Autor: |
MIK27 [ pon 09. čer 2008 10:18:05 ] |
Předmět příspěvku: |
V Twin Hallelujah |
Tak přátelé V pátek jsem si přivezl krásné černé, fungl nové, SV1000S 
Na první pohled - krása.. Jen sem se trochu obával toho, pro mne nezvyklého, posedu.. Sedl sem si na to a hurá domu (cca 50Km).
První svezení Posed v pohodě. Sedlo mi nepřišlo tvrdé, motorka i na místě krásně ovladatelná (srovnávám s DL 1000). Díky poměrně nízkému sedlo se lze dobře rozkročit a motorka je krásně stabilní, když se zastaví. Z jízdního hlediska - do cca 70 bylo DL mnohem pohodlnější ale zase díky objemným plastům se špatně projížděli kolony atd.. SV je štíhlé, lehké - prostě opak. Pak ale trochu vítr odlehčí ruce a stává se povození příjemné a s narůstající rychlostí se mu DL nemůže vyrovnat.. Při 140 sem mel pocit, ze me to z DL smete. U SV je to pohoda. Více jak 140 sem nejel. Převodovka je proti DL nebe a dudy. Žádná krátká 1 a dlouhá 6.. Další plus - zejména do města, kde sem na DL často pendloval mezi 1 a 2. Tlumící prvky jsou parádní - dali jsme si krátkou a rychlo projížďku po místních silnicích asi 5. třídy a hodně mě to překvapilo. Oproti DL sem nezaevidopval žádnej rozdíl v konečné kvalitě. Zvuk je pěknej, jen u DL se mi více líbí výfuky pod sedlem.. Díky sklonu řidítek není otočení na místě moc příjemné.. Motor jsem točil max. do 5000 - tedy o něm žádný závěr nemám - jen to, že sem nemohl díky téhle indispozici předjet GSF600 . Zátah od spodu je příjemnější nežli u DL - to kolem 3000 cukalo ale zde je hranice níž.
Jízda se spolujezdcem - tak tohle je kámen úrazu.. Při brždění jde spolujezdec hodně na záda řidiči. Zapření oběma rukama spolujezdce je jen chvilkové, jelikož to spolujezdec prostě neustojí - tedy ne má přítelkyně.. Pak jedeš z kopce, brzdíš, zvedáš sebe i batůžek a je to nehezkej tlak na oblast mezi palcem a ukazovákem.. Taky si psolujezdec stěžoval na slušné fičení na helmu při vyšších rychlostech. Úhel nohou je prý v pohodě a to je poměrně vysoká (172cm). Další výtka byla v možnosti se přitisknout k jezdci - sedí výš, sedlo jezdce je poměrně dlouhé a tak je mezi námi pár cm mezera, kterou nemůže využít protože by padala na mé sedlo.. Asi bude muset přibrat 
Jinak pocitově je SV mnohem příjemnější nežli DL. Zejména v zatáčkách - a to i pro spolujezdce, který sedí poměrně vysoko. Párkrát se mi mírně podklouzla zadní pneu - tedy budu muset ještě nějakou dobu zajíždět.
Dnes mám najeto cca 230km a jsem velice spokojen..
Kvůli pohodlí spolujezdce budou mé první úpravy buď vyšší plexi nebo deflektor. Nebo obojí. To by mělo odstranit nepříjemný pocit z proudícího vzduch na spolujezdcovu helmu. A volil bych i vyšší a o něco širší řiditka a povýšení sedla řidiče a sníže spolujezdce. Pak by mohla být ta nepříjemná váha hodně eliminována..
Tohle jsou mé pocity a poznatky z prvních kilometrů
|
Autor: |
canni [ pon 09. čer 2008 10:22:59 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: V Twin Hallelujah |
Tak gartulace ... ) mimochodem co to že jsi přešel z nového Stroma na SV když jsi měl chvíli ne ???
|
Autor: |
MIK27 [ pon 09. čer 2008 10:41:33 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: V Twin Hallelujah |
No, nikdy sem nesedlal nic jiného nežli enduro. Tak sem šel v téhle cestě dál.. DL bylo jako nejsilnější enduro s tuhým rámem ok, jen málo sportovní - nejisté do zatáček (hlavně pro spolujezdkyni), při vyšších rychlostech taky nic moc (dle batůžku max. 120 pak měla nepříjemný pocit). Pak se vyskytla vada u mého DL a místo reklamace jsem si domluvil s prodejcem protiúčet za jinou mašinu. Jen sem nechtěl doplácet a chtěl sem to rychle. SV1S mělo to co jsem chtěl - V Twin, sportovní a agresivní vzhled, ochrana proti větru a sílu. Konkurence jí byla ER-6F a FZ6 Fazer S2. Z "endur" Versys a DL 650.. Jenže všechno to jsou 6 a po vyzkoušení V4 FZ6 FS2 a těch neskutečnejch 14000 otáčkách sem byl pocitově jako na mé 125 Tak sem zvolil mírnej krok stranou - stejná značka, stejnej motor ale jinej obal..
|
Autor: |
keyman [ pon 09. čer 2008 10:50:29 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: V Twin Hallelujah |
Samozrejme taky gratulace. Docela pekne srovnani SV-S versus DL. Jen me trosku zarazi ten spodek otacek u DL. Dle vyrobce a jinych recenzi ma byt u DL jistejsi na ukor vykonu.
|
Autor: |
MIK27 [ pon 09. čer 2008 11:10:30 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: V Twin Hallelujah |
Taky mne to dost překvapilo.. Ale je pravda, že sem na jedné motorce přijel, vzal si druhou a jel zpět.. To bylo během pár desítek minut.. Tedy na srovnání ideální. U DL je těch 3000 otáček problém - to pak dělá podivné věci u SV to pořád jde. A myslím, že by to šlo i kolem 2500 - prostě ten motor neškytá.. Přecejen je to motor dělanej do SV a změněná je jen palivová mapa.. Nevím zda má N stejnou převodovku jako DL (dle článků změnili jen u S aby bylo sportovnější) ale ta DL převodovka se mi zdála dost zlá. Ani to u SV1S nedělá rámus při řazení z 1 na 2.
|
Stránka 1 z 1 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|