Autor: |
shark [ stř 20. led 2010 23:58:32 ] |
Předmět příspěvku: |
startovani v zime |
nekdo to dela nekdo ne ja si to sel ted o vikendu zkusit nastartovala cca na po 4ty, pak se tak nejak jakoby dusila nemohla pomohl jsem ji trochu plynem nasledovalo jen spokojene vrneni asi 10-15 minut zakoncene poradnym revem z vejfucku v ty zavreny garazi masakr, jeste ted smrdim od vyfuckovych splodin 
co vy startujete moto obcas pres zimu?
|
Autor: |
jirin.sv [ čtv 21. led 2010 0:11:52 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: startovani v zime |
Je to normální, taky mi to dělá, když není v provozu minimálně jeden měsíc. Ideálně se mi tak osvědčilo aspoň každý měsíc jet motorku projet. Největší záhul při takovém startování po delší době dostává baterka, ideální je to kabelama připíchnout na autobaterku, která disponuje větší kapacitou . Jinak radši nechci vidět, co dělá ten shitózní český benzín v motoru a dalších souvisejících součástech. Takhle vypadaly svíce u Zetek po tom, co cca měsíc stály. Hrozně jsem se zděsil a komplet celej motor radši prolil olejem a nakonzerovoval...Příloha:
DSC_0231.jpg [ 48.31 KiB | Zobrazeno 5028 krát ]
|
Autor: |
Nejt [ čtv 21. led 2010 1:32:51 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: startovani v zime |
proto speciálně na zimu je moje nádrž plná V-Power Racing.... ale to už se tu řešilo dylionkrát
|
Autor: |
Jimbo [ čtv 21. led 2010 10:28:05 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: startovani v zime |
Jo sem tam to přes zimu natočím, je to potřeba, jednak to udělá dobře mašině, a já su taky spokojené neprojíždím ju teda, páč většinou je to nereálný, ale mám machnu na stojanu pod kyvkou a protočím všechny kvalty zepárkrát, nechám zahřát na provozku a šlus. SV mně chytalo přes zimu max na 3. brnkanec, giksero chytá na 1.
|
Autor: |
Shorty [ čtv 21. led 2010 10:46:19 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: startovani v zime |
tož taky to tak jednou za měsíc nechám zahřát a jelikož je to taky na zadním stojanu, tak s kvaltama, aby se hejbalo vše co má. A zahřívám to až sepne větrák, páč se mi to do tý doby nechce chcípat, když jsem jí tak dlouho neslyšel...
|
Autor: |
ctirad [ čtv 21. led 2010 11:04:33 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: startovani v zime |
Tak jednou za měsíc ji natočím, bez plynu chytne hned, po pár vteřinách se ustálí otáčky a pak už jen blaženě čumím, pokuřuju a slintám Za chvíli se už v dílně nedá dejchat. Kamoš tam má ještě kawasaki zephyr, tak karbcům se moc chytat nechce, ale nakonec ho přemluví. Posledně sem ho tam nechal chvilku samotnýho, a hned tam s ním gumoval, takže jsme v mrazu ještě dlouho větrali Jen tak na okraj. Ventilátor na sv nesepnul ani při 110 C, tak jsem to proklemoval přes to čidlo, co jde do chladiče a ehle, běžel hned. Takže je asi po smrti.
|
Autor: |
Honza [ čtv 21. led 2010 11:30:26 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: startovani v zime |
V zimě před minulou sezonou jsem nestartoval ani jednou a v březnu jsem na motorce odjel do prahy a hned chytla, žádný problém. Letos jsem jí na začátku ledna zkoušel a taky žádný problém. Mám garáž, kde i přes nej mrazy je kolem 8stupňů....
|
Autor: |
Nejt [ čtv 21. led 2010 12:02:09 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: startovani v zime |
U těch našich válů to startování asi ani není potřeba, pokud to třeba není jenom nějaká vlhká studená díra... a když už, je potřeba ju zahřát fakt hodně, aby se zkondenzovaná pára, která se okamžitě všude usadí, stihla teplem odpařit. Projíždět machnu je naprostá zbytečnost, bohatě stačí, jak píše Karťas a Jimbák. A kdo má starost o deformaci pneu, není nic jednoduššího, než do nich naládovat o 1 atmosféru víc a davaj. (případně s ní v garáži popojet nebo prostě protočit kolo).
|
Autor: |
kufor [ čtv 21. led 2010 12:03:06 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: startovani v zime |
jo, tiez spinka v garazi akurat ju hodim na stojan, to ma nenapadlo nech si zadne perko odpocine tiez ju raz za mesiac nahodim, ani ne kvoli tomu, aby sa nevyslahala baterka, ale kvoli abstaku  plna nadrz kvalitneho benzinu je jasna vec
|
Autor: |
Nejt [ čtv 21. led 2010 12:21:06 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: startovani v zime |
na stojan je to taky k ničemu, když neodlehčíš tlumičům, což vzadu stojanem nevyřešíš a v předu jen tím do krku řízení... a pokud jde o to, ať machna stojí rovně a vidle jsou zatížený rovnoměrně, není nic jednoduššího než hodit cihlu pod bočák a postavit ju druhou stranou ke zdi, ať nemá kam sletět
|
Autor: |
ctirad [ čtv 21. led 2010 12:31:30 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: startovani v zime |
Dnešní CMN
Přílohy: |

ZIMNÍ STARTOVÁNÍ.JPG [ 62.2 KiB | Zobrazeno 4934 krát ]
|
|
Autor: |
Jimbo [ čtv 21. led 2010 13:33:42 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: startovani v zime |
Jo, člá�k napsanej pěk�..�No a když už�ešíte�tání, ideá�ě�o mít�a �ou st�anech, aj v krku, aj pod kyvkou, pak je odlehčený všechno, �yž�se�edeformují� navíc se stím � pěkně�ezdit p�díl�, �ž �eba v mém případě malé�íl� kde se�otá�� ot�m je�el�e pozitivní.��
|
Autor: |
Nejt [ čtv 21. led 2010 14:02:54 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: startovani v zime |
Jimbo - z toho, co jsem vyluštil, jsem pochopil, že píšeš o kyvce... to nemá jedinej smysl, pokud chceš něečemu ulehčit.. krk má podle mě velkej smysl a když už někdo chce odlehčovat i zadek, tak ho nějak vyvěsit za podsedlovku jedině
|
Autor: |
Kaja [ čtv 21. led 2010 18:33:10 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: startovani v zime |
Říkal jsem si nebudu jí startovat,ale co pak se to dá vydržet .Jinak ja tankuju u benziny pač si o Shellu myslim svoje a spokojenost.
|
Stránka 1 z 1 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|