Autor: |
popi [ pon 24. lis 2008 14:44:39 ] |
Předmět příspěvku: |
nový mazel_ 2xvíce kol |
tak jsem si udělal z nutnosti radost... a musím se pochlubit...
tento rok jsem se začal intenzivně dopravovat do práce i do školy, takže přišla řeč na nějaký to vozítko...
po dlouhým vybírání a probírán se všemožnými zančkami a typy jsem se nakonec rozhodl pro tohoto taliána..
2005 1,9JTD 250Nm 85kw
po 3 týdnech a 2000km nemůžu říct nic jinýho než paráda...
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=36787
Přílohy: |

IMG_6193ss.jpg [ 44.24 KiB | Zobrazeno 4829 krát ]
|
|
Autor: |
blazin [ pon 24. lis 2008 15:10:15 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
Myslim ze dobra volba , ja mel pred C-Maxem(1.6TDCI 80kw+245nM a overboost da kratkodobe 260nM) Fiata Bravu 1,9JTD a musim rict, ze za 4,5roku a 92000km jsem nemel zadnej problem.Sice spousta lidi fiaty opovrhuje, ale myslim ze to jsou dobri sluzebnici a renome jim kazi auta, ktera se sem vozila hned po revoluci(UNO,TIPO,CROMA) a byla hodne olitana...Tak at ti to slouzi
|
Autor: |
Kasym [ pon 24. lis 2008 16:42:31 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
nechci ti kazit asi opravněnou radost z nového povozu,ale je to jen auto.
|
Autor: |
Shorty [ pon 24. lis 2008 17:57:19 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
Je to tak, ale má to pěkný
|
Autor: |
popi [ pon 24. lis 2008 20:41:08 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
no moje požadavky byly následující:
-klimatizace -CD/Mp3 -výkonný vznětový přeplňovaný motor -r.v. 2004 + -hezký design -maximální výbava -do 150.000km -do 200.000kč
tyto požadavky se podařilo splnit jenom Fiatu. A na konkrétní kus se mi taky poštěstilo..
Spousta lidí mě od Fiata odrazovalo, ale převážně ti, kteří vůbec fiat nejezdili, ale mají zaručené informace od svých přátel kteří kupovali staré levné fiaty s miliardami kilometrů a tehdy fiat nebyl v nejlepším výrobním rozmaru...
Naštěstí tyto doby jsou pryč, jinak by fiat neudržel krok s konkurencí.
a co se mě týče, modely počínaje Bravo, Brava už byly značně solidní a hezky zpracované.
No a to ce předvádí Fiat teď je nádhera...
|
Autor: |
Jimbo [ pon 24. lis 2008 21:14:23 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
Pěkný popi, a jsem taky toho názoru, že Fiatu kazí jméno dřívější dovozy...
Hlavně ti schvaluju 1.9 TDI malá spotřeba, slušnej zátah v nízkých otáčkách, co víc si přát...
|
Autor: |
popi [ úte 25. lis 2008 20:49:17 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
Jimbo píše: co víc si přát... co takhle Ford Mustang GT???
|
Autor: |
blazin [ úte 25. lis 2008 21:07:13 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
No kdyby ten Mustang zral jen travu kolem silnice, tak bych ho bral , ale jinak bych to zivit nechtel....Jsem zvyklej jezdit do 6l a to nejsem zrovna zadnej louda
|
Autor: |
popi [ úte 25. lis 2008 21:30:04 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
no tak já jezdím i tak za 6l, takže nic moc na naftě neušetřím...
ale mám rád vznětový motory
|
Autor: |
p.ninja [ úte 25. lis 2008 22:00:03 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
jezdil s 2.4 JTD v Alfě to byl mazec, 1.9 bude spíš o spotřebě než nějakym zátahu, ale jinak pěkný. Jo a nemyslim to nijak zle, já mam jednu káru 92 kw v benálu, to je mrtvice, a druhou 138kw taky benzín a to už je kua svezení.
|
Autor: |
Jimbo [ stř 26. lis 2008 1:49:34 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
Kua ty si stěžuješ na 92 kW? kdyť to už musí jet pěkně....
Za 6l/100 to máš pěkný popi
|
Autor: |
popi [ stř 26. lis 2008 21:04:37 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
Jimbo píše: Kua ty si stěžuješ na 92 kW?  kdyť to už musí jet pěkně.... Za 6l/100 to máš pěkný popi  věř že 92kw je na zážehovej hodně málo... neříkám že se s tím jezdit nedá, ale každej přeplňovanej vznětovej motor s 75kw se benzínovýmu 100kw přinejmenším dorovná...
No, ještě uvažuju o chipu na kterej mi slibujou z mojich 115HP na 151HP a moment by se měl dostat ze současných 250Nm na 310Nm.... to by teprve bylo pošušňáníčko při přeplňování posunutým ještě o nějakých pár stovek otáček dolů...
dost o tom uvažuju, ale zatím nejsou prachy...
|
Autor: |
Shorty [ stř 26. lis 2008 22:14:24 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
no o posunutí otáček ještě dolů, to teda nevím. Určitě chip pomůže. Ale ten maximální výkon i točák se posune asi tak o 500 otáček nahoru u většiny chip firem, který tam prostě hoděj mapy a zdarec. Hlavně si na to najdi pořádnou firmu, která ti tam nehodí akorát mapu, protože to nemusí na každým autě fungovat tak jak má. Proto je lepší udělat chip na míru, kde si i zvolíš, jestli chceš mít více výkonu nebo více Nm a v jakých otáčkách. Potom si taky zjisti, jak je dimenzovaná spojka a jestli by zvládla to zvýšení točáku. Jinak tady na tomto foru: http://dieselpower.cz/forum/index.php?s ... 6b7edfefbf chipuje reesha, ten má asi tak nejlepší čipy, v porovnání s cimbu, kteří jsou několikrát dražší. Co jsem kdy zatím viděl práce od něho, tak prostě parádní křivky a našteluje ti to podle toho, co budeš chtít. Akorát nevím jestli dělá i italy. Dělal VW Group. Tak mu můžeš zkusit napsat a uvidíš. A kdyby ti chip nestačil, tak potom začít race trysky, větší turbo a nějakej ten koník tam zas naskáče
|
Autor: |
Nejt [ stř 26. lis 2008 22:21:33 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
pičoviny... radši to nasypte do machny.
|
Autor: |
popi [ čtv 27. lis 2008 21:15:02 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
Shorty_ dík za info!
Neith_ zvyšovat výkon mašiny SV nepotřebuje... to jen ty zdechlý GSXR!!! zajdem?
|
Autor: |
lubiksv [ pát 28. lis 2008 12:58:14 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
Shorty píše: no o posunutí otáček ještě dolů, to teda nevím. Určitě chip pomůže. Ale ten maximální výkon i točák se posune asi tak o 500 otáček nahoru u většiny chip firem, který tam prostě hoděj mapy a zdarec. Hlavně si na to najdi pořádnou firmu, která ti tam nehodí akorát mapu, protože to nemusí na každým autě fungovat tak jak má. Proto je lepší udělat chip na míru, kde si i zvolíš, jestli chceš mít více výkonu nebo více Nm a v jakých otáčkách. Potom si taky zjisti, jak je dimenzovaná spojka a jestli by zvládla to zvýšení točáku. Jinak tady na tomto foru: http://dieselpower.cz/forum/index.php?s ... 6b7edfefbf chipuje reesha, ten má asi tak nejlepší čipy, v porovnání s cimbu, kteří jsou několikrát dražší. Co jsem kdy zatím viděl práce od něho, tak prostě parádní křivky a našteluje ti to podle toho, co budeš chtít. Akorát nevím jestli dělá i italy. Dělal VW Group. Tak mu můžeš zkusit napsat a uvidíš. A kdyby ti chip nestačil, tak potom začít race trysky, větší turbo a nějakej ten koník tam zas naskáče 
Tak určitě je potřeba najít pořádnou f. když už chip... Ale jestli si mužeš říct jestli Nm nebo kW a kolik... tak na to se vyser... Protože třeba zrovna Cimbu to dělá na konkrétní model se seriovou spojkou a podobně. Zkoušejí to hodně dlouho než jim vyleze mapa, která je idealní pro motor a ostatní .. musejí sedět emise, funkčnost, spotřeba a hlavně nezměněná výdrž motoru. To že to jinde chipnou na lepší kW neznamená,že to splnuje ostatní požadavky...a říct si jestli tolik kW nebo lolik Nm je hovadina...protože na každej motor se najde 1 možná 2 mapy,ktere splní vše co je potřeba. Jedná se o optimalizaci parametrů motoru, v tom dobrém případě. Jinak bych v našich podmínkách tohle nedělal z důvodů nekvalitní nafty...
|
Autor: |
Shorty [ pát 28. lis 2008 13:38:17 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
však cimbu to dělá hodně kvalitně, o něm nebyla řeč, akorát si za to nechá zaplatit, protože to vyměňuje i s řídící jednotkou. O té výdrži spojky to bylo myšleno u těch firem, kteří tam hoděj mapy a nic jinýho neřešej, pak ten točák spojka nedá a jak jsi psal nezměněná výdrž motoru, tím bych si nebyl až tolik jistej, určitě se nějaký to procento najde. O kterou se ta výdrž zmenší.
Jinak teď koukám na nabídku cimbu a např. u 74kW čipujou na 101kW a točák z 240Nm na 330Nm. Nějaký takový úpravy měl udělaný i brácha na Golf IV a spojka to nezvládala, vyměnil po nějaké době to začalo znovu a prostě je to moc na tu seriovou spojku, buď se to řeší výměnou zesílené spojky např. co se dává na silnější TDI 96 a 110 nebo prostě úpravou čipu na míru a schopnosti toho daného motoru a jeho komponent.
|
Autor: |
lubiksv [ pát 28. lis 2008 14:24:07 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
Shorty píše: však cimbu to dělá hodně kvalitně, o něm nebyla řeč, akorát si za to nechá zaplatit, protože to vyměňuje i s řídící jednotkou. O té výdrži spojky to bylo myšleno u těch firem, kteří tam hoděj mapy a nic jinýho neřešej, pak ten točák spojka nedá a jak jsi psal nezměněná výdrž motoru, tím bych si nebyl až tolik jistej, určitě se nějaký to procento najde. O kterou se ta výdrž zmenší.
Jinak teď koukám na nabídku cimbu a např. u 74kW čipujou na 101kW a točák z 240Nm na 330Nm. Nějaký takový úpravy měl udělaný i brácha na Golf IV a spojka to nezvládala, vyměnil po nějaké době to začalo znovu a prostě je to moc na tu seriovou spojku, buď se to řeší výměnou zesílené spojky např. co se dává na silnější TDI 96 a 110 nebo prostě úpravou čipu na míru a schopnosti toho daného motoru a jeho komponent.
jj Cimbu bych klidně doporučil... jinak co se dělo se spojkou Tvému bratrovi netuším..samozřejmě, že ta spojka dostane větší záhul... ale hodně tomu dává taky styl jízdy... Motory od VW mají vždy vyšší výkon, ale protože to prodávají po celém světě, tak ladí motory univerzálně..na sucho na vlhko, na zimu na horko..a hlavně na kompromis mezi kvalitní a nekvalitní naftou.. v tom je ten zakopanej pes. Snižování nákladů.... V Německu Ti přímo prodejce VW chipuje motory TDI za příplatek... třeba 66kw na 85kw se zárukou...takže kdyby to ta spojka neměla vydržet, tak to nedělaj.. A ani bych se nedivil kdyby ty spojky byly hodně podobné, na modelech 74 a 96kW
|
Autor: |
Shorty [ pát 28. lis 2008 18:32:40 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
74 a 96 nemají stejné spojky, srovnávám teda 96kW, který jsou v FRS, ale to bude mít nejspíš stejně i celej VW Group. Ale 66, 74 a asi i 85kW budou mít stejný spojky. Jinak co tady píšeš okolo věcí s čipováním, tak je pravda. Kamarád si nechal při výrobě Octavie RS načipovat přímo motor v Německu, odkud ho posílali do fabriky, kde mu to při výrobě montovali do auta. A z těch 125kW co má sériová má nějakých necelých 200koní, takže to už mete dobře
|
Autor: |
zdeněk [ pát 28. lis 2008 20:06:23 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: nový mazel_ 2xvíce kol |
Pozor spojky na motorech VAG group je velmi ošemetná záležitost.Používají ruzné spojky na různá pořadová čísla karoserií a ještě to hodně kombinují s pořadovými čísly motorů.Taky je tam několik možností s uchycením rozvodového kolečka na klikovce.Mnoho motorů po zvýšení výkonu se potkalo po protočení kola na klice.Dokonce u některých motorů při výměně rozvodů je nutno spec.nástrojem zafrézovat čelo klikovky a vyměnit šroub na kolo za šroub jiné konstrukce dosedací plochy.Další neřestí čipnutých motorů občas bývá separace silentblocku hlavní řemenice.Ale na druhou stranu motorů na vraku je dost a nejsou drahé.
|
Stránka 1 z 2 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|