rozdělej krk a ložiska, aby jsi to mohl zkontrolovat a popřípadě namazat... potom to složíš a utáhneš krk řízení... už jsme to tu řešili celkem podrobně ve vlákně které se zabývá výměnou ložisek v krku řízení....
ale princip je takovej, že budeš dotahovat až do chvíle kdy ucítíš první lehkej odpor v řízení a poté o cca 10-15° povolíš nazpět...
každopádně tam vůle nemá být žádna, mělo by to být v lehkým předpětí..
pokud tam vůli máš a dokonce ji poznáš rukama tak to je špatné.
Ještě se ujisti zdali opravdu jde o vůli v krku a né třeba ve vodících pouzdrech vidlice!!!
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|