|
Právě je ned 16. čer 2024 15:11:54
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Hasha
|
Napsal: stř 17. srp 2016 7:07:38 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
To je správně... To čidlo je celé v podstatě jenom potenciometr, což je proměnlivý rezistor nebo resistor s běžcem. Dle tvého popisu: "levý" - běžec "pravý a spodní" - rezistor/dráha potenciometru - má pevnou hodnotu Čidlo je zapojeno jako odporový dělič. Mezi "pravý a spodní" je přivedeno napětí 5V (dle schématu U1) a mezi "levým a spodním" je pak výstupní napětí 0-5V (U2) které odpovídá úhlu natočení
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: čtv 18. srp 2016 11:43:27 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
U babky nevím, neporadím. Servisní manuál mlčí?
U novější je tam krásně popsáno....drát do konektoru, nastartovat (mít už ohřáto), pak ladit čárku v budíkách na konkrétní polohu.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
SVRone
|
Napsal: pát 19. srp 2016 10:29:03 |
|
|
záklaďák |
Registrován: čtv 14. kvě 2015 23:56:02 Příspěvky: 33
|
libor2016 píše: Navíc začala prosakovat vodní pumpa u motorky co má papírově najeto jen 9.500 km a koupeno v ČR! ...no prostě samé radosti. Ja mel dlouze problem s pumpou na K1- porad teklo z ni i presto ze jsem vymenil tesneni . Pak jsem koupil celou novou pumpu, a po 1000km ta take tekla. Nakonec problem byl v tom ze system byl plne male kousky neceho (nevim zda to bylo barvu z bloku motoru nebo chladic ktere se odloupala, nebo koroze protoze jeden z byvalych majitele tam dal cistou vodu, nebo co) - kdyz jsem namontoval tu pumpu tak jsem chladic a blok poradne vyplachoval, ale potom co to zacalo zase tect jsem nasel dalsi male cerny kousky v kapaline- ukazalo se ze na vnitrni strane vsech hadic byli usazeniny ktere se uvolnili pomalu behem jizdy a kontaminovali kapalinu. V pumpe je totiz dvou-dilne keramicke tesneni, a kdyz se mezi nej dostalo ta necistota uz netesnila - obcas jen z ni kapalo, obcas zase teklo proudem ze jsem musel zastavit a doplnit. Stacilo vymenit hadice, vyplachnout system a uz jedu 10,000km bez problemy na tu samou pumpu co predtim teklo. Kdyz to moto ma tolik malo najeto tak asi hodne dlouho stalo, tak muzou se stat prave takovy veci ktere vypadaji hruzostrasni ale maji za pricinou nedostatek pohybu a bezne jdou dobre spravit
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|