Autor: |
hOOrNeT [ pát 25. pro 2015 11:12:22 ] |
Předmět příspěvku: |
Loučení - prodej SV |
Ahoj bando 
Tak jsem před pár dny prodal mé SVčko. Koupil ho kamarád a budu ho na naše fórum odkazovat.
Chtěl bych tímto všem poděkovat, za pomoc při různých opravách a předávání svého know-how ohledně našich 2V kladiv

Je mi jasný, že lepší fórum než je tohle už s přestupem motorky na jinou nikdy neseženu. Proto i dál sem moc rád zavítám 
Dlouhou dobu jsem přemýšlel jakým směrem dál pokračovat vzhledem ke stylu ježdění, partě lidí s kterou jezdím a mých prioritách. Nakonec mi z toho vyšla jen jediná použitelná varianta - SS litr.

Takže bando, díky za ty tři roky!
.
|
Autor: |
stafflik [ pát 25. pro 2015 16:29:42 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Loučení - prodej SV |
Škoda. Zároveň ale gratulace k novimu mazlu.....
|
Autor: |
hOOrNeT [ sob 26. pro 2015 10:30:24 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Loučení - prodej SV |
díky staffliku, je moc fajn mít doma zase něco "nového"
|
Autor: |
Laco Laslo [ sob 26. pro 2015 12:04:14 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Loučení - prodej SV |
Taky se přidám ke gratulaci. To je asi jiné kafe oproti SV. Tak ať to lítá bez nehod
|
Autor: |
hOOrNeT [ sob 26. pro 2015 16:18:58 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Loučení - prodej SV |
díky, SV byla srdcovka Tohle je z rozumu a chtíče po lepším podvozku
|
Autor: |
Pšán [ ned 27. pro 2015 3:29:55 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Loučení - prodej SV |
..chtíč není všechno..ale ať slouží..tvá je volba..
|
Autor: |
Kawa [ úte 29. pro 2015 18:47:01 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Loučení - prodej SV |
nu, tak dej pak vědět, na kolik využiješ litrový SS na silnici. podvozek, brzdy - jasný, to oceníš....jsem zvědav na využití výkonu. pochopím přestup, ale kurwa Mountfield to nepochopím....
|
Autor: |
hOOrNeT [ stř 30. pro 2015 14:05:00 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Loučení - prodej SV |
podvozek, brzdy určitě Výkon motoru na silnici nevyužiju a stačilo by mi klidně 100 koní. Ale krouťák už od nízkejch otáček je druhá věc a ten se hodí vždy od 3tis nahoru to má všude o dost více Nm než SV650 a hodnota 115 Nm je příjemná. Koně mě nezajímají (výkonem by stačila bohatě šestka sport, ale krouťák nikde a výkon daleko za 10tis ot). Tohle nemusím furt točit, abych udržel tempo s ostatníma Vybíral jsem z více strojů a honda nakonec vyhrála. Šel jsem jen po tomhle ročníku 06-07, které má oproti 04-05 hodně konstrukčních změn.
S SVčkem jsem poslední sezónu lítal pořád od 6tis do 10,5tis. Navíc jsem začal navštěvovat okruh a ... prostě mi té kočičky bylo na tohle už trošku líto
A že jsem opustil dvouválec? No, nenašel jsem odpovídající náhradu pro vhodný přestup.
|
Autor: |
Martin_SV [ stř 30. pro 2015 17:01:36 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Loučení - prodej SV |
Ale co zvuk 2V s laďáčkama ??? NA TO NIC NEMÁ !!!
|
Autor: |
hOOrNeT [ stř 30. pro 2015 18:08:38 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Loučení - prodej SV |
to souhlasim! Nicméně ten litr ve čtyřválu už má taky poslouchatelnej zvuk, když je tam neorigo koncovka
|
Autor: |
Martin_SV [ stř 30. pro 2015 19:12:50 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Loučení - prodej SV |
Souhlasím. Když jsem měl GSX-Rko 750 r.v. 91 a měl jsem tam laďák od pana Akrapoviče a vzal jsem za to mezi autama na parkovišti u marketu, jediněj alarm nebyl ticho
|
Autor: |
hOOrNeT [ stř 30. pro 2015 21:22:14 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Loučení - prodej SV |
Martin_SV - no, co na to říci Mě o hluk nejde To mi připomíná, že ten výfuk musím převatovat, protože to minulý majitel posledních 18tis km neudělal. Na SVčku mi vata vydržela 8tis a pak mě všichni začali říkat, že se mnou nechtějí jezdit, protože musí neustále čumět na svůj otáčkoměr a slyší jen mě
|
Autor: |
Martin_SV [ stř 30. pro 2015 23:59:54 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Loučení - prodej SV |
Já se řídím heslem - " když jsem slyšet, jsem i vidět " a z vlastní zkušenosti mi to několikrát zachránilo kůži. A to už jezdím 17 let. Ale je pravda, že se to nemá přehánět.
|
Autor: |
shark [ čtv 11. úno 2016 19:08:45 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Loučení - prodej SV |
kawo kawo zrovna od tebe jestli vyuzijes vykon bych necekal  kdyz potrebujes tak otocis a jsi pryc coz se o sv rict neda, to ze pak snadneji koncis v pangejtu je uz vec jina  dulezite je ze muzes a nemusis kdyz nechces
chce to mit hlavne v hlave a nejezdit jak debil a vo tom to je
|
Autor: |
Kawa [ pát 12. úno 2016 14:58:39 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Loučení - prodej SV |
shark píše: kawo kawo zrovna od tebe jestli vyuzijes vykon bych necekal  kdyz potrebujes tak otocis a jsi pryc coz se o sv rict neda, to ze pak snadneji koncis v pangejtu je uz vec jina  dulezite je ze muzes a nemusis kdyz nechces chce to mit hlavne v hlave a nejezdit jak debil a vo tom to je tak nezapomínej, že já nemám 650 woe. ono na tom litru otočíš a jseš pryč....a na silniční provoz - dostačující. bavíme se o + - 120 koních....litr SS má jistě více....a to je podle mě na silnici zbytečné.
btw - na okruh mně stačila taky 6-ka gixo....troufám si říci, že jsem nevyužil její potenciál výkonu na 100%
|
Autor: |
hOOrNeT [ sob 13. úno 2016 0:52:43 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Loučení - prodej SV |
chlapáci nehaňte mě toho Fároše
Není to o využití maximálního výkonu, ale ten litr ve čtyřválu je použitelnej v celým otáčkovým spektru a o to mi šlo Šestky se můžou jít zahrabat. Po SVčku bych do šestikila nešel právě kvůli tomu průběhu výkonu. A důvod, proč jsem nešel do litra SV? Nechtěl jsem znovu procházet procesem nutných podvozkových úprav, aby to fungovalo jak má. Ale lákalo to, to přiznávám
|
Autor: |
Kawa [ sob 13. úno 2016 18:36:01 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Loučení - prodej SV |
hOOrNeT píše: A důvod, proč jsem nešel do litra SV? Nechtěl jsem znovu procházet procesem nutných podvozkových úprav, aby to fungovalo jak má. Ale lákalo to, to přiznávám  mno.... a jel jsi na na něm? sice už nejsem nejmladší, ale nepřipadám si jako dědek, kterej jezdí na litrovým SV jen do kostela. do provozu je to dostačující.
měl jsem 2 roky litr K3. Pak jsem koupil K7. ano, upravoval jsem brzdy, ale to vše až když jsem vzal SV na okruh. tzn.....dohromady cca 6 let, než jsem začal "ladit" a jezdil jen provoz. dokonce jsem pár okruhů odjezdil i se seriovou brzdovou pumpou.....
neber to osobně, říkám jen svoje zkušenosti. Fároše jsem nikdy neměl. Mohu srovnávat s 6-kou Gixem.....ano - ta mašina je podvozkově někde jinde, než litrový SV. ale to abys poznal v provozu - to je podle mě unreal. nehodnotím kvalitu jezdce, ale kurwa - ten provoz je na tolik silnej + je málo míst, kde poslat moje SV na hranu podvozku.....no, snad chápeš, co se snažím "říct". ale jasně - každej jsme jinej a každej čekáme od mašiny něco jinýho....
|
Stránka 1 z 1 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|