Právě je sob 27. dub 2024 15:18:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vyšší profil pneu
Nový příspěvekNapsal: úte 04. zář 2012 21:39:29 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 17. zář 2011 23:09:48
Příspěvky: 80
Bydliště: Běšiny
Zdravim, měl bych dotaz ohledně pneu. Zajímalo by mě jestli jste někdo zkoušel dát vyšší profil pneumatik. Jeden človíček mi to doporučil. Mělo by to jít snáze do zatáček atd. : wheel :
Další věc je zapsání do techničáku... šlo by to vůbec?


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vyšší profil pneu
Nový příspěvekNapsal: úte 04. zář 2012 22:28:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 05. čer 2009 17:53:25
Příspěvky: 173
Bydliště: Dejvice
Mám vpředu 120/70, v techničáku jí nemám a ani jsem neřešil. Hold se nesmí bourat :D Jinak jsem jí oproti 120/60 nedostal na hranu a naopak mi přišla, než se zahřála, línější, taková těžší, ale to je asi výrobcem a typem gumy. Předtím Dunlop D208, teď metzeler racetec k3...

_________________
TMEC MT 125 > SV 650 > Monster S2R 1000


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vyšší profil pneu
Nový příspěvekNapsal: stř 05. zář 2012 9:21:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 20. čer 2010 16:23:03
Příspěvky: 318
Bydliště: Novomlýnské nádrže
Chvíli sem jezdil na Diablo Supercorsa 180/55 a 120/70 a jezdilo se mi na nich dobře :D Teď už by se mi ale pod zadní blatník 180ka nevešla.

_________________
zelená SV 650 N K3 + zelená Sohoo 125 (pitbike)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vyšší profil pneu
Nový příspěvekNapsal: stř 05. zář 2012 10:34:58 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 09. led 2012 10:55:53
Příspěvky: 147
Já mam zkušenost s Dunlop Qualifier a RoadSmart2, nikde jsem se o rozdílu v tvaru moc nedočetl, ale ten qualifier je jako "sportovnější guma" víc zaoblený a má víc masa na krajích, zatímco roadsmart2 je opticky "vyšší" se všema pro a proti.

Výsledkem bylo to, že i když jsem qualifier tlačil na koleno/stupačku tak mi pořád zbýval cca. 1cm ke kraji gumy, místo toho roadsmart2 po prvních 30km sjetej na kraje (bezpečně).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vyšší profil pneu
Nový příspěvekNapsal: stř 05. zář 2012 21:16:25 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 07. lis 2009 23:57:56
Příspěvky: 284
Bydliště: Beskydy
Měl jsem na předku 120/70 Metzeler K1 (řízlího slicka) a jezdilo se na něm parádně, mašina šla krásně do zatáček... Kvůli technické a Rakousku jsem dal homologovanou šedesátku. Je s ní víc práce při rychlých zatáčkách, musím do toho jít víc tělem abych stíhal. Trvalo mi dlouho než jsem si zvyknul. Ve výsledku bych byl pro sedumdesátku, ale holt to na SVo nepatří a na flastry v Rakousku nemám :-D

_________________
Jawa 555; Suzuki SV650N K3; Suzuki V-Strom 1000 K4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz