Právě je čtv 28. bře 2024 23:43:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: stř 24. srp 2011 22:24:40 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 9:23:12
Příspěvky: 102
Bydliště: Plzeň
Ahoj, asi blbá otázka, ale jaký je přechod z 650 na 1000.

_________________
něco málo a po 15 letech SV 650S ´00 a teď sen GSX-R 600 SRAD


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: čtv 25. srp 2011 9:08:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
Příspěvky: 480
sadnes, nastartujes, vyrazis a zistis, ze liter je proste lepsi ;)
a nebudes chapat, jak si sa mohol celu dobu trapit s tym malym sestikilom :D

_________________
...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: čtv 25. srp 2011 9:22:56 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. čer 2008 14:49:38
Příspěvky: 319
Bydliště: kopr
úzásný pocit, který nepopíšeš :P

_________________
odrážedlo -> Stadion S11 -> Jawa 350/639 -> SV 650SS K4 -> SV 1000SS K3 borec litranec nakonec


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: čtv 25. srp 2011 10:09:12 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
litr zcela logicky dle hodnot má větší sílu, výkon...atd....
má lepší brzdy, podvozek se dá nastavit, má tlumič řízení v základu
je ovšem těžší
víc žere - a to jak benál, tak gumy
platíš větší pojistku
má lepší zvuk

650 - oproti litru moc nejede - logicky výkon 38 kW nižší, než litr musíš někde poznat
brzdy jsou mrdat
s podvozkem toho moc nenaděláš, nemá tlumič řízení
je lehčí, ovladatelnější
nižší spotřeba oproti litru
má to děsnej zvuk :mrgreen:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: čtv 25. srp 2011 22:09:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 26. dub 2009 11:16:54
Příspěvky: 413
Bydliště: Mladá Bolelav
Litra maj ty co nemaj koule(motorka je má ze ně) :) Nám chlapům stačí 650 :P

_________________
SV650s 2002> gsx-r 1000 k7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: čtv 25. srp 2011 23:37:45 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
Zufa píše:
Litra maj ty co nemaj koule(motorka je má ze ně) :) Nám chlapům stačí 650 :P

presne!

ps: kdo mi pujci litra? abych tu moh odpovedet? musim ho priste justine na sosnovy zabavit :D fakt by me to po 5ti letech na 650 zajimalo

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: pát 26. srp 2011 9:39:30 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. čer 2008 14:49:38
Příspěvky: 319
Bydliště: kopr
shark píše:
Zufa píše:
Litra maj ty co nemaj koule(motorka je má ze ně) :) Nám chlapům stačí 650 :P

presne!
ps: kdo mi pujci litra? abych tu moh odpovedet? musim ho priste justine na sosnovy zabavit :D fakt by me to po 5ti letech na 650 zajimalo

zoufalci :rotfl:

_________________
odrážedlo -> Stadion S11 -> Jawa 350/639 -> SV 650SS K4 -> SV 1000SS K3 borec litranec nakonec


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: ned 28. srp 2011 19:46:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Zufa píše:
Litra maj ty co nemaj koule(motorka je má ze ně) :) Nám chlapům stačí 650 :P

:mrgreen:
a proto má Canichon 650....tak já ti nevim mamko,ale to nesedí.
a že canichon nemá koule, za to ručim těma svejma.....(přinejhorším koulem mého SV)..... :lol:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: pon 29. srp 2011 9:26:55 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 26. dub 2009 11:16:54
Příspěvky: 413
Bydliště: Mladá Bolelav
Canichon je samozdrejme nema :) ale Kačka ani nemusi i bez nich vam vsem nakope :)

_________________
SV650s 2002> gsx-r 1000 k7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: pon 29. srp 2011 10:37:25 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. črc 2009 13:33:50
Příspěvky: 491
Bydliště: Praha
Zufa píše:
Canichon je samozdrejme nema :) ale Kačka ani nemusi i bez nich vam vsem nakope :)

haw!
Mamka Zufa má plusový bod ;)

_________________
Ženy nemají velká nebo malá prsa, to jenom muži mají malé nebo velké ruce...
>> od odstrkovacího kačera rovnou k velkému Kačerovi SV 650 S <<


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: pon 29. srp 2011 18:12:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 01. pro 2010 11:24:02
Příspěvky: 43
Hmmm.. tak to je blbý příští rok sem chtěl taky přejít na litra ale podle zůfy bych byl "bezkul" a to by mě na příštím srazu v tý chatce už dovopravdy vomrd......!!!! :shock: :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: pon 29. srp 2011 20:19:56 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 04. kvě 2011 21:22:07
Příspěvky: 115
Bydliště: Ořechov (u Telče)
tak mě napadá....proč vlastně přestali dělat SV litra? :scratch: :confused: teda vlastně nic mě nenapadá :roll: :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: úte 30. srp 2011 7:14:29 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 02. pro 2010 21:53:22
Příspěvky: 66
Bydliště: Plzeň
Nesplnoval naky EURO?

_________________
Jawa 175/356 + SV1000


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: úte 30. srp 2011 9:39:42 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
Příspěvky: 480
jo, emisie
chytre hlavy z Bruselu dokazu skomplikovat zivot roznym motorkam a autam (TypeR,...) :(

_________________
...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: úte 30. srp 2011 17:51:49 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 04. kvě 2011 21:22:07
Příspěvky: 115
Bydliště: Ořechov (u Telče)
kdyby šli už s těma emisníma eurohodnotama k čertu!!! jestli to takhle půjde dál,tak zakážou vyrábět naháče,jelikož ten větší nápor větru na tělo brzdí motku,a víc to žere.fakt banda buzerantů v tom Bruselu... :cry: :beee:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: stř 31. srp 2011 9:56:22 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
Příspěvky: 480
:D
...psssst, este to tie hovada debilne napadne, radsej to drz v tajnosti s tymi nahacmi

o 10 rokov si tu budeme aj tak pisat o elektroSVcku a hadat sa, ktore zere viac baterky, takze si uzivajme, co mame ;)

_________________
...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: ned 07. dub 2013 20:37:24 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 22. pro 2012 16:04:57
Příspěvky: 121
Bydliště: SK - Bratislava
Trosku by som oprasil tuto temu, SV 650 sice nemam dlho ale zacinam pokukovat po jednom SV 1000, na nete sa toho pise hodne, ci uz dobreho alebo menej dobreho, napriklad hrozba zablokovania zadneho kolesa pri ubrati plynu, a podobne veci.

Preto sa pýtam vsetkych tych co mate liter este lepsie ak ste na liter isli zo sestopade, dajte sem nejake realne postrehy, isli by ste do litra aj dnes keby ste kupovali moto alebo by ste zvolili ine moto?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: pon 08. dub 2013 8:40:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
mirekk píše:
Trosku by som oprasil tuto temu, SV 650 sice nemam dlho ale zacinam pokukovat po jednom SV 1000, na nete sa toho pise hodne, ci uz dobreho alebo menej dobreho, napriklad hrozba zablokovania zadneho kolesa pri ubrati plynu, a podobne veci.

Mám už 2. SV1000S. Nikdy se mně to nestalo a to ani při ukopnutí kvaltu na dromu.
SV litr má jakýsi princip antihopu, tže žádný zablokování zadného kolesa nehrozí. 650 jsem nikdy neměl, na pár jsem jel. Tže spíš napiš tvoje dotazy, mýty, co se o litru píšou, pokusím se ti je zodpovědět. Ale víceméně zásadní radu ti dám hned.
Vyser se na to, co kde kdo jak píše stylem jedna paní povídala.....vyber nějaký inzerát, běž ju projet. Do té doby to bude jen virtuální tlachání a každýmu sedí něco jinýho.....

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: sob 04. kvě 2013 19:43:51 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 16:54:00
Příspěvky: 82
Bydliště: Odry
Když jsem vybíral motku, šel jsem do bazaru, nechal si ty, co jsem měl v merku, postavit do řady a na každé dal tak cca půl hoďky. Na litrový SV jsem se hodně lámal, ale v té době jsem měnil práci, manželka měnila práci a kupovat motku s tím, že bych ju nemusel uživit se mi nechtělo. Jinak, první sem jel na litru a pak až na 650. Litr tahá teda statečnějc, to je fakt. Na první dva kvalty se to zvedalo a na trojku se kolo furt dost odlehčovalo. Na druhou stranu, při normální jízdě, normální motorka, akorát mi připadlo, že oproti čtyřválu je taková bezprostřednější. Pak sem se projel na 650 a řekl bych že charakterově je to skoro stejné, akorát to samozřejmě tak netahá za pařáty. No a po třech sezonách na 650 sem si říkal, že upgraduju na litr, avšak začla sezona a stále zjišťuji, že 650 je furt stejně zábavná a nemám tu potřebu. Je to ovšem můj čistě subjektivní názor. Více jsem se rozepsal na svojich stránkách www.oderstimotorkari.estranky.cz Když tak koukni. Jo a když dřu 650 do krve, tak na brzdách při podřazování zadní kolo poskakuje taky a je to děsná prdel.

_________________
I dva můžou být více než čtyři


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 650 vs 1000
Nový příspěvekNapsal: pon 06. kvě 2013 10:54:01 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 28. pro 2012 17:45:15
Příspěvky: 97
Bydliště: SK - Bratislava
co sa tyka zablokovania zadneho kolesa:
ked mas vysoke otacky a podradis, co cakas? 650 je super, a ak niekto vidi v brzdnom efekte motora nevyhodu, ja to dost casto vyuzivam. treba si na to len zvyknut
Obcas sa stane, ze ked mam nalozene a podradim do ostrej zatacky (npr 4 ->3), trochu mi zablokuje koleso a jemne smykne.hlavne sa nezlaknut

_________________
Jawa 50, Jawa 250 -> SV 650 K3 (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz