|
Právě je pon 07. črc 2025 21:26:10
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 19 ] |
|
Autor |
Zpráva |
wiliams 650
|
Napsal: pát 19. čer 2009 11:05:42 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 26. kvě 2009 16:55:42 Příspěvky: 12
|
Prosím o radu jaky je rozdíl mezi gelovou baterií a normální.
|
|
Nahoru |
|
 |
wiliams 650
|
Napsal: pát 19. čer 2009 11:22:02 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 26. kvě 2009 16:55:42 Příspěvky: 12
|
mám problémy s elektrikou buď mi to málo dobíjí nebo je v háji baterie a potřeboval bych vědět jak to na ní poznám.Má otvory na dolívání kyseliny,ale radši se zeptám než ji normální nabíječkou zkurvím
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pát 19. čer 2009 11:35:24 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
nastartuj,odpoj baterku. pokud ti dobíjí,motor poběží dále. a do baterky se nedolívá kyselina...proboha....teda....pro upřesnění...do údržbové(normální) dolíváš destilku.pokud nejsou články zcela suché,tak zásadně až po dobití.při dobíjení máš otevřené otvory.pokud doliješ(nedejbože přeliješ) hladinu na maximum před ddobíjením,tak během dobíjení elektrolyt v akumulátoru buble,prská...vzhledem k tomu,že to je kyselina,hrozí poleptání akumulátoru + možného okolí. gelovka....tak do ní kyselinu liješ,ale naliješ ji tam jen 1x(po zakoupení),zavřeš ji na pevno a nikdy nic nikam nedolíváš,nestaráš se..... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
clyro
|
Napsal: pát 19. čer 2009 11:41:04 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 05. čer 2009 19:14:48 Příspěvky: 74
|
A jakou teda máš?? gelovou??
_________________ stadion, pincek, ČZ125/516, xl600, cbr600f, sv1000s
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pát 19. čer 2009 11:49:04 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
clyro píše: A jakou teda máš?? gelovou?? po pravdě řečeno na 100% nevim,co dává Suzuki za origo baterku,ale předpokládám gelovou...
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: pát 19. čer 2009 12:04:36 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
wiliams 650 píše: Prosím o radu jaky je rozdíl mezi gelovou baterií a normální. To už jsme tu probírali. To,co máš v máše je baterie,kterou novou naliješ,pak obsah zgelovatí.Už se nikdy nesmí dolívat. Dobíjí se pouze pulsní nabíječkou. Cenu ode mě máš tady viewtopic.php?f=4&t=1100
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
Mara
|
Napsal: pát 19. čer 2009 12:08:23 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 15. zář 2008 14:43:14 Příspěvky: 370 Bydliště: Nová Paka, Vrchovina
|
no on je ještě rozdíl jestli je to klasická kyselinová gelová a nebo s vázaným elektrolytem(to má gelová taky ale je tam nějáký rozdílek) když vezmeme klasickou klasickou jako "udržbovou" tak mi do motorky v žádným případě nebyla doporučená...že má SV startér tak je potřeba velký proudy a to umožní snad právě jen baterka s vázaným elektrolitem, že sice motorku nastartuju ale když mi nebude chtít chytit tak na potřetí třeba už chytit nemusí...prostě že je to vyloženě do motorek co se našlapujou, a za druhy mi nebyla doporučena proteže je údajně ryziko že když pojedeš pilu jako zatáčky atd, tak ti může kyselina "vyšplouchnout" ven no a to asi neni nic příjemnýho...proto určitě baterii s vázaným elektrolitem a ještě lepší asi gelovou ale jaký tam je rozdíl to už nevím každopádně je to cena... já mám tuhle http://www.perfektshop.cz/product/motob ... -bs-23686/ a ta je přímo pro SV...
|
|
Nahoru |
|
 |
clyro
|
Napsal: pát 19. čer 2009 12:10:20 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 05. čer 2009 19:14:48 Příspěvky: 74
|
Kawa píše: clyro píše: A jakou teda máš?? gelovou?? po pravdě řečeno na 100% nevim,co dává Suzuki za origo baterku,ale předpokládám gelovou... No já měl na předešlí gelovou a taky mě umřela tak jsem ji nechal nabít ale po pravde to moc dlouho nevydrželo..
_________________ stadion, pincek, ČZ125/516, xl600, cbr600f, sv1000s
|
|
Nahoru |
|
 |
wiliams 650
|
Napsal: pát 19. čer 2009 13:02:34 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 26. kvě 2009 16:55:42 Příspěvky: 12
|
V baterce je normální destilka,teda pokavať dobře vidím gel tam opravdu není. A po odpojení baterky při nastartované motorce mašina zdochne. Podle mě to dobíjí málo a bere si to proud z baterky.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pát 19. čer 2009 13:06:59 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
wiliams 650 píše: V baterce je normální destilka,teda pokavať dobře vidím gel tam opravdu není. A po odpojení baterky při nastartované motorce mašina zdochne. Podle mě to dobíjí málo a bere si to proud z baterky. tak pak ještě voltmetr...ale pokud zdechne(a nezdechá i s baterkou?),tak ti to špatně dobíjí.voltmetrem zjistíš přesné hodnoty.nejsem si jist na 100% - to je dotaz na více technicky založené,ale při správném dobíjení bys měl naměřit něco málo přes 12V. no....a taky je možnost lapnout baterku k prodejci autobaterií,hodí ti to na zátěžák a poví ti rovnou,zda je baterka v hajzlu nebo ne....a určo ti taky poví,kolikbys měl naměřit na voltmetru.... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
wiliams 650
|
Napsal: pát 19. čer 2009 13:15:32 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 26. kvě 2009 16:55:42 Příspěvky: 12
|
Před dvěma dny jsem ji nabíjel hodnoty stouply na zhruba 13 a po dvou dnech jsou 11 a nějaký drobný a při připojení voltmetru na baterku při nastartovaný mašině by se hodnoty měly zvednout,ale bohužel  se nezvedají.Vše nasvědčuje tomu že to málo dobíjí.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pát 19. čer 2009 13:47:33 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
wiliams 650 píše: Před dvěma dny jsem ji nabíjel hodnoty stouply na zhruba 13 a po dvou dnech jsou 11 a nějaký drobný a při připojení voltmetru na baterku při nastartovaný mašině by se hodnoty měly zvednout,ale bohužel  se nezvedají.Vše nasvědčuje tomu že to málo dobíjí. nastartuj,odpoj baterku(pokud zdechá,zvedni otáčky),připoj voltmetr na káble od baterky...
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pát 19. čer 2009 13:53:15 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
SV 650 má na volnoběh kolem 13,5 - 14V, pod 12V to nesmí jít za žádnou cenu, pokud máš na nakoplé mašině míň jak 13V tak je v háju dobíjení na tuty...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
wiliams 650
|
Napsal: pát 19. čer 2009 15:08:58 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 26. kvě 2009 16:55:42 Příspěvky: 12
|
nevyleze to ani nad dvanáct voltu  opravdu je v háji dobíjení. Nu co musí k lékaři Nevíte někdo co to múže stát? 
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pát 19. čer 2009 16:57:43 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Dobíjení tu tuším řešil p.ninja tak mu zkus napsat SZ....
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 19 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|