Právě je pát 25. črc 2025 12:52:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Podtlaky v karburátorech.
Nový příspěvekNapsal: ned 28. pro 2008 11:13:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21
Příspěvky: 449
Jimbo píše:
Neith píše:
A hlavně právě z takových příspěvků ti musí být úplně jasnej ten postup, ne?? :grin:

Jasný no :)
ale tak třeba se někdo hecne a dá to sem....


postup dam az na jare i s foto driv to delat nebudu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Podtlaky v karburátorech.
Nový příspěvekNapsal: ned 28. pro 2008 12:49:50 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 10. čer 2008 18:32:08
Příspěvky: 46
Bydliště: Brno
Už se to tady několikrát řešilo.
Pokud umíte anglicky, tak je to celkem pěkně popsané tady:
http://209.85.135.104/search?q=cache:Bd ... cd=1&gl=sk

_________________
Simson S51 Enduro 86' >> Suzuki SV650S 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Podtlaky v karburátorech.
Nový příspěvekNapsal: ned 28. pro 2008 12:53:41 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 10. čer 2008 18:32:08
Příspěvky: 46
Bydliště: Brno
Jinak já za synchronizaci platil 700,-
Kdybych si měl kde pujčit budíky(vakuometry nebo jak se to správně jmenuje), tak si to aji udělám sám.....když jsme u toho, nekupoval je někdo v poslední době, kolik tak stojí?

_________________
Simson S51 Enduro 86' >> Suzuki SV650S 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Podtlaky v karburátorech.
Nový příspěvekNapsal: ned 28. pro 2008 13:05:19 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. led 2008 11:06:21
Příspěvky: 528
Bydliště: Hradec Králové
MartinSV01 píše:
Už se to tady několikrát řešilo.
Pokud umíte anglicky, tak je to celkem pěkně popsané tady:
http://209.85.135.104/search?q=cache:Bd ... cd=1&gl=sk

Pekny stranky, diky za ne. http://www.bluepoof.com/motorcycles/howto/

_________________
Moped Stadion S11 ---> Jawa 175 ---> Motorkář Suzuki SV 650S (03), nebo-li lovec holubů.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Podtlaky v karburátorech.
Nový příspěvekNapsal: ned 28. pro 2008 13:25:41 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
Nebudu psát žádnej dlouhej referát bo slohy mi nejdou ,ale asi takhle.
I na seřízení 4 válce stačí v pouze dva budíky a nebo jeden diferenční(dvě hadičky do jednoho budíku se dvěma ručičkama,prodává myslím Louis)
Celý princip v seřízení spočívá v tom ,že minimálně jeden karburátor je vždy ovládaný přímo lankem a ostatní jsou přes táhla nebo osy kde se dá doladit poloha škrtící klapky.
Takže u SV to znamemá ,že první karbec je ovládán lanky a druhý je ovládán táhlem od prvního.Na druhém karbecu je na konci táhla štelovací šroubek.
A teď ten postup :-D
Zvedne se nádrž a budíky nebo budík se připevní třeba na řidítka.
Mezi každým karburátorem a válcem na té gumové přirubě je záslepkou zaslepená trubička na kterou se nasadí hadička od budíku.Provede se na obou válcích :)
Nastartuje se motor a na budíku na prvním válci omezíme množství podtlaku šktrtícím ventilkem.Dělá se to z důvodu aby ručička na budíku tak neskákala a uklidnila se.Ten samí postup na druhém budíku.
Pokud ručičky ukazují stejnou hodnotu není co seřizovat.Pokud neukazují stejnou hodnotu tak na druhém válci se seřídí poloha škrtící klapky pomocí šroubku na táhlu od předního karburátoru.
Toť v principu vše :-D Přeji příjemnou práci
Omlouvám se za případně pravopisné a jiné chyby,ale slohová cvičení opravdu nejsou mojí silnou stránkou.
Za případné věcné poznámky budu rád..dělal jsem to jen jednou a jednou to viděl :)

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Podtlaky v karburátorech.
Nový příspěvekNapsal: ned 28. pro 2008 13:33:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
jinak nějaký budíky se řešili i tady http://wwww.suzukibandit.cz/openforum/v ... hp?id=5955

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Podtlaky v karburátorech.
Nový příspěvekNapsal: ned 28. pro 2008 13:51:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Ok diky za link a návod.... zkusím s sehnat budíky zkusím to někdy ...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Podtlaky v karburátorech.
Nový příspěvekNapsal: ned 28. pro 2008 14:14:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21
Příspěvky: 449
jeste bych k navodu dodal ze motor ma mit provozni teplotu ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Podtlaky v karburátorech.
Nový příspěvekNapsal: ned 28. pro 2008 21:03:21 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Jimbo píše:
Ok diky za link a návod.... zkusím s sehnat budíky zkusím to někdy ...


Budíky http://www.ahprofi.cz/index.php?l=52


ve vyhledávání napiš H0631

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Podtlaky v karburátorech.
Nový příspěvekNapsal: ned 28. pro 2008 22:57:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
Jindrs píše:
jeste bych k navodu dodal ze motor ma mit provozni teplotu ;)

to by nebylo taky úplně od věci :) ale asi by stačilo když v pohodě drží volnoběh.
dík za trefnou připomínku :good:

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Podtlaky v karburátorech.
Nový příspěvekNapsal: pon 29. pro 2008 11:19:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
zdeněk píše:
Jimbo píše:
Ok diky za link a návod.... zkusím s sehnat budíky zkusím to někdy ...


Budíky http://www.ahprofi.cz/index.php?l=52


ve vyhledávání napiš H0631

Ranec no :) To spíš že bych je sehnal jetý od nějakýho známýho, nebo si je jen pučoval...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Podtlaky v karburátorech.
Nový příspěvekNapsal: čtv 08. říj 2009 9:47:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 20. srp 2009 12:11:58
Příspěvky: 31
Bydliště: Bratislava
a co tak pouzit nieco taketo, ci uz doma vyrobene alebo tovarenske http://www.powerchutes.com/manometer.asp

_________________
Strieborne SV 650 K2


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz