Ahoj, má někdo zkušenosti s těmito destičkami? Nikde se nemůžu nic dočíst, jen to , že jsou japonské a za slušný peníze. Díky
Autor:
BAJGI [ ned 26. úno 2017 22:33:04 ]
Předmět příspěvku:
Re: Brzdové destičky KYOTO
Ja mam na nich najeto zatim cca 700 km. Zatim dobry. Nekde jsem cetl, ze prej zerou moc kotouce. Tak uvidime...
Autor:
Vilém [ pon 27. úno 2017 15:47:31 ]
Předmět příspěvku:
Re: Brzdové destičky KYOTO
Nikdo na nich nejezdil?? Tak to budu asi muset risknout a zkusit je sám
Autor:
BAJGI [ pon 27. úno 2017 21:57:23 ]
Předmět příspěvku:
Re: Brzdové destičky KYOTO
Ja jezdim. Mam je cca 700 km. Tak uvidim. Zatim dobry. Nekde jsem cetl, ze moc zerou kotouce, tak uvidim...
Autor:
zdeněk [ pon 27. úno 2017 22:38:05 ]
Předmět příspěvku:
Re: Brzdové destičky KYOTO
Vildo,zkus je.U mě se točí pouze SBS,Brembo a Goldfren .Zatím všichni brzdí a jsou spokojeni.
Autor:
hOOrNeT [ úte 28. úno 2017 14:13:55 ]
Předmět příspěvku:
Re: Brzdové destičky KYOTO
na SVčku jsem vozil origo Tokica a poté doldfreny - vyšší řadu. Byly super a za dobré peníze. Neváhal bych. Na fároši teď jezdím Nissin ST a ty jsou ještě jinde Bohužel i cenově, a to dost znatelně.
Goldfreny mi držely i na okruhu ve Vysokém Mýtě, kde se jede neustále plyn brzda. I když se brzda po nějaké době o kousek propadla blíže k řidítku, pořád brzdily moc dobře.
Autor:
Vilém [ úte 28. úno 2017 15:20:56 ]
Předmět příspěvku:
Re: Brzdové destičky KYOTO
Díky kluci. Vyzkouším je a hodím sem nějaké info. Calá sada na předek vyjde na 518 kč. Tak je kdyžtak vyhodím
Autor:
Hasha [ úte 28. úno 2017 15:25:09 ]
Předmět příspěvku:
Re: Brzdové destičky KYOTO
@hOOrNeT: Moje řeč. Desky z nižších řad jakýchkoliv výrobců fungují, ale třeba vadnou a z dlouhodobého hlediska víc žerou kotouče. Vyšší řady a OEM Nissin/Sumitomo/Tokico desky fungují daleko lépe, kotouče třeba nežerou a vydrží i "nálož" na okruhu.
Vše je to tom, jak jezdíš a jak máš hluboko do peněženky. Vzhledem k tomu, že desky nekupujeme každou sezónu, tak byl bral něco lepšího (do Nissin brzdičů Nissin desky). A profi/závodní desky řešit nemusíme, to na SV nejspíš nikdo kupovat nebude
Autor:
hOOrNeT [ úte 28. úno 2017 15:34:24 ]
Předmět příspěvku:
Re: Brzdové destičky KYOTO
no, mě vydržely Nissin desky na fároši necelou sezónu. Ale nešetřil jsem je, to je zase pravda Naproti tomu jsou Goldfreny mnohem tvrdší a vydrží déle. Měl jsem goldfren sezónu a nějak znatelně kotouč neubýval. Je ale pravdou, že nissin jsou ke kotouči šetrnější. O to dříve zmizí
Autor:
Hasha [ úte 28. úno 2017 15:55:59 ]
Předmět příspěvku:
Re: Brzdové destičky KYOTO
A to je přesně ono. Ubývat má deska a ne kotouč Spoustu lidí na sv-portal psalo, že Goldfreny a některý ECB jim sežraly kotouče (myšleno po několika výměnách desek).
Jen tak ze zajímavosti, kolik jsi dal na Fárošovi s těmi Nissin ST?
Autor:
Vilém [ úte 28. úno 2017 16:29:43 ]
Předmět příspěvku:
Re: Brzdové destičky KYOTO
Kluci ještě dotaz: prodávají se desky sinter a řekněme nesinter. Jaký je v tom rozdíl a které teda žerou kotouč mín. Omlouvám se za nevzdělanost, ale snažím se to dohonit
Autor:
hOOrNeT [ úte 28. úno 2017 22:02:39 ]
Předmět příspěvku:
Re: Brzdové destičky KYOTO
Hasha píše:
Jen tak ze zajímavosti, kolik jsi dal na Fárošovi s těmi Nissin ST?
nebyly úplně nové, dával je tam majitel přede mnou. Ale měřil jsem se a do nových jim moc nechybělo.
Měl jsem je 5tis km Ale jen v provozu by daly 3x tolik
Autor:
Hasha [ stř 01. bře 2017 8:04:28 ]
Předmět příspěvku:
Re: Brzdové destičky KYOTO
Vilém píše:
Kluci ještě dotaz: prodávají se desky sinter a řekněme nesinter. Jaký je v tom rozdíl a které teda žerou kotouč mín. Omlouvám se za nevzdělanost, ale snažím se to dohonit
Težko říci. Sintrování je jenom technologie výroby kovových/"kovových" dílů, kdy se díl vyrábí zapékáním + lisováním kovového prášku ve formě. Je to docela drahá technologie, takže buď je opravdu dobrá pro výrobu desek anebo jediná možná (nechci si to teď googlit, teď jsem přišel rozespalý do práce).
Vyber jednoho-dva velké výrobce desek a projdi si jejich portfolio (typy desek a cenové relace), pak už bys měl lépe orientovat