 260 a zatacky?  )) však nikdo netvrdí že tak jezdit s Nkem nejde ...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Mulados
|
Napsal: sob 02. kvě 2009 11:47:20 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: čtv 09. dub 2009 17:33:06 Příspěvky: 40 Bydliště: Vsetín
|
Tak když vezmu v potaz že nemám "nic"najeto a vetšinu času na mašine budu trávit na zdejších okreskách a sem tam nejaká delší vyjížďka......N-ko bude asi ta správná volby......navíc Já vždy táhnul spíše k naháčům.....Je to taková srdcovka.Ale je pravda že známí říkali že když jeli někam dál tak vetšinou čekali na někoho s naháčem.......to už je ale spíš myslím o domluvě a solidárnosti....
|
|
Nahoru |
|
 |
Mara
|
Napsal: sob 02. kvě 2009 12:03:56 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 15. zář 2008 14:43:14 Příspěvky: 370 Bydliště: Nová Paka, Vrchovina
|
Mulados píše: Tak když vezmu v potaz že nemám "nic"najeto a vetšinu času na mašine budu trávit na zdejších okreskách a sem tam nejaká delší vyjížďka......N-ko bude asi ta správná volby......navíc Já vždy táhnul spíše k naháčům.....Je to taková srdcovka.Ale je pravda že známí říkali že když jeli někam dál tak vetšinou čekali na někoho s naháčem.......to už je ale spíš myslím o domluvě a solidárnosti.... Tak hele jestli je to srdcovka tak neni co resit...i kdyby na tebe foukalo jak svin tak si to nepriznas...protoze je to srdcovka...potom mas jasno ber Nko 
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: čtv 07. kvě 2009 10:39:36 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
vsechny vypadaj hezky nalestene takze tezko rict nic me viditelne nezarazilo
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Mara
|
Napsal: čtv 07. kvě 2009 11:05:04 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 15. zář 2008 14:43:14 Příspěvky: 370 Bydliště: Nová Paka, Vrchovina
|
Ta 1. vypada hezky, ale chybi ji polep SV na pravy strane a nejsem si jistej tema riditka asi nejsou origo(ale nevim mam Sko) Ta 2. má ve předu nějáký čočky nebo co a já tohohle fanda nejsem takže tu bych si já asi nevybral... Ta 3. nevypadá zle je po 1. majiteli s laďákem plexi... Ta 4. nevypada taky zle, ale podle mě má stříkanou nádrž (podle samolepek) Takže já bych z těhle 4 vybral asi tu žlutou Ne, ne já bych vybral buď 1. nebo 3. ta první sice vypadá hezky ale je to 2000(černý kola) a mě se líbí ty stříbrný...takže kdyby si chtěl nervomocí jednu z těhle tak bych se jel asi podívat na tu 3. Samozřejmě že ta motorka může vypadat uplně jinak než na fotce, ale snažim se jen poradit...
|
|
Nahoru |
|
 |
Mara
|
Napsal: čtv 07. kvě 2009 19:16:11 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 15. zář 2008 14:43:14 Příspěvky: 370 Bydliště: Nová Paka, Vrchovina
|
Shorty píše: U té první ta samolepka napravo je, jen je to blbě vyfocený a leskne se to, u další foto je tam vidět. U té čtvrté máš pravdu s tím popisem té nádrže, takže 3 the best, pak 1, pak 4 a pak 2  Aha to jsem prehlid...sorry...jinak souhlasim s tebo se serazenim...
|
|
Nahoru |
|
 |
ergevan
|
Napsal: čtv 07. kvě 2009 21:28:39 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36 Příspěvky: 259 Bydliště: Košice okolie - SR
|
tak, keby som mal vybrat, tak ta 3. Ale ako bolo napisane, nutne vidiet.
_________________ Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS
|
|
Nahoru |
|
 |
Tekrv
|
Napsal: pát 08. kvě 2009 0:29:41 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 06. kvě 2009 19:49:38 Příspěvky: 10 Bydliště: Řícmanice (Brno-venkov)
|
Diky za vase tipy, hned jak budu mit novej ridicak (jestli to vyjde, tak uz pristi patek  ), tak se pojedeme s kamosem na jeho Banditovi na neco podivat a zpatky uz mozna pojedeme na dvou. Nechci to uspechat, ale zase nechci projet pul republiky, kdyz prachy usetreny za benzin muzu vrazit do masiny  Jinak sem procital, na co si dat pozor ... dorazy na brylich a na kostre se kontroluji jak? A mate nejaky dalsi tipy, co jeste zkontrolovat? (jestli ukazuje tachec dobre, mrknout do nadrze [posvitim si sirkou  ], lak, stopy po naradi na dulezitych sroubech [to jsou ktery?], elektroinstalaci, unik provoznich kapalin) Diky!
|
|
Nahoru |
|
 |
Mara
|
Napsal: pát 08. kvě 2009 8:43:26 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 15. zář 2008 14:43:14 Příspěvky: 370 Bydliště: Nová Paka, Vrchovina
|
Tekrv píše: Diky za vase tipy, hned jak budu mit novej ridicak (jestli to vyjde, tak uz pristi patek  ), tak se pojedeme s kamosem na jeho Banditovi na neco podivat a zpatky uz mozna pojedeme na dvou. Nechci to uspechat, ale zase nechci projet pul republiky, kdyz prachy usetreny za benzin muzu vrazit do masiny  Jinak sem procital, na co si dat pozor ... dorazy na brylich a na kostre se kontroluji jak? A mate nejaky dalsi tipy, co jeste zkontrolovat? (jestli ukazuje tachec dobre, mrknout do nadrze [posvitim si sirkou  ], lak, stopy po naradi na dulezitych sroubech [to jsou ktery?], elektroinstalaci, unik provoznich kapalin) Diky! Tak ty dorazy jestli myslime stejny jsou ty jak na ne řidítka narážeji aby nebouchly třeba do nedrže apod. to poznáš o co to naráží...tak ty by neměly být vařený, nebo nějak ohlý, že budou takový oťukaný je normální, při koupi každý motorky hned každý koukne na kotouče jestli je reálný stav km, jenomže na SV(obecně na 2V) je to těžký protože kyž nenarazíš na střelce jako je třeba Popi(chodí na brzdy) tak skoro nic nepoznáš protože SV se ubrzdí motorem, obecně mě bylo porazeno že do cca 25000Km by na kotouči neměla být na omak ostrá hranka. Důležitý šrouby považuju ty co nerozděláváš při běžný údržbě...tzn třeba šrouby co drží motor, prostě co při běžný údržbě nerozděláš jen při crashy... To aby si jel bez držení řidítek je snad jasný...tady bacha nakopej tam vysokej stupeň(kvalt) ať ti to motor nezabrzdí a nerozsekáš se ještě před koupí...Důležitý jsou taky ráfky....aby nebyli nakoplý nebo rovnaný a tak, taky mi bylo razeno abych mrknul ze strany na gumu že jestli je tam odřená tak mašina taky ležela...já ti teda víceméně radím jak aspoň trošku poznat nepadenou, ale hromada lidi tady jsou zastánci že když je dobře spravená tak je to v poho...Jinak Japonci prý nikdy nepustili motorku se sebemenčí chybou laku takze jestli uvidíš nějákej "pomeranč"nebo něo poteklýho je to stříkaný...taky jsme kontrolovali gumy na stupačkách aby nebyli nějak extrémě ošlapaný to by pak měla taky hafo najeto...jinak je to spíš taková záležitost o prvním pohledu...už tak nějak na 1 pohled uvidíš jestli je pěkná nebo bačovaná a neudržovaná...už nmě nic nenapadá tak hodně štěstí
|
|
Nahoru |
|
 |
Majk
|
Napsal: pát 08. kvě 2009 10:20:54 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 30. lis 2007 21:04:23 Příspěvky: 344 Bydliště: Uherský Ostroh
|
Uz jsem nekde radil, ze nejlepsi je vzit nekoho zkuseneho. Poznas hovno, protoze se Ti bude libit a nebudes ty chyby chtit videt. Najdi nekoho z okoli, kdo ma sv at to projede on. Hned pozna jak se to chova oproti jeho. Jinak to kluci uz celkem dobre popsali jen se mrkni na motor jak vypada vizuelne tzn. treba dle sroubu se da poznat v pohode jestli uz se v tom nekdo vrtal, Takovy ten debilni cerveny tmel v mistech tesneni motoru, desky, tloustka kotoucu, stav retezovky, klepani motoru u druheho valce , ... Jo a zapomen na 25000 najetych km. A jeste si myslim, ze se daji sehnat levneji. V kazdem pade sv je dnes v bazarech hodne tak se neboj hnat cenu dolu. Je to stary rocnik a bude Te stat nejaky ten peniz do investice. Tak at se zadari 
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: sob 09. kvě 2009 12:37:52 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Majk píše: Uz jsem nekde radil, ze nejlepsi je vzit nekoho zkuseneho. Poznas hovno, protoze se Ti bude libit a nebudes ty chyby chtit videt. S tím souhlasím, tak nějak to bylo když jsem nakupoval já. Bohužel i tak jsem ty chyby přehlížel a dělal z toho něco míň, o to bylo horší, když jsem potom moto začal dávat dohromady a myslel si, že si hned koupím novej chladič a přední kolo, akorát jsem pak bohužel zjistil, že tyhle 2 nový srandy stojej jak půlka motorky. U mně ten špatný nákup byl daný hromadou různých aspektů a to že jsem se chtěl vejít do 100.000,-, ale zároveň už jsem chtěl nový model, dál jsem chtěl málo najeto a to v době kdy jsem jí kupoval bylo dost nereálný. Podařilo se mi ale i tak jednu takovou nalézt, byla ale 300km od mého bydliště, proto jsem s původním majitelem komunikoval asi měsíc než jsem se rozhodl, že jí pořídím, musel jsem sehnat auto, přívěs, známého co mi pomůže s výběrem taky někoho kdo bude řídit auto a když už jsme dorazili, nechtěl jsem ty 3 základní chyby vidět (nabořený přední kolo, svařenej chladič a bohužel ta největší brutalita -nějaký zvláštní vrypy do hlavy válce). Moto jsem vzal protože po celý tý proceduře už jsem byl vlstně rozhodlej aniž bych to viděl..........Dnes už bych tohle znovu neudělal, po mích zkušenostech s nákupem je můj návod takový: Vybrat, nepsat žádný maily majitely, lepší je mu zavolat i z hlasu se dá malinko zjistit co je to za překupníka, vzít si ssebou někoho kdo SV má, aby to vyzkoušel (případně si myslím, že i někdo odtud pokud by to bylo blízko jeho bydliště by klidně zajel zkusit ikdyž se neznáte), motorku si pořádně prohlídnout a projet a hlavně se nenechat v případě pochybností uchlácholit majitelovým ujišťováním ať už se jedná o cokoli (když to klepe tak to klepe a hotovo). Spousta lidí by semnou nesouhlasila, ale dál si myslim, že pokud je moto někde dál, rozhodně už bych nepodstupoval nějaký věci tipu shánění přívěsu apod. prostě bych tam zajel autem, nebo vlakem a zpět bych jel na moto, tak se dá ušetřit kotel peněz a navíc cestou už poznáš jak se moto chová a případně to můžeš otočit a jet mu to omlátit o hlavu. Tohle v mém případě v tý době taky moc nešlo, protože jsem měl ŘP pouze do 25kW a hlavně jsem na takovym stroji nikdy nejel a byl Leden  . PS.: abych mojí moto moc nehanil, nějaký závady kvuli kterejm bych jí dnes už nevzal tam jsou, ale musí se nechat že zatím jezdí uplně bez problémů a žádných větších investic -doufám, že to vydrží.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: pon 11. kvě 2009 19:19:13 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Jo a ještě k tomu N/S. Nemám nic proti naháčum, ale u SV se mi bez kapoty líbí víc starší kulatá verze a ta nová hranatá v N verzi moc teda ne. Z mího pohledu jsem opravdu rád, že se mám za co schovat, když jedu rychleji tak to semnou hází jak blázen, navíc kdyby tam nebyl štít, bylo by to daleko horší. Zase u N jsou jiný řidítka, takže když se jedzdí pomaleji, nemusí bejt člověk takovej zlomenej a nebolí z toho tolik záda a za krkem. To jsou teda moje zkušenosti, asi taky záleží na tom, jak je kdo vysokej a hlavně jak rychle jezdí. Když to ale budu brát všeobecně, tak když si vyjedu inzeráty motorek, tak spousta naháčů má vepředu docela nepěkný kus plastu (bude tam nejspíš proto, že ty lidi časem zjistili, že to snimka trhá a berou aspoň štítek ať se maj za cokoli schovat) potom myslim, že je lepší to mít v originále s polokapotou. Takovej dobrej kompromis.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: pon 11. kvě 2009 19:20:56 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
NecMaster píše: Jo a ještě k tomu N/S. Nemám nic proti naháčum, ale u SV se mi bez kapoty líbí víc starší kulatá verze a ta nová hranatá v N verzi moc teda ne. Z mího pohledu jsem opravdu rád, že se mám za co schovat, když jedu rychleji tak to semnou hází jak blázen, navíc kdyby tam nebyl štít, bylo by to daleko horší. Zase u N jsou jiný řidítka, takže když se jedzdí pomaleji, nemusí bejt člověk takovej zlomenej a nebolí z toho tolik záda a za krkem. To jsou teda moje zkušenosti, asi taky záleží na tom, jak je kdo vysokej a hlavně jak rychle jezdí. Když to ale budu brát všeobecně, tak když si vyjedu inzeráty motorek, tak spousta naháčů má vepředu docela nepěkný kus plastu (bude tam nejspíš proto, že ty lidi časem zjistili, že to snimka trhá a berou aspoň štítek ať se maj za cokoli schovat) potom myslim, že je lepší to mít v originále s polokapotou. Takovej dobrej kompromis. na to je reseni, prestavba riditek z modelu N na model S
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Tekrv
|
Napsal: čtv 14. kvě 2009 19:15:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 06. kvě 2009 19:49:38 Příspěvky: 10 Bydliště: Řícmanice (Brno-venkov)
|
Diky vsem za rady, dam si na to vsechno pozor. Vcera jsem si uz byl pro ridicak a dnes to kvuli desti neslo, takze jestli pocasi da, tak se zitra pojedeme s kamosem na neco podivat. Adept na zitra: http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/1 ... -2001.htmlProsim o komentare, jak se vam (ne)zda. Ten napis Motor pod SUZUKI na nadrzi tam patri? Pisou totiz "Skutečně nehavarovaný a nelakovaný motocykl" a tak me zajima, jestli tam v originalu byvalo, nebo jestli jsou blbi Z tech zlutych, co jsem sem vkladal vyse, je uz jedno pryc, jedno zamluveny, jedno ma divny svetla, takze by v uvahu pripadalo az to posledni. Zluty je pro me sice jasnej favorit, ale zjistil jsem, ze na barve az tak nezalezi. Pekny jsou i cerny a modry.  Tak ale ted jsem se skoro zamiloval http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/1 ... s-top.htmlMazeeeeeel. Co myslite?
Naposledy upravil Tekrv dne čtv 14. kvě 2009 22:20:22, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: čtv 14. kvě 2009 20:54:56 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
Tak ten nápis Motor pod Suzuki tam určitě nepatří, ale bude to asi jenom nálepka. Ta druhá z Free-mota je taky samozřejmě pěkná, ale už je trochu jinde od ceny, kolem které ses pohyboval u inzerátu, který sem dávals. Ale za mě jinak Free-moto  Solidní jednání a slyšel jsem na ně už spoustu chvály 
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|