Autor: |
wican [ stř 17. čer 2009 13:48:30 ] |
Předmět příspěvku: |
Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
Jelikož uvažuju, že příští rok přesedlám na litra, tak by mě zajímalo jaké jsou vlastně mezi nima riozdíly krom většího výkonu a obsahu motoru
Tím myslím jako třeba, výška, délka, hmotnost, výška sedla atd... Nikdy jsem se něco takového moc nedočetl...
A navíc mám N a uvažuju přechod na S protože už teď při vyšších rychlostech mám občas pocit že mě to utrhne, jelikož nemám ani malý štítek a to z důvodu že přijde, že to hrozně kazí vzhled...
|
Autor: |
sting [ stř 17. čer 2009 15:28:13 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
sestpade je pro zensky a litr pro chlapy
|
Autor: |
misha [ stř 17. čer 2009 19:46:55 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
měl jsem 650S a teď vlastním litr také S první čeho jsem si všiml bylo, že litr je malinko těžší a má tu váhu víc nahoře jsem bohužel jen cestovatel, víc ti poradí všudypřítomní okruhoví nadšenci
|
Autor: |
Zufa [ stř 17. čer 2009 20:34:11 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
sting píše: sestpade je pro zensky a litr pro chlapy  kurna tak to mam v kalhotech neco navic a nahore mi neco nenarostlo
|
Autor: |
sting [ stř 17. čer 2009 21:52:07 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
ja nevim to mi vzdycky rikali kamosi co maj litry tak to predavam dal kdyz jsem bez masiny
|
Autor: |
Kreuz [ stř 17. čer 2009 23:02:53 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
Ja ti k tomu povim tohle: Jako na vubec prvnim SV jsem se svezl par kilaku na litru...sice Sku ale předělanym na streeta takže bez polokapoty a s širokejma hrazďákama....je to sice už skoro dva roky ale doteď si pamatuju jakej to byl kalup ...hlavně fantastická akcelerace a síla nebes se dotýkající na brzdy sem moc nehrabal páč sem na tu mašinu nebyl zvyklej a byla pučená ale věřim že sílu maj...je pravda že s hmotností mi to přišlo horší...zvlášt při manipulaci na místě...ale to je taky o tělesný stavbě jezdce....někomu kdo má 110kilo to může připadat jinak než mě když mám 75...a právě proto mám 650S..a taky proto že mám jen 25kw řidičak a litry ktery maj tenhle výkon v techničaku sem žádný neviděl jinak ač se mi hodně líbí streety tak pokud nejezdíš třeba jenom po městě a nebo ti nevadí jezdit tak do 130 tak ber Sko..ale je to o vkusu...já osobně sedim vzpřímeně tak do 150 a pak teprv zalejhám...ale líbilo se mi o dost víc mít řidítka dole..na Nku sou ty origo hrozně uzounký...ale zas...každýmu to vyhovuje jinak....
|
Autor: |
wican [ čtv 18. čer 2009 7:18:36 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
Kawa píše: mno,osobně jsem na 650 jel jen chvilu.... nejede,nebrzdí.je lehčí,takže o něco lépe ovladatelná. pár čísel najdeš tady: http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... emId=52790strana 17,18 http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... temId=2361strana 14,15
Díky, přesně tohle jsem potřeboval ale nevšiml jsem si že v galerce hje manual na litra v AJ... A tak jak koukam, tak o 30 kg tesi, to mi neprijde zas tolik na ovládání... Kamos ma XJR 1300 a to je pořádná váha
|
Autor: |
wican [ čtv 18. čer 2009 7:22:00 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
Kreuz píše: Ja ti k tomu povim tohle: Jako na vubec prvnim SV jsem se svezl par kilaku na litru...sice Sku ale předělanym na streeta takže bez polokapoty a s širokejma hrazďákama....je to sice už skoro dva roky ale doteď si pamatuju jakej to byl kalup  ...hlavně fantastická akcelerace a síla nebes se dotýkající  na brzdy sem moc nehrabal páč sem na tu mašinu nebyl zvyklej a byla pučená ale věřim že sílu maj...je pravda že s hmotností mi to přišlo horší...zvlášt při manipulaci na místě...ale to je taky o tělesný stavbě jezdce....někomu kdo má 110kilo to může připadat jinak než mě když mám 75...a právě proto mám 650S..a taky proto že mám jen 25kw řidičak a litry ktery maj tenhle výkon v techničaku sem žádný neviděl  jinak ač se mi hodně líbí streety tak pokud nejezdíš třeba jenom po městě a nebo ti nevadí jezdit tak do 130 tak ber Sko..ale je to o vkusu...já osobně sedim vzpřímeně tak do 150 a pak teprv zalejhám...ale líbilo se mi o dost víc mít řidítka dole..na Nku sou ty origo hrozně uzounký...ale zas...každýmu to vyhovuje jinak.... 
Tak nejsem žádnej střelec, ale obcas se chci taky pořádně projet a jelikož mám právě N bez jakyhokoli stitku, tak kdyz pak uz clovek jede pres 160, tak je to docela makacka, proto právě uvažuju že u takhle silný motorky bude lepší S... A co se týče streetu, tak to se mi vubec nelibi, prijde mi ze to u ty motorky kazí vzhled ale tak to je vec nazoru kazdeho...
|
Autor: |
shark [ čtv 18. čer 2009 9:56:18 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
wican píše: Kawa píše: mno,osobně jsem na 650 jel jen chvilu.... nejede,nebrzdí.je lehčí,takže o něco lépe ovladatelná. pár čísel najdeš tady: http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... emId=52790strana 17,18 http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... temId=2361strana 14,15 Díky, přesně tohle jsem potřeboval ale nevšiml jsem si že v galerce hje manual na litra v AJ... A tak jak koukam, tak o 30 kg tesi, to mi neprijde zas tolik na ovládání... Kamos ma XJR 1300 a to je pořádná váha  na webu snad neni sumaz parametru??????????????????????
|
Autor: |
kozka [ úte 23. čer 2009 11:32:06 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
Podle dlouhodobého výzkumu fundovaného časopisu „Žena a život“ a „Chvilka pro tebe“ údajně litrový objem motocyklu prodlužuje penis až o několik centimetrů! Potvrzuje to i Standavec Berkovec, který dodává že větší objem nahrazuje nedokonalosti mezičlánku mezi řídítky a sedlem. Tomuto tvrzení odpovídá i poznámka jednoho odborníka přes diety, který tvrdí, že větší objem motoru má příznivý vliv na tloušťku peněženky, kteroužto zeštíhluje. Navíc jezdec na litru bude v motorkářském kolektivu oblíben zejména proto, že bude na dlouhých rovných úsecích rychleji dojíždět šikovnější kolegy, kteří tak nebudou muset postávat u krajnic a upravovat si svá nepohodlně dlouhá přirození v spartánsky těsných kožených kalhotech.
|
Autor: |
Jimbo [ úte 23. čer 2009 15:12:32 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
Kozka kua ja se z tebe poseru
|
Autor: |
kozka [ úte 23. čer 2009 15:32:06 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
Jimbo - kdesi jsem zaslechl, že: „Sranda musí být i kdyby tatu věšeli“ ...
P.S. Jo a víte proč furt chčije? Kamarádi říkali, že dokud jsem měl SV v krabicích po garáži svítilo slunce celé dny. Teď mám Sv složený, připravený a chčije a chčije. A tak se všem omlouvám, rychle ho zase rozdělám ...
|
Autor: |
kozka [ pát 26. čer 2009 8:17:21 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
sting píše: http://auto.idnes.cz/nejlepsi-motorky-pro-holky-dfn-/motorky.asp?c=A090608_163629_motorky_fdv tady mate dukaz ze sestpade je pro zensky 
„Žihadlo“ - nepopichuj!
|
Stránka 1 z 1 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|