Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 650 při "poloteplém" motoru chcípne při přidání plynu
Právě je pon 07. črc 2025 21:48:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: ned 14. čer 2009 20:23:32 
Offline
záklaďák

Registrován: čtv 27. lis 2008 13:13:49
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha 10
Zdravím!
Prosím o radu - SV650, r.v. 1999, najeto tak 40tis. - když nastartuju, nechám sytič ca minutu, vypnu sytič, bafá pěkně spokojeně a pravidelně na volnoběh. Dám za 1, chci se rozjet a na nepatrné pootočení plynu odpoví chcípnutím. Dělá to jen někdy, buď a nebo. Někdy se rozjedu, ujedu 500m ke křižovatce, skočí zelená, chci se rozjet, chcípne.
To samé dělá, když třeba 20, 30 minut stojí (motor trošku vychladne).
Jinak jede super, chytá super, vše bez sebemenšího problému. Za tepla vše OK.
Jako první bych asi vyměnil svičky, nevím vůbec, jak jsou staré. Co vy na to?
Taky mi někdo říkal, že mám dát zpátky klasický vzduchový filtr, že to má chudou směs (je tam KaN). Byl tam i laďák, dali jsme origo výfuk, ale otevřený filtr jsme nechali.
Nebo to tak prostě je - dva válce, karburátor....polostudený, poloteplý motor...
Díky za odpovědi!! :thumbsup:


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 14. čer 2009 20:40:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
jaja83 píše:
Zdravím!
Prosím o radu - SV650, r.v. 1999, najeto tak 40tis. - když nastartuju, nechám sytič ca minutu, vypnu sytič, bafá pěkně spokojeně a pravidelně na volnoběh. Dám za 1, chci se rozjet a na nepatrné pootočení plynu odpoví chcípnutím. Dělá to jen někdy, buď a nebo. Někdy se rozjedu, ujedu 500m ke křižovatce, skočí zelená, chci se rozjet, chcípne.
To samé dělá, když třeba 20, 30 minut stojí (motor trošku vychladne).
Jinak jede super, chytá super, vše bez sebemenšího problému. Za tepla vše OK.
Jako první bych asi vyměnil svičky, nevím vůbec, jak jsou staré. Co vy na to?
Taky mi někdo říkal, že mám dát zpátky klasický vzduchový filtr, že to má chudou směs (je tam KaN). Byl tam i laďák, dali jsme origo výfuk, ale otevřený filtr jsme nechali.
Nebo to tak prostě je - dva válce, karburátor....polostudený, poloteplý motor...
Díky za odpovědi!! :thumbsup:

No tak chcípat by neměl, ale jestli je to dobře nebo špatně by jsi měl poznat sám...

Filtr bych nechal filtrem a vyměnil bych svíce...
kdyby to jima nebylo, necháš si je do rezervy na další výměnu... rozhodně bych tím začal...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 14. čer 2009 22:09:30 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
Máš nějaké informace, co s tím všechno udělali na karburátorech navíc kvůli tomu (zasr.) KN a laďáku? Když si představím, jakou ten KN vyžaduje údržbu asi bych ho rozšlápl, ale někdo to možná dělá rád :grin: tak to asi také udělej - teda tu údržbu :grin: Jinak poloteplý motor může dělat různé kousky. Také s tím mívám občas potíže, vždycky mě překvapuje jak dlouho trvá než se to opravdu zahřeje. Výměna svíček je nutná a první krok při hledání závady. Seřízení karburátorů bych udělal současně, rovnou s těma svíčkama. Obecně mám se starýma motorkama zkušenost, že jsou trochu „jankovité“ každá trochu jinak a řeším to tak, že se s tím naučím žít pokud to teda nějak zásadně neobtěžuje. Jako staré Jawky, každá vyžadovala trochu jiný přístup už při startu. Moje staré XJ650 se cizím ani nedaří nastartovat - vyžaduje plný sytič, při prvním blafnutí okamžitě stáhnout na polovinu. Pokud se mi to nepovede úplně přesně, musím asi 5min počkat a zkusit znovu, i pak se s tím nedá hned jet, musí prostě chvíli běžet a normálně se chová až tak po deseti kilometrech. No do práce by se na tom jezdit nedalo - musel bych vstávat o čtvrt hodiny dřív :shock:

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 21. čer 2009 15:41:23 
Offline
záklaďák

Registrován: čtv 27. lis 2008 13:13:49
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha 10
Tak jsem vyměnil svíce, dneska jsem to projel a vše OK. Ještě dám vědět po týdnu.
Jinak věčné téma - K&N filtr... Byl na našem SV při koupi a byl tam i laďák. Dali jsme origo výfuk, filtr nechali.
Nato mi kámoš řekl, že je to chudé, když je otevřené sání, proto to může chcípat. Že úplně první věc ze všech musím dát klasický filtr. Nevím, při ceně filtru 700 se mi fakt nechce kupovat. Navíc mám i čistící sadu ke K&N, takže ca dva roky mě bude stát údržba filtru 0,- žádné výměny, nic :-)
A jak jsem teď měnil ty svíčky, tak byl do černa, a závit i mastný (asi jak motor žere olej). Kdyby byla chudá směs, tak by byly do cihlové až bílé barvy, ne?
Takže se kloním k teorii jiného kámoše - jede to, nestřílí do výfuku, má to výkon, chytá to, nežero to 9 litrů - tak to neřeš a jezdi!!
Co vy na to? : wheel :


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz