Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

Tak zase na 2 kolech...
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=29&t=5368
Stránka 1 z 1

Autor:  Kawa [ čtv 18. čer 2020 22:08:09 ]
Předmět příspěvku:  Tak zase na 2 kolech...

Před nějakou dobou jsem poslal SV do světa.
No, svrběly mě ruce, tak jsem pořídil zase 2 vál, ale už to není SV. Teprv se seznamujeme a počasí moc nepřeje - taky přepis v době, kdy pouští na úřad po 1 je děsnej womrd.....takže moc zážitků nemám. Ale co jsem stihl - je to jinej level. Podvozek, brzdy!!!!!
Pár fotek v galerce.....sharku, asi mně přesuň galerku...? http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... mId=129802

Křivonosku bohužel nedám. Nějak se "klasicky" na tento víkend nasralo milion jiných povinností, bohužel.... tak si to tam užijte!

Přílohy:
IMG_20200615_083332.jpg
IMG_20200615_083332.jpg [ 1.28 MiB | Zobrazeno 3751 krát ]

Autor:  RASíček [ pát 19. čer 2020 7:09:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tak zase na 2 kolech...

Běžně bychom Tě měli označit za zrádce, ale protože jsme přející a nezávistivá fajn partička, tak - snad to můžu říct za všecky - přejem spoustu zdravých kilometrů a neustálý rohlik na puse a doufám, že ty "povinnosti" někdy zase odsuneš a potkáme se...

Autor:  Krejzy [ sob 20. čer 2020 8:02:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tak zase na 2 kolech...

Tvl Kawa, gratulace, Italka factory racing :)

Autor:  Kawa [ sob 20. čer 2020 9:14:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tak zase na 2 kolech...

Krejzy píše:
Tvl Kawa, gratulace, Italka factory racing :)

dík
není to factorka....factorka měla carbonový blatníky + tlumič řízení v základu + podpisy na nádrži. (informací o rozdílech moc nejsou, to je jen to, co jsem vyčetl + jsem se byl na factorku podívat) tlumiča řízení nemám, blatníky jsou plast. ale jsou tam ohlinsy...tže buď to byl nějaký model, který v roce 07 (06) dělali takto - pro francouzský trh, nebo to bylo jeblý a někdo tam dal tento podvozek....těžko říct....

jinak - je to až 4. kus, který jsme vzal...je děs, co dokážou lidi prodávat a předem neříct, že je něco v píči....
např. jsem byl v Plzni, podívat se právě na factorku - kosmetický vady borec předem popsal naprosto přesně....ale že chčije vidle, toho si prý "nevšiml"....ani jsem na ni nesedl, že bych to je projet....klika, že jsem byl v Plzni pracovně, představa, že jedu do Plzně z Brna jen kvůli tomu, abych zjistil, že na motce chčije vidla - asi by borec dostal za uši.... :mrgreen:

Autor:  Kawa [ úte 10. lis 2020 21:55:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tak zase na 2 kolech...

Mno, dle předpokladu jsem letos moc km nenajel, ale když už, tak to stálo za to!
Když to srovnám s SV....
Motor, výkon....průběh výkonu je jiný, než u SV, Italka má snahu "více táhnout". Ale ve středu otáček má větší díru....
Brzdy - Italka pecka, SV se může jít zahrabat
Podvozek - pecka. Tvrdej jako prase, přesnej jako Němec. Na drtivé většině kvalitních silnic na Moravě to nevyužiju, tady je to všecko rozjebaný.
Kupodivu nemám problém se na Italku poskládat (189 cm), ovšem funkčnost předního plexi je nula, fičí mně to do půlky hrudníku :lol:
"Pomalá" jízda ve městě a pomalé zatáčky - to je jak když Pat a Mat nesou 7-mi metrovou fošnu po točitém schodišti.....je to neohrabaný jako prase....kroutí se to, skoro dusí v nízkých otáčkách - prostě na hovno.
Nicméně je to jinej level, než SV. Aby ne, když funglovka stála skoro jednou tolik, jako SV. Tím SV v žádným případě nehaním! Jen jsem rád, že jsem při výběru mohl zůstat u 2V a pořídit něco, co je o fous lepší, než SV.

Nu....ale....jak se mluví o spolehlivosti Italů - už jsem poznal na vlastní kůži....na výlet na 2 kolech, návrat v autě, pro dodávku a vyzvednout Italku na parkovišti. Prostě jsem zastavil, už nenastartoval (baterka) a to i přesto, že byla baterka před jízdou řádně dobita. Jako bonus (po nastartování přes booster) se rozsvítila kontrolka EFI, zakuckala a šlus, ende.... A ještě jsem si všiml, že odněkud začal srát olej....
To se mně vlastně stalo poprvé, kdy mě nějaká mašina někde nechala....
Tže je ta kunda Italská v servisu.....předběžná diagnoza - shořelej alternátor. Novej 18, druhovýroba se nedělá, ale jde repasovat, takže půjde na repas....No, olej sere přes plastovou! zátku ve víku.....to mě poser, že daj Italové na víko plastovou zátku....co to EFI se ještě neví - bude se řešit, až bude altik po repasi a půjde natočit....
No, spolu se "základním" servisem (olej, filtry, svíčky, ventily, desky, brzdovka) to bude kurwa ranec za "opravu".....
Samozřejmě, že tam někdo přede mnou šetřil a nasral všude místo těsnění silikon, takže to nechávám taky měnit....

Jasně, koupil jsem starou vránu z roku 2007, na tacho skoro 50 tisíc....počítal jsem s nějakou investicí.... Ale tady se mně jen potvrzuje to, že když jsem v roce 2007 kupoval funglovku SV - mělo to smysl....předtím jsem vždy kupoval "jetou" - taky mě sraly servisy a přístup předchozích majitelů, kteří se na pořádnej servis vyjebali a vyšlo to na mě :lol:
No, ale já na to mám "kliku".....nejen u moto...před 2 roky jsem pořídil BMW E46 kabrio....a to je panešku taky "spolehlivost" sama.....a ceny dílů a servisu - taky "pošušňáníčko"..... :rotfl:
Takže když už jsem snad vychytal mouchy na spolehlivém německém žigulovi (ikdyž tam nnikdy nevím, kdy se zase rozsvítí kontrolka s chybou), tak jsem si pořídil Italku....abych se nenudil a pustil taky nějaký kačky do ekonomiky přes servisy :rotfl:

Autor:  RASíček [ úte 10. lis 2020 22:11:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tak zase na 2 kolech...

A proto se držím zásady: NESEDAT NA NIC JINÝHO a držet se SVýho, protože když jsi pilot na ho..o jako já, přijde Ti nejlepší. :good:
Na SVým modrým naháči jsem už nalítal nějakých 80tisíc, aniž by mně nechala někde stát. Jo, pravda, starám se o ni, Zdenda ji má u sebe 1-2x ročně, ale údržby si spíš vymýšlím preventivně, než, že by něco akutně potřebovala. Vlastně kixla jen jednou - na srazu, když jsem utopil přední válec (stejně asi moje chyba).
Takže závěr: SVčko JE nejlepší!!!

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/