|
Právě je pon 07. črc 2025 21:34:09
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
radek3057
|
Napsal: čtv 07. kvě 2009 18:35:38 |
|
 |
nováček |
Registrován: stř 16. črc 2008 21:52:06 Příspěvky: 7
|
Jak je z názvu topicu známu jsem prostě vůl  .... měl jsem špatnou baterii neudržela napětí tak jsem koupil novou,starou dal pryč dal novou enže jsem z důvodů toho že jsem prostě blbej spletl kontakty a dal - na + a obráceně... někde to prsklo ( žádnej kouř žádná spálenina bylo to opravdu jen na zlomek sekundy ale stalo se to že prostě po otočení klíčku se nic nestane,zkoušel jsem i starou baterku ale nic... baterie je plnná,ale někde se něco stalo neví náhodou někdo kde bych měl začít hledat problém ? byl to jen zlomek sekundy který tohle zapříčinil,ale teď byl poprosil o radu někoho zkušeného kde by mohl být problém... pojistky vypadají v pohodě ale zítra zkusím koupit novou sadu.. předem díky za pomoc P.S. jedná se o sv 650 N 2001 s pozdravem.
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: čtv 07. kvě 2009 18:51:38 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Určitě proměřit pojistky. Pak jít s voltmetrem a zkusit proťukat, kde je napětí a kde ne. Jinak baterku si měřil – teoreticky se mohla vyzkratovat? Většina spotřebičů je naštěstí při vypnutém zapalování vypnutá, u nového modelu bych se možná bál o zrušení budíků (jsou trvale pod proudem – drží čas), ale starý model myslím čas nepotřebuje držet. V nejhorším případě to mohla odnést CDI 
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
D0bros
|
Napsal: čtv 07. kvě 2009 19:26:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 25. bře 2008 21:41:40 Příspěvky: 327 Bydliště: Újezd u Brna
|
jirin.sv píše: Určitě proměřit pojistky. Pak jít s voltmetrem a zkusit proťukat, kde je napětí a kde ne. Jinak baterku si měřil – teoreticky se mohla vyzkratovat? Většina spotřebičů je naštěstí při vypnutém zapalování vypnutá, u nového modelu bych se možná bál o zrušení budíků (jsou trvale pod proudem – drží čas), ale starý model myslím čas nepotřebuje držet. V nejhorším případě to mohla odnést CDI  Určitě zkus ty pojistky, jinak i kdyby se mu vyzkratovala baterka, tak zkoušel přece ještě i tu starou, takže tím by to být logicky nemělo (pokud tu starou nabyl).
_________________ Jawa 21 > Simson S51 > KTM 125SX 94' > Suzuki GS 500E 99' > Suzuki SV 650N K4 > Suzuki DRZ 400SM 06' + Kawa KX 250F 08'
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: čtv 07. kvě 2009 20:54:42 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
jen takovej dotaz...jaký pojistky jsi zkoušel?Ty co jsou u baterky?těm se asi nic nestalo...zkus spíš tu hlavní 30A co je ve směru jízdy za baterkou?Já bych řek ,že ta bude v prdeli.Pokud nevíš kde tak jdi po plusovym kabelu od baterky, dovede tě k ní.
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
ergevan
|
Napsal: čtv 07. kvě 2009 21:43:46 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36 Příspěvky: 259 Bydliště: Košice okolie - SR
|
Poistka sla urcite, ked nesvieti pristrojovka. Ked odide CDI, tak pri zapnuti kluca hned nespoznas.
_________________ Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS
|
|
Nahoru |
|
 |
ergevan
|
Napsal: čtv 07. kvě 2009 21:48:19 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36 Příspěvky: 259 Bydliště: Košice okolie - SR
|
Napadla ma este jedna vec, ked najdes zlu poistku, dufam ze prepolovanie neodpalilo regulator dobijania.
_________________ Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: čtv 07. kvě 2009 22:01:05 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
povedlo se mi to same pri testech s malou baterkou ktera mela + - obracene
po velkem strachu to odnesla pojistka ukryta kdesi kousek od baterky .... takze uf uf uf a pohoda
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
radek3057
|
Napsal: čtv 07. kvě 2009 22:43:11 |
|
 |
nováček |
Registrován: stř 16. črc 2008 21:52:06 Příspěvky: 7
|
shark píše: povedlo se mi to same pri testech s malou baterkou ktera mela + - obracene
po velkem strachu to odnesla pojistka ukryta kdesi kousek od baterky .... takze uf uf uf a pohoda Právě že ta nová baterka byla jaksi menší a taky to má obráceně,nebo spíš sem jí tam obráceně dal... ale s tou hlavní pojistkou to vůbec není špatnej nápad se podívat ptz o té jsem opravdu nevěděl,jen jsem se chtěl zeptat zdali je někde pod nádrží ? protože pojistky jsem kontroloval hned po tom co se to stalo a byli v pořádku.
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: čtv 07. kvě 2009 22:59:57 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
radek3057 píše: shark píše: povedlo se mi to same pri testech s malou baterkou ktera mela + - obracene
po velkem strachu to odnesla pojistka ukryta kdesi kousek od baterky .... takze uf uf uf a pohoda Právě že ta nová baterka byla jaksi menší a taky to má obráceně,nebo spíš sem jí tam obráceně dal... ale s tou hlavní pojistkou to vůbec není špatnej nápad se podívat ptz o té jsem opravdu nevěděl,jen jsem se chtěl zeptat zdali je někde pod nádrží ? protože pojistky jsem kontroloval hned po tom co se to stalo a byli v pořádku. nevim jak u staryho modelu, u novyho byla cestou pridelana na mam dojem + drate v takovy kranicce podivnym mimo hlavni pojistky, proste tam byla sama, zelena pojistka
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: pát 08. kvě 2009 13:16:22 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Mela by to vzit po jistka,bez po plusovim kabelu jak ti tu vsici radi.Jinak CDI to neodnsla-CTETE ma 01
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pát 08. kvě 2009 17:05:16 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
ewans píše: Mela by to vzit po jistka,bez po plusovim kabelu jak ti tu vsici radi.Jinak CDI to neodnsla-CTETE ma 01 Tak my máme ewans na babkách CDI taky... je to ten černej black box pod sedlem spolujezdca.... No jinak můj názor, myslím že to je určitě nějak blbuvzdorně pošéfovaný, myslím že to odnesla jen tam main pojistka... Baterka ta se určo neposrala, ta má tolik energie, že když bys ju zkratoval třeba šroubovákem tak ho to vymrští pryč... Takže doufej, že pojistka byla rychlá a stihla se odpálit, a že to neschytalo nic dalšího....
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: pát 08. kvě 2009 18:23:04 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
jirin.sv píše: Většina spotřebičů je naštěstí při vypnutém zapalování vypnutá, u nového modelu bych se možná bál o zrušení budíků (jsou trvale pod proudem – drží čas), ale starý model myslím čas nepotřebuje držet. Nevím jak myslíš "u nových modelů", ale na mojí 2004 po odpojení baterky zmizí i čas, takže klasická nastavovačka. .......Myslim, že by tohle měla vykrejt pojistka, proto je cestou k tomu kabelu, kdyby tam vznikl skrat. S baterií se nestalo nic 100%, nějak nevidim důvod proč by mělo.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pát 08. kvě 2009 18:42:20 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
NecMaster píše: jirin.sv píše: Většina spotřebičů je naštěstí při vypnutém zapalování vypnutá, u nového modelu bych se možná bál o zrušení budíků (jsou trvale pod proudem – drží čas), ale starý model myslím čas nepotřebuje držet. Nevím jak myslíš "u nových modelů", ale na mojí 2004 po odpojení baterky zmizí i čas, takže klasická nastavovačka. .......Myslim, že by tohle měla vykrejt pojistka, proto je cestou k tomu kabelu, kdyby tam vznikl skrat. S baterií se nestalo nic 100%, nějak nevidim důvod proč by mělo. U nových myslí K3+.... A myslel to tak že budíky sou pod šťávou ihned jak připojíš baterku... že to nejde přes spínačku
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
radek3057
|
Napsal: sob 09. kvě 2009 0:06:33 |
|
 |
nováček |
Registrován: stř 16. črc 2008 21:52:06 Příspěvky: 7
|
Tak předem bych chtěl moc poděkovat všem co se ať už více či méně podíleli na tom že znova jezdím  byla to hlavní pojistka,bez vašich rad by mě nenapdalo hledat pojistky i jinde než v pojistkové skříni,minulý možná pomohl skrat ale jde mi opět i kontrolka rezervy dnes mě zachránila Každopádně moc díky ještě jednou všem a mnoho kilometrů bez nehody 
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 09. kvě 2009 0:09:07 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
radek3057 píše: Tak předem bych chtěl moc poděkovat všem co se ať už více či méně podíleli na tom že znova jezdím  byla to hlavní pojistka,bez vašich rad by mě nenapdalo hledat pojistky i jinde než v pojistkové skříni,minulý možná pomohl skrat ale jde mi opět i kontrolka rezervy dnes mě zachránila Každopádně moc díky ještě jednou všem a mnoho kilometrů bez nehody  Tak hlavně že to pobrala jen pojistka 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: sob 09. kvě 2009 11:29:58 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
radek3057 píše: Tak předem bych chtěl moc poděkovat všem co se ať už více či méně podíleli na tom že znova jezdím  byla to hlavní pojistka,bez vašich rad by mě nenapdalo hledat pojistky i jinde než v pojistkové skříni,minulý možná pomohl skrat ale jde mi opět i kontrolka rezervy dnes mě zachránila Každopádně moc díky ještě jednou všem a mnoho kilometrů bez nehody  Už jsem ti chtěl napsat Píčo čti pořádně přispěvky protože jsem ti psal kde jí najdeš,ale dostal jsem se k tomu až ted tak to nenapíšu.  Tak hlavně ,že zase jezdí 
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: ned 10. kvě 2009 0:26:34 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Jimbo píše: U nových myslí K3+.... A myslel to tak že budíky sou pod šťávou ihned jak připojíš baterku... že to nejde přes spínačku Díky za přeložení mého textu do čitelné a pochopitelné formy  . Občas se asi nevyjádřím zcela pochopitelně  radek3057 píše: Každopádně moc díky ještě jednou všem a mnoho kilometrů bez nehody Tak hlavně, že to byla pojistka, je to dobrý ponaučení pro příště ergevan píše: Napadla ma este jedna vec, ked najdes zlu poistku, dufam ze prepolovanie neodpalilo regulator dobijania. Co vím třeba u eletriky co jsem dělal do ČZ (VAPE), tak přepólováním regulátor nezničíš. Ale zato ho zaručeně zničíš, když odpojíš baterku za chodu motoru – nedoporučuju moc zkoušet 
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: ned 10. kvě 2009 10:36:01 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
[quote="jirin.sv"Ale zato ho zaručeně zničíš, když odpojíš baterku za chodu motoru – nedoporučuju moc zkoušet  [/quote] Vlastní zkušennost? 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
ergevan
|
Napsal: ned 10. kvě 2009 21:20:52 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36 Příspěvky: 259 Bydliště: Košice okolie - SR
|
jirin.sv píše: ergevan píše: Napadla ma este jedna vec, ked najdes zlu poistku, dufam ze prepolovanie neodpalilo regulator dobijania. Co vím třeba u eletriky co jsem dělal do ČZ (VAPE), tak přepólováním regulátor nezničíš. Ale zato ho zaručeně zničíš, když odpojíš baterku za chodu motoru – nedoporučuju moc zkoušet  Tak na SV je tyristorovy regulator a potom ma napadla vec, ze ked prepolujes, tak je mu to fakt jedno  . Keby bol diodovy usmernovac, tak az potom by bolo po nom.
_________________ Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|