Vim, že tohlt se tu řešilo x-krát, ale budu muset kupovat novej vzduchovej filtr na SV 650s rv.00 s otevřenym výfukem.... Dotaz je, koupit nějákou klasiku, nebo KN? Co jsem tu čet, tak ke KN, aby to mělo nějákej smysl by se měl pořídit i comander a dát to vyladit na brzdu, ale na to teď nejsou finance - udělalo by se to asi časem.... Jde mě o to, jestli (než se to vyladí) nebude tenhle filtr dělat nějákou neplechu - špatně bohatá směs, horší průběh křivky atd...
Díky a Suzu zdar
Autor:
tony_ul [ pon 12. říj 2009 8:30:55 ]
Předmět příspěvku:
Re: KN filtr
toto jsem resil kdyz jsem mel 650 strarej model a dal jsem tam jenom koncovku...jinak pokud k&n filtr tak i powercomander a vyladit na brzde...jak rikas.
Autor:
Shorty [ pon 12. říj 2009 9:58:04 ]
Předmět příspěvku:
Re: KN filtr
na starej model není powercommander, ale dynojet kit. Myslím že se dá pořídit kolem 2-3k Stage1. Je myslím potom více možností, jestli se nemejlím. A jinak pokud plánuješ později ladit, tak bych tam K&N dal, ale pokud do toho už vrážet peníze nechceš, tak tím K&N to ještě víc zhoršíš, když ho tam necháš jen tak s otevřenou koncovkou.
Autor:
Jimbo [ pon 12. říj 2009 10:19:17 ]
Předmět příspěvku:
Re: KN filtr
Přesně jak píše shorty, a navíc si připrav šrajtoflu, pokud budeš chtít ladit, páč štelování a opakované odlaďování na brzdě není nejlevnější záležitost. A ve finále budeš mít 2 koně oproti sérii navrch (v lepším případě) ... takže závěr si z toho vyvoď sám... (Pow. commander je v podstatě jiná řídící jednotka, a tu ty na karbecu nemáš)
Autor:
Nejt [ pon 12. říj 2009 12:06:52 ]
Předmět příspěvku:
Re: KN filtr
Jimbo píše:
(Pow. commander je v podstatě jiná řídící jednotka, a tu ty na karbecu nemáš)
... je to spíš něco jako "štěnice", ne jiná ŘJ
Autor:
Jimbo [ pon 12. říj 2009 12:28:47 ]
Předmět příspěvku:
Re: KN filtr
Nejt píše:
Jimbo píše:
(Pow. commander je v podstatě jiná řídící jednotka, a tu ty na karbecu nemáš)
... je to spíš něco jako "štěnice", ne jiná ŘJ
No a nebo tak no
Autor:
pylot [ pon 12. říj 2009 14:35:21 ]
Předmět příspěvku:
Re: KN filtr
Ja myslim ze se tahle ivestice do SV nevyplati. Naldaujes do toho navic treba 5000 oproti tomu nez kdybys tam dal normalni filtr a rozdil bude temer neznatelnej. Radsi investuj do brzd protoze tam ja vidim nejvetsi slabinu SV. Z toho motoru stejne nikdy trhace asfaltu neudelas.
Autor:
Nejt [ pon 12. říj 2009 16:24:39 ]
Předmět příspěvku:
Re: KN filtr
ne každá investice musí být "racionální".... je to radost, tak si to kup, když ti to opravdu radost udělá, ale pokud fakt hledáš jen koníky, vyser se na to a radši kup kurevsky uječenej lauf (zbytek do kosmetiky pochopitelně, bo brzdám na SV apod. už stejně nepomůže ani svěcená voda )
Autor:
Bendas [ pon 12. říj 2009 21:33:54 ]
Předmět příspěvku:
Re: KN filtr
Tak dík za osvětlení problému, zůstanu u klasiky a za ušetřenej pení si koupim radši rukavice, ze kterejch mě nekouká 7 prstů