|
Právě je stř 23. črc 2025 18:26:18
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
a.m.b.r.y
|
Napsal: čtv 01. dub 2010 6:20:38 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 28. led 2008 14:08:05 Příspěvky: 61 Bydliště: Zdar nad Sazavou
|
jirin.sv píše: a.m.b.r.y> Nejsou to gelovky, ale bezúdržbovky. Dobíjet bys ji měl max proudem 1/10 [A] kapacity baterky, jinak ji můžeš poškodit. Na nouzové dobíjení se to údajně použít dá, ale rozhodně bych pak baterku spíš nechal dobít jízdou  no copak jízdou je to v létě pohoda, ale pak prez zimu, když bych ju párkrát dobil normální nabíječkou. Jak vlastně pracujou ty nabíječky bezudržbovejch baterií? Jakože chvílu nabíjí a pak chvilku vybíjí? Takový cikly by se dali možná nasimulovat ne? nebo se pletu? 
_________________ simson 51s, CZ175/477, CZ175/487, SV 650n 2000 CZ125/519cross, CZ250/513cross, Suzuki 250 cross
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 01. dub 2010 9:39:30 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
a.m.b.r.y píše: Jak vlastně pracujou ty nabíječky bezudržbovejch baterií? Jakože chvílu nabíjí a pak chvilku vybíjí? Takový cikly by se dali možná nasimulovat ne? nebo se pletu?  Už se to tu řešilo XXXXXXXX miliardakrát, ale v kostce, normální nabíječka pere do baterky konstantní proud, kdežde nabíječky pro bezúdržbovky a gelovky jsou pulsní. Nasimulovat to, to si moc dobře nedokážu představit Pokud bys používal klasickou nabíječky delší dobu, veř tomu že ji zkrátíš životnost.... Klasickou nabíječku bych použij fakt jen ve stavu nouze, tzn. baterka kiksne, za par hodin potřebuju nastartovat, tak na ni dám klasickou nabíječku, s proudem max desetina Ah... ale je to o rypak...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
a.m.b.r.y
|
Napsal: čtv 01. dub 2010 9:49:29 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 28. led 2008 14:08:05 Příspěvky: 61 Bydliště: Zdar nad Sazavou
|
OK, díky za radu. Zlatý olověný starý baterky, u CZ jsem ju nechal domrtva do jara, pak nabil a jezdilo se zase vesele dal. No budu muset neco koupit  .
_________________ simson 51s, CZ175/477, CZ175/487, SV 650n 2000 CZ125/519cross, CZ250/513cross, Suzuki 250 cross
|
|
Nahoru |
|
 |
kozka
|
Napsal: úte 29. čer 2010 12:52:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36 Příspěvky: 524 Bydliště: Krnov
|
O kus výš a možná i v jiném vlákně Kožka psal o tom jak ignorantsky nechává baterku v motorce i v zimě ... malé ponaučení: V mašině jsem měl baterii MiGM YTX9-BS asi o 700,-Kč levnější místo předepsané YT12A-BS. Myslím, že ta slabší s tím startováním měla co dělat. Obzvláště zábavné bylo, když jsem chtěl být nedávno extra vidět, tak jsem si přes den zapnul i dálkové a na D1 mi to v zácpě zdechlo v tom největším pařáku, při popojíždění, v levém pruhu ... naštěstí byla o kousek dál pumpa. Musel jsem přesvědčit kamion v pravém pruhu aby mě buď pustil, nebo přejel (fakt to vypadalo, že přemýšlí o druhé variantě), pak v odstavném pruhu dalších pár kokotů, co v něm normálně jeli kládu (...aby to na konci totálně zablokovali dokud nepřijeli policajti a nerozhýbali to), pak jsem to dotlačil na tu benzínku a na hoďku odpadl pod stromem. Pak to normálně chytlo a jel jsem dál s tlumenýma. Nezodpovědně jsem s tím o týden později jel do Rakouska a dva dny "vesele" jezdil v dešti. Pak na kopci nad kempem jednoho rána napadl sníh, dole chcalo a tak jsme se rozhodli, že to balíme ... skočím na to a nic. Tady vidíš, jak dlouho a těžce přicházejí někteří jedinci k rozumu P.S. ... roztláčet SV v pršihadrech, s návlekama na botech i rukavicích vypadá z dálky jako když strašáka do zelí vezme silný vítr. Z pozice strašáka je to pocit na pikaču - silný, leč se znaménkem mínus. V souvislosti s kompresí SV jsem v tu chvíli trpěl pocity smíšenými 
_________________ Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: úte 29. čer 2010 15:04:57 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
kozka píše:  nu,docela sis to užil....,co? Já se jednou pokoušel roztlačit SV litr.....no,o kompresi a pocitech škoda mluvit....nende to.... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 01. črc 2010 19:19:28 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Tak chvílu hlavně žes na to došel, co tam má být za batérku Jinak roztláčet SV 650 je oříšek, ale furt je to reálnější než litr 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
kozka
|
Napsal: pát 02. črc 2010 8:22:10 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36 Příspěvky: 524 Bydliště: Krnov
|
... naštěstí to bylo trochu z kopce, po rovině si to nedokážu představit, taky v tom byl kus zoufalství a vzteku, protože kolegové se chtěli trochu pobavit než přiloží ruku k tlaku. Celá pravda je taková, že po druhém pokusu jsem byl před infarktem a povedlo se to až kamarádovi co zůstával, neměl na sobě žádnou výstroj, tak mu to rychleji běželo  ... člověk se stále učí.
_________________ Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´
|
|
Nahoru |
|
 |
Kweni
|
Napsal: stř 29. pro 2010 17:26:24 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 24. pro 2010 21:55:44 Příspěvky: 149 Bydliště: Slovensko - Nové Zámky
|
Ludia help mam novu SV 650tku (07/2010) vybral som bateriu YTX12-BS objednal nabijacku OptiMate 4 ktoru tu niektory ospevovali ale nenasiel som v ziadnom komentary kolko by sa mala nabijat .. len to viem ze ta nabijacka nabija a vybija bateriu .. kolko hodin by sa mala nabijat bateria ?? respektive vypise mi ta nabijacka ze ,,OK odpoj ma,, ?? PS mam xenony a žerou proud jak sviňe  diki za odpovede 
_________________ 2007 - Jawa 125 Dandy '98 (eX) - 13.000km 2010 - Suzuki SV 650 S K9 '10 (eX) - 20.000 km 2011 - Suzuki GSX 1300 R Hayabusa L0 '11 - 38.000km
|
|
Nahoru |
|
 |
davidj
|
Napsal: stř 29. pro 2010 21:25:15 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 19. led 2010 8:40:03 Příspěvky: 144 Bydliště: Hradec Králové
|
to Kweni: Ahoj, když Optimate připojíš, tak si zjednodušeně řečeno udělá sama co potřebuje a jen ti navenek signalizuje stav. K nabytí 10Ah baterie je potřeba asi 10 hodin. Přečti si dobře tohle : http://jsmoto.expertshop.cz/images/Prod ... ie/M_4.pdf
_________________ SV 650 S K8
|
|
Nahoru |
|
 |
Kweni
|
Napsal: čtv 30. pro 2010 11:58:12 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 24. pro 2010 21:55:44 Příspěvky: 149 Bydliště: Slovensko - Nové Zámky
|
davidj píše: to Kweni: Ahoj, když Optimate připojíš, tak si zjednodušeně řečeno udělá sama co potřebuje a jen ti navenek signalizuje stav. K nabytí 10Ah baterie je potřeba asi 10 hodin. Přečti si dobře tohle : http://jsmoto.expertshop.cz/images/Prod ... ie/M_4.pdfuz mam nabijacku doma (22hodin po objednani .. to je rychlost..) .. tam mam manualy popisane vsetko .. diki david aj tak 
_________________ 2007 - Jawa 125 Dandy '98 (eX) - 13.000km 2010 - Suzuki SV 650 S K9 '10 (eX) - 20.000 km 2011 - Suzuki GSX 1300 R Hayabusa L0 '11 - 38.000km
|
|
Nahoru |
|
 |
davidj
|
Napsal: čtv 30. pro 2010 15:10:55 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 19. led 2010 8:40:03 Příspěvky: 144 Bydliště: Hradec Králové
|
to Kweni: V pohodě, nic se neděje  , já ji mám doma taky a opravdu super...už jsem rozchodil pár totálně vybitých baterií a já osobně mám v garáži moji motku na ní napíchlou a jsem v klidu, že jsem pro ní udělal maximum Měj se ...
_________________ SV 650 S K8
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: čtv 30. pro 2010 18:30:10 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
kozka píše: A co tohle šidítko z Lídlu co je za babku při slavných motoakcích? Párkrát jsem tím rval i úplně vybitou autobaterii, takže nabíjení se dá úspěšně, levně a pohodlně „nasimulovat“ tímhle  Už si nepamatuju kolik to stálo. Tuším nějak kolem tří stovek. Možná si někdo vzpomene. jak bych nepamatoval, mám ji doma  a vesele s tim nabíjim už druhej rok. mám v SV litru taky slabší baterku VARTU ytx9-bs kapacita 8Ah 12V startovací proud ma 80A a startuje v pohode, obcas si s tim i svitim kdyz nekde jsem a zatim pohoda. strejc koupil Vartu ytx12-bs kapacita 10Ah 12V startovací proud 90A, takže si myslim, že rozdíl neni tak velkej.
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
Perkelnik
|
Napsal: pon 17. led 2011 20:01:47 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 17. led 2011 14:16:48 Příspěvky: 14
|
Mam jenom takovej hloupej dotaz: jak vyndám baterii? Překáží mi tam kabel co jde k pojistce tak mě zajímá jestli musim nejdřív vyndat tu destičku s "pojistkovou skříní", protože za boha nemůžu povolit šroubky co jí držej... Dík.
|
|
Nahoru |
|
 |
kozka
|
Napsal: pon 17. led 2011 20:25:23 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36 Příspěvky: 524 Bydliště: Krnov
|
Možná máš ty nebo já nějakou specialitku. U mně je ten deklík včetně pojistkové skříňky pohromadě jen tak nějak taklapnutý, takže to celé „odklapnu“ odtáhnu kousek bokem, povolím kontakty z baterie a je venku.
_________________ Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´
|
|
Nahoru |
|
 |
kozka
|
Napsal: čtv 20. led 2011 20:10:41 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36 Příspěvky: 524 Bydliště: Krnov
|
No tak ti nevím, mám pocit, že to u mne vypadá trochu jinak, takže s tou větší silou ještě počkej! To plastové „cosi“ tam vidím jakoby přišroubováno těmi imbusy. U mne je to jen naklapnuto na těch dvou plechových výstupcích toho plechu co je na něm vpředu nádrž. Připadá mi jako by to někdo odklapnul, odklopil a úplně překlopil a zastrčil směrem do podsedláku. Zkus to jakoby povytáhnout směrem k nádrži, mělo by to pak zůstat jen volně na tom káblu ... jestli ten plast s pojistkami nebude nějak „upravený“ určitě hned poznáš jak to správně patří Příloha:
baterie.jpg [ 32.46 KiB | Zobrazeno 3698 krát ]
... ještě dodávám obrázek kde ta věc s pojistkami je u mne součástí plastu na pozici 13 ... (???)
Přílohy: |

podsedlák.jpg [ 30.86 KiB | Zobrazeno 4083 krát ]
|
_________________ Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|