Právě je úte 23. črc 2019 6:48:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: motor 503
Nový příspěvekNapsal: pon 25. úno 2019 8:19:50 
Offline
nováček

Registrován: pon 25. úno 2019 8:16:26
Příspěvky: 6
Ahoj, rád bych se poradil. Přidřela se mi ojnice zadniho valce, sehnal jsem jiný motor 503 a teď při kompletaci jsem zjistil, že není kam připojit hadice od Air2. Takový ty s kovovou hokejkou na konci. Dokázal by někdo poradit co s tím? Mám se to snažit připojit jinam, nebo se obejdu bez toho? dík


Přílohy:
air 2.jpg
air 2.jpg [ 86.13 KiB | Zobrazeno 394 krát ]
{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor 503
Nový příspěvekNapsal: pon 25. úno 2019 10:34:05 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 314
Bydliště: Letohrad
To je PAIR systém, na redukování emisí. Bez toho to pojede taky...odeber všechny ty hadice a ten solenoid. Zaslep díru po hadici do aixboxu (7) a díru po hadici k sání (5).

Každopádně jsem trochu zmaten. Dle profilu máš babku (2000-2002) a dáváš do ní motor P503...který je ze špičatýho SVčka (2003-200?). Je to tak? To by mimo jiné vysvětlovalo, proč ti nesedí ty hadice.

Jinak koukni do techničáku, jaký tam máš uvedený typ motoru...abys pak neměl nemilé překvapení na STK. S jiným motorem neuděláš.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, R6 třmeny/pumpa, PC V + quickshifter, PAIR odebrán, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000N K4, probíhá přestavba na okruhovku


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor 503
Nový příspěvekNapsal: pon 25. úno 2019 10:41:54 
Offline
nováček

Registrován: pon 25. úno 2019 8:16:26
Příspěvky: 6
No to je právě to divný. Je to MY2000, kod motoru v TP je P503, černý víka, černý válce. Koupil jsem P503, černý víka, černý válce. Všechno mi pasuje, ale tohle na tom novém válci není kam dát. Na válci je nějaká dirka, ale bez štěftu. Vypadá to spíš jako ta dirka pro svíčku nebo co


Přílohy:
p503.jpg
p503.jpg [ 524.13 KiB | Zobrazeno 384 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor 503
Nový příspěvekNapsal: pon 25. úno 2019 10:45:11 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 314
Bydliště: Letohrad
Pardon, omlouvám se za mystifikaci...špičatý maj P507, takže babky P503 :)

Jestli můžeš pošli foto válce starého a nového...tam kde se montují ty hadice.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, R6 třmeny/pumpa, PC V + quickshifter, PAIR odebrán, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000N K4, probíhá přestavba na okruhovku


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor 503
Nový příspěvekNapsal: pon 25. úno 2019 10:49:04 
Offline
nováček

Registrován: pon 25. úno 2019 8:16:26
Příspěvky: 6
Dneska to důkladněji porovnám, nafotím a pošlu to sem . . . nerad bych se ale dozvěděl, že ten 100 bodovej zdravej motor už někdo složil z vícero kousků :))) Svým způsobem ten PAIR se stejně zaslepuje, to je asi něco jako EGR na autech co jsem tak pochopil, takže h*vno zle, ale trošku mně to zaskočilo, že mi tady zbyly hadice, které není kam připojit a oba dva bloky mají vyraženo P503-xxxxx


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor 503
Nový příspěvekNapsal: pon 25. úno 2019 11:31:07 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 314
Bydliště: Letohrad
Tak blok může mít správný číslo no....ale třeba válce můžou být vyměněné z novější 650 :) Nafoť a třeba se k tomu pak vyjádří někdo znalejší (Zdenda třeba ;) ).

Já znám hlavně litry....650 už tolik ne.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, R6 třmeny/pumpa, PC V + quickshifter, PAIR odebrán, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000N K4, probíhá přestavba na okruhovku


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor 503
Nový příspěvekNapsal: pon 25. úno 2019 12:02:10 
Offline
nováček

Registrován: pon 25. úno 2019 8:16:26
Příspěvky: 6
Zatím to vypadá, že je to rok 99, přihlášený 2000 a ty první motory tuhle kravinu neměli. Všichni to zaslepujou, takže na provoz žádný problém. Ale ještě zkusím hledat...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor 503
Nový příspěvekNapsal: pon 25. úno 2019 12:44:46 
Offline
nováček

Registrován: pon 25. úno 2019 8:16:26
Příspěvky: 6
tady je to zleva motor MY2000, uprostřed PAIR zaslepený a uplně vpravo už bez těch štěftů je motor 2001 . . . to vypadá jako že tam díra je, ale nic se tam nenasazuje . . . všechno jsou to P503


Přílohy:
PAIR__.jpg
PAIR__.jpg [ 263.61 KiB | Zobrazeno 385 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor 503
Nový příspěvekNapsal: úte 26. úno 2019 9:16:10 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 314
Bydliště: Letohrad
Zajímavé :) ...i to, že to vede do válce a ne do hlavy např. nad výfukový port.

No, tak to oddělej a zaslep airbox a sání a bude to cajk :) U starých motorek to funguje na bázi podtlaku v sání. U nových je to ovládaný elektronicky.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, R6 třmeny/pumpa, PC V + quickshifter, PAIR odebrán, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000N K4, probíhá přestavba na okruhovku


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor 503
Nový příspěvekNapsal: úte 26. úno 2019 14:14:59 
Offline
nováček

Registrován: pon 25. úno 2019 8:16:26
Příspěvky: 6
Zaslepeno, zkompletováno a prvních 30km ve 2019 je na kontě :) jede zas jako pila


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz