|
Právě je úte 04. čer 2024 15:04:24
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
hOOrNeT
|
Napsal: pát 30. srp 2013 12:13:40 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
Jo a chlapi, netušíte někdo jestli jsou rozměry chladiče od roku 2005 a víš stejné? Na eshopu nabízení chladič a je tam napsáno model od 2005 a víš. http://www.demoto.cz/index.php?route=pr ... ct_id=3167[/quote] Mám tu doma krásnou mřížku na chladič od Toma která mi na starým chladiči seděla v pohodě, tak bych byl nerad kdyby mně tam pak nepasovala Pokud by mi někdo kdo má doma osedlanou 650ku naháče K5 a víš změřil chladič, jestli rozměry sedí s tímhle nákresem ode mě, bylo by to super. Děkuji
|
|
Nahoru |
|
|
hOOrNeT
|
Napsal: pát 30. srp 2013 13:24:09 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
super nápad s tím epoxidem Víčko vypadá fajn, ještě to pro jistotu rozdělám a mrknu jestli to nevzalo i těsnění. Když budu mít už dole chladič, tak vyměním preventivně i svíčky který bych taky od tebe vzal. Já se ti pak ozvu SZ Teď dávám dohromady know-how
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: úte 03. zář 2013 10:22:54 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Tak bohužel, třmeny z SV1000S na SV650 nepasujou Je tam jiné uchycení.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
hOOrNeT
|
Napsal: pon 16. zář 2013 13:33:19 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
Tak děkuji všem zúčastněným za rady ohledně oprav, hlavně Zdeňkovi. Motorka už jezdí (zbývá dořešit kosmetické vady), jízda bez problémů až na jednu drobnost s přední brzdou. Po smontování celé brzd. soustavy předního kola jsem dal novou brzdovku a odvzdušnil. Při první jízdě jsem šel na letiště brzdu trošku potrápit aby si to všechno pořádně sedlo. Páčka je teď hezky tuhá, brzdí to asi taky tak jak má - v rámci možností těch brzd Ale jakmile motorka stojí - třeba přes noc, nebo stačí i 2 či 3 hodinky, pak příjdu k motorce a první zmáčknutí brzd. páčky je takové "gumové". Prostě se jí nechce zpět. Dvakrát ji zmáčknu a pak už chodí jak má. Kamarád má gladiuse - stejný brzdy a dělá mu to taky Nevíte, čím to může být?
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: stř 18. zář 2013 7:05:52 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Asi to bude blbost, ale tipl bych si na bublinku vzduchu? U auta to tak je, poprvni promáčkneš, ale jak na to párkrát šlápneš tak je to o.k.
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: stř 18. zář 2013 8:26:17 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
no, pokusil bych se to pořádně odvzdušnit. prošel bych veškeré spoje, zda někde neprolíná brzdovka. četl jsem zajímavou věc, http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=145537&fid=18 , osobně jsem to nezkoušel..... ale řekl bych, je to pocitová věc....také, když prvně po delší době hrábnu na brzdovou páčku, tak mám "pocit", že je zvadlejší....vzhledem k tomu, že jsem měl tento pocit na SV s origo brzdou, s radiální, na okruhovce....tak na to seru... vím, že to mám pořádně odvzdušněné, nikde nic nechčije, brzdovka je pravidelně měněná......a brzdí to bez problémů. ale samože záleží na tom, zda ti to předtím dělalo taky? pokud je to nějaký nový jev po opravě, tak bych šel po tom vzduchu. předpokládám, že brzdovku jsi dal novou?
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
hOOrNeT
|
Napsal: stř 18. zář 2013 12:31:23 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
díky za reakce chlapi Těsnost systému je 100%ní. Zavzdušněné by to nemělo být. S tím jsem si dal záležet. Dělalo mi to i před opravou brzdy. Teď mě ale napadá, že to možná dělá od tý doby, co jsme s kámošem vyměnili v mašinách brzd. kapalinu. Je možný, aby na to měla vliv? Nalil jsem tam předepsanou dot4. Zkusit brzdovku od jinýho výrobce? Nebo jen plácám? Jinak je pravda, že se s tím dá žít, ale sere to. Pokaždý než vyjedu tak jí musím na místě dvakrát zmáčknout aby chodila jak měla, za jízdy jak se používá tak už je to v pohodě, tak možná je to tak jak říká kawa, je to prostě normál
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: stř 18. zář 2013 16:00:44 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Pokud je to poznat a brzda fakt nefunguje po vytaženi z garáže a musiš ju párkrát zmáčknóť tak to normál nebude. A pokud to začlo dělat po véměně kapaliny tak bych to na to zavzdušněni aji viděl. Zkusil bych to znova.
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: stř 18. zář 2013 19:40:32 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Jo jako že se šatně vrací do nebrzdící polohy?? Já tě chápal že je to gumovy na zmáčknuti.. To vzduch asi nebude, ale normálni to taky néni...
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
hOOrNeT
|
Napsal: stř 18. zář 2013 19:52:35 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
nemám páčku gumovou v tom stylu, že bych za ní vzal a mačkal jí až k řidítku, to ne - proto si myslím, že odvzdušněno je dobře. Při zmáčknutí jde hezky do tvrda - v rámci možností. Jen při prvních zmáčknutích páčka "neodskočí" do výchozí polohy tak rychle, ale pomalu se tam doplazí. Samozřejmě není to tak, že bych za ní za jízdy vzal a brzdil, pak ji pustil a ještě by mě to dál brzdilo, to ne. Ale jakmile jí poprve mačkám, tak už při mačkání cítím, že jde tíž a gumověji. A stejně tak se i vrací. Prostě jako by se pístku nechtělo
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: stř 18. zář 2013 20:18:00 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Ty toto normálni néni. Přilepené pistek (ale to je asi blbost, pokáť tam nebyly nality nejaky ságory), rozhodně to chce kontrolu.Brzdovka je čirá? A byla aji ta stará?
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: stř 18. zář 2013 20:50:02 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
podívej se do míst, kde páčka doléhá na pístek, jestli tam není bordel. je tam taková "prachovka" pak zkus páčku povolit, máš tam šroub, ze spodu matku? jestli nemáš páčku moc dorvanou. páčku vytáhni, vem mazací tuk a promazej plochy, kde páčka dosedá na pumpu + dej mazivo do díry páčky, než tam narveš zpátky šroub. ideálně si najdi v manuálu moment dotažení šroubu páčky, dotáhni to na předepsaný moment.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: čtv 19. zář 2013 7:04:45 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
To by zas dělalo celó dobu jízdy, ne? Nepovolila by se po dvóch-třech zmáčknutich. Mě to spiš přinde jak dyby se při stání přilepil pistek.
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: čtv 19. zář 2013 8:16:42 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
stafflik píše: To by zas dělalo celó dobu jízdy, ne? Nepovolila by se po dvóch-třech zmáčknutich. Mě to spiš přinde jak dyby se při stání přilepil pistek. tak je to jen teroie, bo jsme to nikdo neviděli. zasratá manžeta kolem pístku - pokud je zalepená od maziva, tak bo to dělat mohla. nic jiného mě nenapadá, co od stolu poradit. kdyby měl v píči samotnej pístek, tak tam se můžou posrat gumičky. ale to by se projevovalo po celou dobu, nebrzdilo by to, netlakovalo. a chovalo by se to jako zavdušněné, propadávala by se brzdová páčka. a to furt.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
hOOrNeT
|
Napsal: čtv 19. zář 2013 11:34:34 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
gumová prachovka čistá. Uložení páčky čisté a lehce namazané, to chodí jako hodinky - jsem strojař, takže na mechanický věci jsem dost citlivej. Ta prachovka je z měkký gumy, není ztvrdlá. Sundal jsem páčku a nechal to tak být. Po hodině přišel a zatlačil ručně na pístek. Zase se pomalu vracel Asi zkusím jiného výrobce brzdové kapaliny. Jestli ani to nepomůže, tak už nevím Jinak díky za brainstorming chlapi
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|