Nebudu psát žádnej dlouhej referát bo slohy mi nejdou ,ale asi takhle.
I na seřízení 4 válce stačí v pouze dva budíky a nebo jeden diferenční(dvě hadičky do jednoho budíku se dvěma ručičkama,prodává myslím Louis)
Celý princip v seřízení spočívá v tom ,že minimálně jeden karburátor je vždy ovládaný přímo lankem a ostatní jsou přes táhla nebo osy kde se dá doladit poloha škrtící klapky.
Takže u SV to znamemá ,že první karbec je ovládán lanky a druhý je ovládán táhlem od prvního.Na druhém karbecu je na konci táhla štelovací šroubek.
A teď ten postup
Zvedne se nádrž a budíky nebo budík se připevní třeba na řidítka.
Mezi každým karburátorem a válcem na té gumové přirubě je záslepkou zaslepená trubička na kterou se nasadí hadička od budíku.Provede se na obou válcích

Nastartuje se motor a na budíku na prvním válci omezíme množství podtlaku šktrtícím ventilkem.Dělá se to z důvodu aby ručička na budíku tak neskákala a uklidnila se.Ten samí postup na druhém budíku.
Pokud ručičky ukazují stejnou hodnotu není co seřizovat.Pokud neukazují stejnou hodnotu tak na druhém válci se seřídí poloha škrtící klapky pomocí šroubku na táhlu od předního karburátoru.
Toť v principu vše

Přeji příjemnou práci
Omlouvám se za případně pravopisné a jiné chyby,ale slohová cvičení opravdu nejsou mojí silnou stránkou.
Za případné věcné poznámky budu rád..dělal jsem to jen jednou a jednou to viděl
