|
Právě je stř 23. črc 2025 18:26:11
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
kozka
|
Napsal: stř 03. úno 2010 1:44:56 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36 Příspěvky: 524 Bydliště: Krnov
|
Před lety jsem zahájil taktiku - „kašlat na to“. Mám řadovou garáž - resp. sousedím po obou stranách a zezadu. Na podlaze mirelon a technickou gumu, dveře zateplené 3cm polystyrenem a závěs. Nikdy (!) uvnitř nemrzne, nejspíš „topí “ (temperuje) podlaha (svým způsobem akumulátor letního tepla). V zimě žádné startování, dobíjení a podobné kejkle nedělám, neb v garáži nemám zaveden el. proud. Brzy na jaře „propojím“ mašiny s autem, vyčistím svíčky, do sání stříknu „helfstart“ zastartuju, a zruším to propojení. (V XJ650 je třeba kontrolovat hladinu elektrolytu - to řeším průběžně celou sezonu, stejně jako občasnou kontrolu kontaktů). Samozřejmě pokud někomu činí potěšení, dělat s baterkama nějaké operace, určitě to neškodí, naopak když to činí potěšení ... 
_________________ Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 03. úno 2010 8:51:02 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Kozka - no ty jo čoveče já mám vytahaný baterky ven do tepla už od října a v prosinci už mě machna nechytla... musel jsem baterku dobýt a pak teda start opět na jedno škrtnutí, ale podle mě tvoje metoda není nejlepší pro životnost baterky, resp. jde kapacita do háje.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
kozka
|
Napsal: stř 03. úno 2010 9:53:31 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36 Příspěvky: 524 Bydliště: Krnov
|
... to je pravděpodobné. Ale nic neměřím, tak to nevím  V XJ už je minimálně 5 let, SV mám druhým rokem tak nevím jak je stará. Pro mně je měřítkem jezditelnosti +5°C, suchá cesta a modré nebe takže ta pauza nebývá delší než dva měsíce. Ale jsem ignorant, to uznávám.
_________________ Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: stř 03. úno 2010 11:36:55 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
Já startoval od tý doby co jsem přestal jezdit cca 2x a pokaždý na brnk jako v létě. Baterku mám v teple a po každým tímto prohřátí motorky jí dávám nabíjet na "klasickou" nabíječku cca 20-30 min na obnovení. Vím že to asi není nejlepší, ale zatím je to v pohodě.
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: stř 03. úno 2010 15:57:44 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Nabíječka je značky Alpin (Rakouská). Je to vlastně uplně to samý jako Optimate, akorát je v hliníkovým pouzdře. Má diagnostiku, hromady diod, udržovací program a právě jak jsem psal ten zpětnej vybíjecí program. Že když jí vytáhnu ze zásuvky tak naopak tu baterii začne vybíjet a diody klesaj k 0%. Ale jak tu bylo napsáno, asi nejlepší je to nabít a za čas zase. Jinak po 4 měsících co leží baterka na chodbě na zemi po zasunutí do nabíječky to nahlásilo 100% a jen cca 20minut to blikalo a pak to spustilo udržovací program, takže myslim že na 6 let starou baterku docela OK.
Ještě jsem si všiml, že tu řešíte svíčky, to mě taky zajímalo. V manuálu je napsaný že se maj vyměnit po 12 tis. nebo po 1 roce života. Tak nevim mam je tam 2 roky a nějak to nevykazuje nějakej problém.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
kozka
|
Napsal: stř 03. úno 2010 19:39:58 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36 Příspěvky: 524 Bydliště: Krnov
|
Svíčky? U XJ650 je před prvním jarním startem vytáhnu, vyčistím - mají už tak 25000km (jedině u této motorky jsem prvně viděl tu správnou cihlovou barvu, žádný karbon, skoro čisté - geniální stroj, v časopisu Classic je o ní 6 stran!), pryč půjdou až před nějakou fakt velkou cestou nebo s nějakým problémem. U SV je kontroluji vždy když je dole chladič a vzhledem k přístupu plánuji měnit preventivně co 2. sezonu, což u mně je tak cca10000km +-.
_________________ Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´
|
|
Nahoru |
|
 |
a.m.b.r.y
|
Napsal: stř 24. bře 2010 21:22:26 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 28. led 2008 14:08:05 Příspěvky: 61 Bydliště: Zdar nad Sazavou
|
Hele nevíte někdo jaká má být u SV 650, 2000. Někdo tady píše YTX9-BS a někdo zase YTX 12 -BS. Je tam rozdíl i ve výšce o 1,5cm. Já sem tam měl YTX9 -BS, dal bych tam tu silnější ale nevím jestli se mě tam vleze. Nemáte tam někdo u starýho modelu YTX 12 -BS???
_________________ simson 51s, CZ175/477, CZ175/487, SV 650n 2000 CZ125/519cross, CZ250/513cross, Suzuki 250 cross
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 25. bře 2010 22:18:21 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
blevil píše: Prosím muže mi někdo spolehlivě říct jaký typ tam tedy patří???? nejlíp to bude vědět manuál....
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
blevil
|
Napsal: čtv 25. bře 2010 23:03:57 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 16. lis 2009 18:20:06 Příspěvky: 60
|
Jimbo píše: blevil píše: Prosím muže mi někdo spolehlivě říct jaký typ tam tedy patří???? nejlíp to bude vědět manuál.... bohužel v manuálu není uvedeno jaký typ, je tam jen 12V a 10Ah,
|
|
Nahoru |
|
 |
blevil
|
Napsal: čtv 25. bře 2010 23:12:13 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 16. lis 2009 18:20:06 Příspěvky: 60
|
takže kdyby chtěl někdo fungl novou bezúdržbovou baterku do SV 03+ typ YTX12-BS kupovanou v SUZAMOTO, 2 roky záruka, přidám doklad, krabici, cena 1000kč (možná slevička  )
|
|
Nahoru |
|
 |
poly
|
Napsal: pát 26. bře 2010 9:07:42 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 08. črc 2009 20:52:20 Příspěvky: 46 Bydliště: louny
|
podle fotek by to mela bejt klasicka olovena bezudrzbova mas ji suchou jako sem ji mel ja.ja ji jeste zachranil kdyz sem ji promeril tak byla uplne mrtva dolil sem destilku hodil na nabijecku a sice to neni zadna slava ale studenej motor startuje na jedno delsi cvrnknuti, a kdyz je uz ohratej tak lehce cvrnknu a jedu 
_________________ Jawa 50/21 Pionýr (1969), Honda Rebel 125 (1999), Suzuki SV 650S (1999) :)
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: stř 31. bře 2010 21:37:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
a.m.b.r.y> Nejsou to gelovky, ale bezúdržbovky. Dobíjet bys ji měl max proudem 1/10 [A] kapacity baterky, jinak ji můžeš poškodit. Na nouzové dobíjení se to údajně použít dá, ale rozhodně bych pak baterku spíš nechal dobít jízdou 
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
davidj
|
Napsal: čtv 01. dub 2010 5:53:07 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 19. led 2010 8:40:03 Příspěvky: 144 Bydliště: Hradec Králové
|
Jj Optimate 4 je malý zázrak 
_________________ SV 650 S K8
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|