Zdravim, chtel bych se vas zeptat jestli vas nenapadne neco cim by to mohlo byt, chtel jsem ji dat do servisu, byl jsem objednany ale nedojel jsem jelikoz jsem skoncil na jipce. Spadnul jsem ze 6m...Chteli jsme vyrazit na dovolenou a najet docela dost kilometru takze jsem udelal klasickou pred cestovni udrzbu (vymenil filtr, napnul retez,atd.) svicky jsem nemenil protoze meli nalitano 5 tis. km. Po 350km na dalnici konstantni 140km/h zacal motor vvnechavat cim dal tim vic az do stavu ze to bylo celkem nebezpecne a nedalo se jet. Pri zastaveni bez pridani plynu okamzite chcipnul a nedrzel otacky. Nechal jsem ho vystydnout a slapal uplne normalne, v servise mi vymenili svicky ale mezitim jsem stihnul najet jeste 200km po okrskach uplne v pohode. Po vymeneni svicek jsme se pustili pres alpy a uplne v pohode jsem najel cca 1000km kdyz v italii na dalnici to same. Po tri hod. pauze to zase jelo a tak jsem jel radsi na maly otacky cca 100km/h. Timto tempem jsme dojeli dalnici a po okreskach jsme pak najeli dalsich 500km. Ze splitu jsem si netroufl z casovych duvodu a neduverivosti motorce a nazpet jsme jeli vlakem. Usuzuju ze se mi to stava jen na dalnicich pri konstatnich vyssich otackach (cca 6 tis) pri dlouhe jizde. Uz mam najeto zas nakou stovku km a nic ale nemam jistotu ze me nekde nenecha a testovaci jizdu do brna a zpet se mi delat nechce. Nevim jestli to mam dat do servisu aby si jen nerekli o prachy a problem se nevyresil rekl bych ze nedokazou nasimulovat ty podminky a tezko se urcuje problem kdyz neni. Stalo se mi to poprve i na jare ale myslel jsem ze to bylo svickama jelikoz jsem je nemenil a pote to jezdilo nekolik tisic km (cca tech 5tis. jak jsem psal) ale je pravda ze po dalnicich jsem moc nejezdil. Bojim se ze me nekde necha, po delsi dobe take hur startuje. Jestli jste to docetli az sem tak diky a sorry za sloh vim ze muzou byt spatne svicky ale trikrat po sobe snad ne, ne? jeste me napada palivova pumpa ale to by se treba projevilo po 30 km na dalnici a ne po cca 200? Diky za napady
|